Babylon - (FKK) Elsdorf

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Heren, ik dacht dat jullie dit wisten????

Dus :

1 uur : 40 euro
2 uur : 50 euro
4 uur : 60 euro
+ 4 uur : 70 euro

Je uur van aankomst wordt opgeschreven op een kaartje, als de tijd waarvoor je betaald hebt overschreden is (en dat mag natuurlijk) betaal je het verschil bij als je vertrekt.
Voorbeeld : je geeft aan slechts 2 uur te blijven en betaalt 50 euro. Ben je 3 en een half uur in de club geweest, dan dien je 10 euro (want tot 4 uur is het 60) bij te betalen.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Ik ben afgelopen donderdag in Babylon op zoek gegaan. Gekamerd met (voor mij) 2 nieuwe meiden. Maar geen sprake van zonder condoom. Helaas. Verder wel fijne kamers. Julia en Diana waren de gelukkigen. Ook met Mary weer op kamer, maar daarvan wist ik al dat zonder niet kon.

PissFan

Snuffelaar
2 feb 2020
6
0
Ben hier onlangs ook geweest. Enkele medewandelaars vertelden mij dat er veel zonder geschoten wordt, maar zelf ben ik er niet in geslaagd een meisje te vinden die daarvoor in was. Spijtig. Volgende keer beter. 'k Heb er wel een zekere Lavinja een facial mogen geven. Was wel 50 euro extra.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
" dat er veel zonder geschoten wordt"

Fabeltje!
Zoals hier te lezen valt blijkbaar wel bij een paar maar veruit niet!

Noorman

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
O maar wij zijn op dat geval prutsers.
Sommige mannen boeken wekelijks een dale voor een ganse dag, of een dikke halve dag..... Week na week.... , ik weet uit zeer goede bron dat er dan geen latex aan te pas komt, of wel maar dan als latexpakje.

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Natuurlijk.. Als je de prijs opdrijft gaan ze allemaal overstag. Maar dat is enkel weggelegd voor de kapitaalkrachtigen onder ons.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Het is niet alleen een geldzaak, de vrouwen normaal en respectvol behandelen is vaak al genoeg om meer te krijgen. En niet meteen voor de kamergang al vragen mag ik zonder rubber, maar tijdens het spel verder proberen te gaan. En vooral heel teleurgesteld kijken als ze nee zegt doet vaak ook wonderen dan krijgen ze een beetje een rotgevoel en zeggen dan vaak oke dan maar. :mrgreen:

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
babylon is mijn favoriete tent voor gewoon met. Spuits manier is wel de beste manier, meer geld bieden maakt ze hongerig en dan blijf je maar extra betalen voor iest wat bij anderen of eldes goedkoper kan.

Meer bieden of doorzeuren komt de sfeer meestal niet ten goede.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Hoi,

Binnenkort ga ik weer naar Babylon. Zijn eveventueel nog (nieuwe) namen te delen voor sex zonder condoom? Ik hoir het graag.

Janssen

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Is het al bekend wanneer de club eindelijk weer open gaat, ik las op een ander Forum 11-8-2020 maar nu alles weer erger wordt met de Corona hoop toch wel dat dat geen invloed heeft op het openen van mijn speeltuintje :mrgreen:

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Vanavond is er een persconferentie in Nederland. Wellicht dat andere landen dan ook de nieuwe maatregelen bekend maken. Ik sta ook met smacht te wachten om weer langs de Duitse FKK's te gaan.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Nieuwe ontwikkelingen op op 11-08 was volges mij een misverstand, ik had het idee dat er bedoeld werd dat er op 11-08 meer bekend zou worden gemaakt als daar aanleiding voor was.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Dan zou het dus nog langer kunnen gaan duren als die datum alleen nieuws bekend gemaakt wordt, ik hoop maar dat door deze maatregelen de clubs niet allemaal failliet gaan nu ze geen inkomsten meer hebben, en dat de dames na deze lange periode ook maar weer snel naar de clubs komen.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Mijn ballen jeuken ook van opgekropt zaad maar zoals ik al in LaLuna draadje schreef, ik ben best wel risicogroepenmateriaal en beter en paar weken langer niet neuken dan nooit meer kunnen neuken.. Ben wel stilaan verliefd aan het worden op mij rechterhand.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Verlieft op je rechterhand dat is dan TZC trekken zonder condoom :mrgreen:

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Ik heb een gerucht gehoord dat Babylon rond 1/9 open gaat als massagesalon (tijdelijk?). Maar het is een gerucht en niet meer dan dat.

Terug
Naar boven