Bamboe

A

Anonymous

Guest
Ik ben Bamboe, 45 jaar uit Limburg. Door de jaren flink wat adresjes verzameld van dames die het zonder doen.
Mijn ervaringen en tips zal ik delen in het Nederland/Limburg gedeelte van dit forum :cool:

josvdd

Toogplakker
23 feb 2019
62
1
Als mede-Limburger zeg ik: "Laat maar komen, die ervaringen, tips en adresjes." ;)

A

Anonymous

Guest
josvdd zei:
Als mede-Limburger zeg ik: "Laat maar komen, die ervaringen, tips en adresjes." ;)

Heb er al 2 geplaatst in Limburg Nederland ;)
Heb jij ook nog wat voor me?

:D

josvdd

Toogplakker
23 feb 2019
62
1
Oké, ik ben wel benieuwd naar die N i k i. De reden dat ik namen met spaties typ is omdat anders dit topic door de zoekmachine wordt gevonden als zoekresultaat wanneer iemand zoekt op desbetreffende naam. De moderators vinden het niet leuk wanneer we overal namen van verschillende dames plaatsen.

Helaas ben ik niet zo ervaren op dit gebied, waardoor ik dus geen hele lijst met adressen heb kunnen verzamelen. Veel verder dan S e n n a ben ik eigenlijk nooit echt gekomen en zij doet de laatste tijd altijd moeilijk over in haar klaarkomen. Dat vind ik altijd zo'n afknapper als dat niet mag.

A

Anonymous

Guest
josvdd zei:
Oké, ik ben wel benieuwd naar die N i k i. De reden dat ik namen met spaties typ is omdat anders dit topic door de zoekmachine wordt gevonden als zoekresultaat wanneer iemand zoekt op desbetreffende naam. De moderators vinden het niet leuk wanneer we overal namen van verschillende dames plaatsen.

Helaas ben ik niet zo ervaren op dit gebied, waardoor ik dus geen hele lijst met adressen heb kunnen verzamelen. Veel verder dan S e n n a ben ik eigenlijk nooit echt gekomen en zij doet de laatste tijd altijd moeilijk over in haar klaarkomen. Dat vind ik altijd zo'n afknapper als dat niet mag.

Senna is niet echt mijn type op de foto's afgaande. Ik val op iets voller met minimaal een c cup.

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
Welkom altijd leuke mede Limburgers.
Niki heeft mijn aandacht nu ze op andere locatie is waar het wat netter.
Senna is een heel mager meid met super super kleine borsten.
Wel met grote tepels in verhouding

Terug
Naar boven