Bamby - Den Haag

A

Anonymous

Guest
Vorige week bij Bamby geweest.
Ze biedt NZC niet aan maar is gewoon mogelijk; intern doneren niet. Matrasje op de grond en neuken maar. Klaarkomen in haar mond vond ik wat minder. Ze rookt nl. veel, heel veel. Pijpen vond ik goed; ziet er voor haar leeftijd goed uit.
Er is veel mogelijk alleen die rook. Haar huis ruikt er helemaal naar. Wellicht ben ik een zeikerd.. Maar hoe leg ik dat thuis uit.
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/v...-alleen-op-afspraak-na-12-uur-40/default.aspx

robbie58

Snuffelaar
27 nov 2016
22
2
Afgelopen jaar, laatst nov 3x geweest. lekker droog wit wijntje vooraf en tussendoor. Heftige GFE en kon doneren waar ik wilde :)
Tip: neem zelf een wijntje mee en een goeie lange befbeurt stelt ze op prijs.

ronron

Snuffelaar
24 nov 2020
9
0
Vorig jaar voor Corona geweest, ben nu beetje voorzichtig. Was top relaxt, maar ze wilt wel een klik voelen

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Hi Mannen,
is dit een lekkere MILF of echt een dame op leeftijd? Op de foto's ziet ze er wel leuk uit.
gr. Harry

Shark666

Toogplakker
20 aug 2015
65
13
Ben 2 a 3 jaar geleden voor het laatst geweest. De foto's zijn zeker wel 10 jaar oud. Dame is toch wel 60+ denk ik. Ook heeft ze een pittige attitude. Los daarvan is het nadat je haar goed hebt opgewarmd een geile tante.

Richard49wit

Ervaringsdeskundige
11 mei 2019
314
82
Stoute schoenen aangetrokken.

De foto's zijn niet recent.
Ze doet het gewoon lekker rustig aan.
Bij binnenkomst drankje,wijntje.
ff ouwehoeren daarna opfrissen.
Hup naar het bed.
Het is zeker een geile donder zeker als je haar kut goed likt.
Pijpen doet ze goed.
Hoe beter je haar likt hoe lekkerder ze je gaat pijpen.
Al met al prima.

Hygiëne ok
Wel 65 plus
Date ok

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@-321, lid sinds 2015!
4 berichten, 4 vragen......tja.
Ik zou zeggen: ga zelf eens op onderzoek uit en laat ons getuige zijn van je 1e recensie hier.
Grote kans dat je dan ook antwoorden krijgt op vragen, zo werkt dat doorgaans.

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
@Cerato
ik wil me niet bemoeien met de status van @321.
Maar ik ben wel benieuwd naar recentere foto's. Ben zelf ook geen meibloempje meer, en val ook niet oop vrouwen die mn dochter hadden kunnen zijn, Maar toch....? iemand recentere foto's?
gr, Harry

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik ben ook wel benieuwd naar de huidige "status" van Bamby. Mijn voorkeur is nl. slank postuur.

4fun

Weg kwakkie

Snuffelaar
26 nov 2020
7
0
Als je naar deze aan de telefoon "kortaf zijnde" mevrouw wilt gaan ,
dan moet je aan de volgende regels voldoen :

- 1 dag van te voren bellen
-  ouder dan 45 jaar zijn
-  100% Nederlander zijn

Verder is ALLES met cd en moet je een "verplichte" sneltest doen die je waarschijnlijk zelf mee moet nemen (even navragen dus , ik heb er niet aan gedacht om te vragen hoe dit in zijn werk gaat : was kennelijk verrast door opsomming van al die regels ;) ) .

Houdt er rekening mee dat ze slechts 1 afspraak maakt per dag.......

Voor mij is Bamby geen optie meer i.v.m. omslachtig gedoe : mijn geilheid is al verdwenen voordat alles geregeld is.

Terug
Naar boven