Badoo

gert123456

Snuffelaar
19 mei 2023
2
2
Vrijdag nog eens afgesproken op haar appartementje te Hasselt. Deze keer wat vroeger gekomen, want haar ouders vinden het aangenamer dat ze tijdig met de trein naar huis komt 🙂.

Veel bericht en ze vroeg me zelf of ik geen hinder had van haar gewicht. Nooit haar 'stats' gevraagd, maar ze zei ze zelf. Ze meet 1M72 voor 120 kg en ze heeft een H Cup. Uiteraard totaal gene last van 😎.

Terug 5 keer zalig klaargekomen. Haar anale ontmaagding vond ze vorige week heerlijk, want heb vrijdag 2 keer haar kont volgespoten. Ze stelde het zelf voor.

Weer een bijzonder fijne ervaring gehad. Ben ook blij dat ze zich heel zeker voelt bij mij en echt 'all the way' gaat. Want als zwaarlijvig persoon word je hier natuurlijk mee geconfronteerd en zeker als tiener en al snel slaat de onzekerheid toe en is er een soort 'teenage angst'.

Heb ze haar zelf naar het station van Lommel gebracht, waar ze door iemand van haar ouders wordt opgepikt. De volgende date staat al gepland 🙂. Voor vandaag heb ik haar een fijne Chiro zondag gewenst, want ze is leidster in een Chiro. Het is toch lang geleden dat ik mij zo goe heb kunnen leegspuiten.
Heb je haar sindsdien nog gezien en geneukt?

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Waarom kunnen jullie met Badoo werken en lukt dit bij mij niet? Ik krijg zogezegd matches maar moet eerst betalen om die te kunnen zien zonder blurren. En van de meiden 'in de buurt' is bijna iedereen zo dat ik er geen stijve zou kunnen krijgen.

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Dat komt omdat de meeste berichten hier in de verhalen rubriek thuis horen.

Tenzij je een lange, knappe afgetrainde jonge gozer bent en je dikke uitkering mama's aanspreekt, dan kun je mogelijk wel op de eerste date direct van bil en als je haar genoeg drankjes trakteert wel gelijk nzc.

Maar als wij allemaal zulke knappe hunks waren zaten we echt niet op dit forum.

Ik geloof dat het vast wel kan, nzc op de eerste date, maar ik geloof nog veel sterker dat veruit de meeste berichten zwaar overdreven zijn, dingen achterwege worden gelaten of verdraaid of er is toch betaald.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
Waarom kunnen jullie met Badoo werken en lukt dit bij mij niet? Ik krijg zogezegd matches maar moet eerst betalen om die te kunnen zien zonder blurren. En van de meiden 'in de buurt' is bijna iedereen zo dat ik er geen stijve zou kunnen krijgen.
voor Badoo en veel andere sites moet je helaas betalen ..

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Hier in de paasvakantie enkele dagen aan zee doorgebracht in het appartement van mijn ouders te Nieuwpoort. Via Badoo nog een match gevonden. Een single BBW mama uit Bredene van begin de 30. 't Was haar week niet om voor de kleine te zorgen. Ze wou eerst iets gaan drinken in Bredene. Geen probleem. Na de drankjes naar haar huis geweest, waar ik haar enkele keren heb volgeschoten. Nooit een condoom moeten aandoen, ze heeft wel een morning-afterpil genomen, al wil ze nog een broertje of een zusje voor haar zoontje. Ik denk dat ik deze dame in de toekomst zal mogen bevruchten.

In sappig West-Vlaams dialect zei ze 'schiet mor me kut vul' 😆😆
Ja mits betaaldende account vind je altijd wel iets dat paal moet hebben al moet je dan soms je vooroordelen weg laten en hem laten schieten voor je vaderland. En meestal kost het je maar wat drankjes of eettentje… en mag je erna nog terug komen als je zelf het ziet zitten

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Wel, ik ben zelf geen casanova, gewoon een verzorgde man. Als ze verzorgd zijn => voor mij is dat een mooi gebit hebben niet slonzig voorkomen en lekker fris ruiken dan steek ik mijn lul erin. Ook al ik prostituees bezoek, dan ga ik niet bij de knapste. 'k Heb altijd al realistische 'doelen' gehad.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Die algoritme is extreem strak ingeregeld ze willen dat je betaalt let maar eens op prachtige vrouwen moet je voor betalen om te praten omdat hun heel veel kliks krijgen en hun profiel duizenden keer per dag worden bekeken en een bolle rups kan je gelijk mee praten omdat die weinig animo krijgt. Zo een bedrijf zo'n app geeft niks om dat jij wel of niet de liefde van je leven vindt maar wilt geld zien en verdienen geen geld als je een match hebt gewonden maar geld als je blijft zoeken verschillende vrouwen gaat aanspreken. Ik heb heel wat vrouwen gevuld in die laatste jaren via deze website en andere en nee het waren vaak niet de knapste maar na een hapje eten een of twee leuke dates was het meestal onbeperkt vullen zc na wat stevig pijpwerk. Je kan zoveel afspreken per dag het is een vijver gewoon elke dag wat lijntjes uitgooien kijken wat er hapt.

Robby1000

Toogplakker
27 sep 2023
45
32
Via Badoo heb ik toch een 3 tal bare dates gefixed waaronder met een 23 jarige Antilliaanse uit de regio Rotterdam en, wat dichter in de buurt, Donna uit Leeuwarden (topics bij Friesland), toen ze nog niet een betaalde dame was. Haar destijds zeker 8 a 9 x uitgewoond.
En dit is geen verhaal 😇

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Hier in de paasvakantie enkele dagen aan zee doorgebracht in het appartement van mijn ouders te Nieuwpoort. Via Badoo nog een match gevonden. Een single BBW mama uit Bredene van begin de 30. 't Was haar week niet om voor de kleine te zorgen. Ze wou eerst iets gaan drinken in Bredene. Geen probleem. Na de drankjes naar haar huis geweest, waar ik haar enkele keren heb volgeschoten. Nooit een condoom moeten aandoen, ze heeft wel een morning-afterpil genomen, al wil ze nog een broertje of een zusje voor haar zoontje. Ik denk dat ik deze dame in de toekomst zal mogen bevruchten.

In sappig West-Vlaams dialect zei ze 'schiet mor me kut vul' 😆😆
Die wil ik ook wel vullen

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Via Badoo heb ik toch een 3 tal bare dates gefixed waaronder met een 23 jarige Antilliaanse uit de regio Rotterdam en, wat dichter in de buurt, Donna uit Leeuwarden (topics bij Friesland), toen ze nog niet een betaalde dame was. Haar destijds zeker 8 a 9 x uitgewoond.
En dit is geen verhaal 😇
Hoe kan je op Badoo selecteren op een Antilliaanse of Afrikaanse ofzo. Komen er eerst 100 vrouwen voorbij die je niet interesseren.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Wel, ik ben zelf geen casanova, gewoon een verzorgde man. Als ze verzorgd zijn => voor mij is dat een mooi gebit hebben niet slonzig voorkomen en lekker fris ruiken dan steek ik mijn lul erin. Ook al ik prostituees bezoek, dan ga ik niet bij de knapste. 'k Heb altijd al realistische 'doelen' gehad.
Ik ga meestal wel bij de knapste. Als ik toch betaal wil ik graag een hele knappe vrouw. Je ziet wel dat je dan je standaard gaat verleggen en in het dagelijks leven ook op mooie knappere vrouwen gaat richten. Geeft zelfvertrouwen.

Je hoeft geen topmodel te zijn. Om toch een mooie vrouw te krijgen is mijn ervaring. Maar humor en lachen is wel meegenomen. Vrouwen lijken heel anders te selecteren dan mannen. Niet allemaal natuurlijk. Je hebt er ook veel die een supermodel willen. Maar zelf overschatten ze zichzelf wel vaak. Willen allemaal een Brat Pitt maar kunnen niet tippen aan dat niveau.

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Hoe kan je op Badoo selecteren op een Antilliaanse of Afrikaanse ofzo. Komen er eerst 100 vrouwen voorbij die je niet interesseren.
Je kan wel op taal filteren. Bijv voor Antiliaans kies je Papiamento en voor Afrikanen.. Afrikaans, of als extra filter Engels. Als je bijv. Filipijntjes zoekt kun je bijv weer beter op lengte filteren onder 1,60. Je moet omweggetjes gebruiken want op afkomst filteren gaat volgens mij niet. Maar niet iedereen vult hun profiel zo stevig aan. Maar wie weet helpt het je.

Robby1000

Toogplakker
27 sep 2023
45
32
De meid in kwestie, 23 jr!, sprak mij aan...... ik zat in Velsen in hotel maar ben toch mooi ff naar regio Rotterdam geknald. Heerlijk avondje neuken.

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
154
180
Ja mits betaaldende account vind je altijd wel iets dat paal moet hebben al moet je dan soms je vooroordelen weg laten en hem laten schieten voor je vaderland. En meestal kost het je maar wat drankjes of eettentje… en mag je erna nog terug komen als je zelf het ziet zitten
Nou, iemand een eettentje geven voor een wip vind ik wel erg duur.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Ik heb vanavond mijn eerste date via Badoo. De dame in kwestie is normaliter niet mijn eerste keus maar de communicatie verliep vlot en woont redelijk in de buurt. Over condooms is niet gesproken en ze is voor heel veel in. Ze is al enkele jaren weduwe en zit volgens mij te springen om goed genomen te worden in alle gaatjes. Ik ga het straks meemaken.

4fun

Robby1000

Toogplakker
27 sep 2023
45
32
Ik heb vanavond mijn eerste date via Badoo. De dame in kwestie is normaliter niet mijn eerste keus maar de communicatie verliep vlot en woont redelijk in de buurt. Over condooms is niet gesproken en ze is voor heel veel in. Ze is al enkele jaren weduwe en zit volgens mij te springen om goed genomen te worden in alle gaatjes. Ik ga het straks meemaken.

4fun
Zet m op

• Like
Waarderingen: 4fun

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107

4fun

en hoe is het geweest?

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
We hebben elkaar gisteren ontmoet. Het is een vriendelijke dame maar zoals ik al een beetje vreesde niet echt mijn type qua uiterlijk. Uiteindelijk wel condoomloze sex gehand waarbij ze redelijk veel squirte. Uiteindelijk heb ik haar mondje gevuld. Maar voor mij was het eenmalig omdat ze gewoonweg niet mijn type is. Maar Badoo biedt dus zeker wel mogelijkheden om gratis sexdates te scoren.

4fun

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
We hebben elkaar gisteren ontmoet. Het is een vriendelijke dame maar zoals ik al een beetje vreesde niet echt mijn type qua uiterlijk. Uiteindelijk wel condoomloze sex gehand waarbij ze redelijk veel squirte. Uiteindelijk heb ik haar mondje gevuld. Maar voor mij was het eenmalig omdat ze gewoonweg niet mijn type is. Maar Badoo biedt dus zeker wel mogelijkheden om gratis sexdates te scoren.

4fun
Tijd geleden dat ik een vrouw had die squirte..... Heerlijk. Hoop voor je dat je snel weer een date scoort via Badoo, is mijn nog niet gelukt.

Terug
Naar boven