Babylon - (FKK) Elsdorf

Duivenwandelaar

Snuffelaar
16 mrt 2018
7
0
Vrijdag was ze er .
Het klopt dat het me nog nooit gelukt is om haar zonder condoom te neuken .
Alhoewel ik zeker al 200u met haar op kamer was en in de club met geen andere dame ga of samen met haar voor een trio .
Heb haar al meerdere malen 200 euro extra geboden om eens nzc , maar noway voor nog geen 500 euro . Ze doet het niet .
Een topservice heeft ze wel .

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Als wandelaar met 40 jaar ervaring weet ik dat er vrouwen zijn waar sommige kerels meer mogen wegens de klik, omdat ze een houden.lil hebben of een gekrulde..... Ik weet het niet, maar het is wel zo.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Misschien eerst je postings is doorlezen voor je op verzenden klik Peter, het begint wat irritant te worden, en zoveel moeite is het niet om even de spelfouten er uit te halen. misschien heb je het al gemerkt, maar onleesbare postings gooi ik tegenwoordig gewoon weg, blijf niet herhalen he..

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Als wandelaar met 40 jaar ervaring weet ik dat er vrouwen zijn waar sommige kerels meer mogen, wegens de klik, omdat ze een gouden lul hebben of een gekrulde..... Ik weet het niet waarom juist, maar het is wel zo.
Ik heb er ook ooit eentje gehad waar ik bare mocht, en anderen voor geen geld van de wereld, heb nooit gesnapt waarom.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Zijn er vrijdag of zaterdag forumleden die naar Babylon gaan, ik ga er vrijdag avond of zaterdag overdag heen. Misschien wel leuk om daar collega forumleden te zien.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Die is inderdaad wel stevig, maar op een gemiddeld bedrag van 300 tot 450 euro per keer dat ik er heen ga maakt dat dan ook niet meer uit.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Ik sla er wat minder stuk maar om nou moeilijk te doen over een tientje meer voor een flinke tijd plezier en kijken en eten en drinken en collega's ontmoeten. Ik vind in Babylon €70,00 nog altijd minder geld over de balk smijten dan € 50,00 in de meeste andere clubs, of je moet het na twee snelle beurten voor gezien houden maar daarvoor is de reis naar Duitsland me te ver (West-Brabant). Als ik ga is het wel voor een dag dus mag ik..

Trouwens raar dat Mara hier nooit genoemd is (en een reden om toch over bepaalde zaken terughoudend te zijn). Mara is nu weg omdat ze ons soort diensten zou verlenen, en dit door andere dames of de bedrijfsleiding op een Duits forum zou zijn gelezen. Eerlijkheid gebed me te zeggen dat ik om de een of andere reden nooit met haar op de kamer geweest ben, dus ik hoorde het ook pas achteraf. Ze werkt nu ergens in de buurt van hamburg

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Weer veel nieuwe dames op de site te zien, heeft er al iemand ervaring met een van deze dames. Ik kom er helaas niet meer zo veel door drukte op de zaak en het minder naar Duitse klanten gaan, maar wil er binnenkort wel weer heen gaan.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Ben benieuwd wie er vanavond zijn in Babylon maar dat ga ik zo meteen ervaren :mrgreen: verslag volgt snel

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Ik rij net weg uit Babylonische. Weer gekamerd met Maria. Dat was een tegenvaller. Zonder condoom was niet mogelijk. Ze zei zelfs dat we dat nooit gedaan hadden. Nou ja...... ik ben toch niet gek!!. Was dus een tegenvaller, en haar gewone service was ook niet best.

Later een trio gedaan met Dolly en Diana (deze dame was nieuw voor mij). Super trio maar wel met condoom (zoals altijd met Dolli).

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Ik heb in het vorige leven van Denisa in Haus Panthera destijds vaak zonder gemogen. Het heeft me wel redelijk wat tijd gekost om uit de reguliere klantenzone te geraken. Eenmaal gelukt steeds zonder meerprijs.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
707
535
He wat leuk, heb haar in tijd Pantera ( was echt een top tijd kwam er 2 keer per week) ook altijd zonder mogen nemen. Ze wilde ook alleen nog maar zonder met mij zei ze .. jaja haha, alleen ik!
Lekker ding is het nog steeds. Ga haar snel vereren met een bezoekje... kijken of vonk weer overspringt😃

Terug
Naar boven