Vandaag Kami bezocht.
Wilde gisteren al maar afspraken liepen uit.
Vanochtend appte ze me of ik zin had en nu wel tijd na gisteren afgezegd te hebben!
Afspraak gemaakt voor begin middag.
Foto's komen redelijk overeen met de werkelijkheid alleen ze is wat ouder geworden haha.
Mooi figuurtje met lekkere borsten en mooi nat kutje welke lekker smaakt.
Ze tongt met passie en liet zich klaar vingeren.
Pijpen lekker en diep maar te kort voor mijn doen.
Kami wilde neuken, eerst on top en toen doggy waar ze hoorbaar van genoot daar ik geilde op hoor mooie kantje en flink hard haar geneukt heb tot mijn ballen zeer deden van het slaan tegen haar kutje.
Toen plat doggy tot ik mijn volle ballen leeg spoot in haar zalige strakke kutje.
Ben zo even op haar blijven liggen, wat kapot van het neuken in de warme kamer.
Ze vond het lekker dat ik niet meteen terug trok maar me harde paal langzaam in haar slap liet worden.
Samen nog even onder de douche gestaan. Ze heeft me heerlijk ingezeept en afgespoeld.
Daarna heeft ze me heerlijk afgedroogd en kreeg ik nog likjes en kusjes op me eikel.
€120 afgetikt voor 45 min.
Kami is zeker de moeite waard!
Een probleem ze weet nooit waar ze morgen is laat staan of ze terug komt!!!
https://erotik.markt.de/landkreis-g.../?rView=list&absIndex=4&categoryId=3001000000
Saludos
Wilde gisteren al maar afspraken liepen uit.
Vanochtend appte ze me of ik zin had en nu wel tijd na gisteren afgezegd te hebben!
Afspraak gemaakt voor begin middag.
Foto's komen redelijk overeen met de werkelijkheid alleen ze is wat ouder geworden haha.
Mooi figuurtje met lekkere borsten en mooi nat kutje welke lekker smaakt.
Ze tongt met passie en liet zich klaar vingeren.
Pijpen lekker en diep maar te kort voor mijn doen.
Kami wilde neuken, eerst on top en toen doggy waar ze hoorbaar van genoot daar ik geilde op hoor mooie kantje en flink hard haar geneukt heb tot mijn ballen zeer deden van het slaan tegen haar kutje.
Toen plat doggy tot ik mijn volle ballen leeg spoot in haar zalige strakke kutje.
Ben zo even op haar blijven liggen, wat kapot van het neuken in de warme kamer.
Ze vond het lekker dat ik niet meteen terug trok maar me harde paal langzaam in haar slap liet worden.
Samen nog even onder de douche gestaan. Ze heeft me heerlijk ingezeept en afgespoeld.
Daarna heeft ze me heerlijk afgedroogd en kreeg ik nog likjes en kusjes op me eikel.
€120 afgetikt voor 45 min.
Kami is zeker de moeite waard!
Een probleem ze weet nooit waar ze morgen is laat staan of ze terug komt!!!
https://erotik.markt.de/landkreis-g.../?rView=list&absIndex=4&categoryId=3001000000
Saludos