Babylon - (FKK) Elsdorf

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Massagesalon :shock: Tja ze zullen iets moeten, beter dan nog langer dicht.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
1 september dat is goed nieuws, zal druk worden op de Duitse autowegen :mrgreen:

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
28-08 zou er beslist worden over nieuwe maatregelen per 01-09. Maar Duitsland zou nu ook op de limiet van de testcapaciteit komen dus het kan ook tegenvallen.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Wait and see... Ik ben eerder pessimistisch : ik vrees dat het dit jaar niks meer wordt.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Dat zal de Saunaclub markt in Duitsland denk ik niet overleven, de kosten van al die dure panden gaan gewoon door en dan geen inkomsten dat kan nooit lang meer goed gaan.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Wie zijn eigen pand heeft, zoals Bernds, kan het wel een tijdje volhouden, wie moet huren.... tja

Vrijdag zou mogelijk de beslissing vallen... wat kan en wat niet.

NRWF wat voor ons de beste opties zijn wegens afstand, daar is nog niets open.

Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er in andere deelstaten wel al én en ander mogelijk is, maar die afstand.

Wie echt eens wil saunaclubben kan beter naar Oostenrijk en Zwitserland.

De prijs is er wel hoger maar ook de service is er stukken beter, ik bedoel de basis service.

Van Oostenrijk ben ik zeker, van Zwitserland niet, nog niet geraakt.

Ik had deze info, wel beperkter, reeds eerder gespost, maar CWP heeft ze binnen het half uur gewist.

IKKE

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
neen Met condoom
Pijpen zonder
Beffen
Tongzoenen
Vingeren
en 30 minuten in een half uur, ook al ben je na 15 min klaar

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Vandaag 1 september, maar ik kan nergens vinden of de club al weer open is, site staat ook niets op, weet er iemand meer???

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Het is nog steeds gesloten in NRW, https://www.land.nrw/sites/default/...31_coronaschvo_vom_31.08.2020_lesefassung.pdf

Ik volg Freiercafe, daar sturen men wel eens nieuwsartikelen rond. Het blijkt in de Nedersaksen weer open te gaan:
https://www.t-online.de/nachrichten...sen-wieder-geoeffnet-mit-hygienekonzept-.html
Zelf ben ik nog in geen één saunaclub in het noorden van Duitsland geweest, maar Saunaclub Harmony gaat in ieder geval 5 sept. open. Dan zal de rest in dat gebied ook wel open gaan denk ik. Weet ook niet waar we onze sport daar kunnen uitoefenen.
https://www.saunaclub-harmony.com/
Met oog op gecontroleerd open gaan. Ik denk dat ze dit bewust doen, zodat iedereen (de werkers) rustig de tijd krijgt om in te pakken en te verkassen. Ik hoop dat de clubs in NRW ook snel open gaan.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Of eerder, ik lees op diverse plekken dat de rechter de sluiting niet goed vind omdat de cijfers gewoon beter zijn dan bij het instellen (hoewel ze ook in Duistland weer aardig oplopen geloof ik) en er nu een niet redelijk te verklaren verschil in behandeling is tussen onze geliefde clubs en bv zalen waar zonder problemen 150 gasten mogen rondlopen en dingen doen. Voor zover ik dat dan heb begrepen op andere fora en met mijn Duits dat niet veel verder gaat dan de woorden "Zimmer" en "Ohne". Om van de naamvallen en de werkwoordsvervoegingen maar te zwijgen.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Als ik Duitstalige recensies door Translate haal snap ik er vaak ook niet veel van. In ieder geval wacht Babylon nog even de regeltjes af en gaat dan aan de slag om zich an te passen. Verwacht niet voor volgende week open te gaan. Andere clubs willen al eerder open gaan zodra er dames zijn. Babylon is denk ik ook wel een club die wat aanpassingen zal moeten doen, bv, eetruimte en de "gezamenlijke ruimtes". Een club die meer in ons straatje is als VillaVenus voldoet denk ik nu al praktisch aan alle mogelijke eisen, net als LaLuna. Er zijn ook clubs die zeggen snel open te gaan waarbij ik me afvraag of dat wel wijs is als je nog niks weet over de uitvoering

Ook is de vraag hoe ze met een eventuele registratie omgaan wel interessant.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Ja die registratie is wel een dingetje, eerst je legitimeren en naam doorgeven :shock:
Dan blijven er denk ik ook weer veel mensen thuis

Terug
Naar boven