Babylon - (FKK) Elsdorf

Janl*l

Toogplakker
12 okt 2015
45
15
spuitpik zei:
Ik rijd al een tijd over Aken naar Elsdorf omdat de A61 af is gesloten maar hoe lang gaat dit eigenlijk nog duren voordat de snelweg weer gewoon open is? Het is toch best wel klote.

Pas in 2035, gaat de A61 weer volledig open.

De omleiding via de A46 en A44, is een heel goed alternatief en kost slechts een handvol minuten aan extra reistijd.

Bron: A44 (Duitsland) - Wegenwiki

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Huh... 2035 pas klaar is dat niet een beetje erg lang om een nieuwe weg te maken. :shock:

knaktuut

Snuffelaar
15 jul 2017
11
0
Heeft met de bruinkolenwinning te maken.
Dus niets met de aanleg van een nieuwe weg.
De kooltjes leveren meer op dan een paar saunaclubgangers :lol:

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
knaktuut zei:
De kooltjes leveren meer op dan een paar saunaclubgangers :lol:
Heeft iets bevreemdends als je dat eens gaat kijken tussen al die legen dorpen, klaar om in het grote gat te verdwijnen. Geen direct verband met NZC maar als je toch die kant op gaat zou ik zeker aanraden een beetje door het gebied te rijden en zo'n kuil te bekijken. Onwerkelijk.
Besichtigen Sie unsere Anlagen

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gisteren naar Babylon geweest, was er gezellig druk 2 x kamer gehad met Adina mooie dame met wit haar met blauwe punten. Helaas was zonder condoom neuken niet mogelijk maar deze dame bied zo'n lekkere service dat ik het niet eens echt gemist heb en heerlijk door haar ben verwend. Ze pijpt echt heerlijk en de rest is ook echt top. Wel jammer dat zo'n topper dan niet om te kopen is met 50 euro :mrgreen:

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Jezus, dat je het kan op Adina. Komt uit GT en heeft daarvoor lang in LR gezeten, maar dat is toen ze nog slank was.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Vanavond vrijdag beginnen t/m zondag de oktoberfeesten in Babylon. Zijn er leden die hier naar toe gaan misschien?

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gisteren nog even naar Elsdorf geweest, met Kira 2 x naar de kamer geweest ze is echt een topper op de kamer maar helaas was zonder niet mogenlijk. Ik denk dat als je haar beter leert kennen dat het wel iemand is die na meerdere kamerbezoekjes om gaat dus binnenkort maar weer eens terug gaan. :mrgreen:

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Woensdag weer op weg naar huis vanuit Keulen even naar Babylon geweest. Bij binnenkomst meteen Kira gespot die ik vandaag wilde proberen over te halen alles te doen wat spuitpik lekker vind. Het was echt weer top op de kamer, maar helaas alleen neuken met condoom. Omdat ze wel echt goed is op de kamer toch met een tevreden gevoel de kamer verlaten. Toen ik daarna aan de bar wat zat te drinken kwam ze nog even langs me staan om me net als vorige keer te verleiden voor een tweede kamerbezoek. Ik heb haar nog gezegd dat ik pas met haar terug naar de kamer zou gaan als alle condooms op waren, ze kon wel lachen om mijn opmerking maar ging er helaas niet op in, en zo ben ik met maar een kamerbezoek weer naar Nederland gereden.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Monika is ook een nieuwe lekkere meid daar, maar zonder is bij haar ook niet mogelijk.
Ze bleef voet bij stuk houden.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Das idd ook een lekkere die Monika (met 666 op haar bil) jammer dat ook zij niet zonder aanbied, zijn er nog heren die toevallig wel nog dames hebben gevonden die zonder aanbieden. Het is de laatste tijd moeilijker dames over te halen tot nzc maar uit ervaring weet ik dat er altijd weer een tijd komt dat meerdere dames dit wel weer gaan aanbieden.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gister in Babylon met Rachel naar kamer geweest, wat een topper is dit, het begon al dat ze me aan de bar toen ik met haar stond te praten opeens begon te pijpen met mijn glas bier nog in mijn hand. Op de kamer gingen alle remmen los en heb ik een super kamer met haar gehad het enige dat niet mocht was zonder condoom in haar kutje maar dat ga ik snel nog eens proberen, dit is denk ik wel een dame waar dit als je haar beter kent mogelijk is. Omdat ik helaas niet veel tijd had ben ik na de kamer van een uur meteen naar huis gegaan.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Morgen avond ga ik weer naar Elsdorf om alle dames gelukkig nieuwjaar te wensen zijn er toevallig nog meer forumleden die er dan zijn.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gisteren even snel op terugreis vanuit Keulen afrit Elsdorf genomen. Bij binnenkomst zag ik meteen Mila rondlopen en was het voor mij al weer duidelijk wie het vandaag ging worden. Eerst even aan de bar wat gedronken en meteen wat gegeten omdat ik nog geen avondeten had gegeten en toen maar eens gaan kijken waar Mila uit hing, helaas nergens te zien dus nog maar een pilsje besteld en even in een bankje achterin gaan zitten kijken en alles een beetje in de gaten gehouden. Na een uurtje liep Mila weer rond en haar meteen gevraagd om even bij me te komen zitten wat ze natuurlijk graag deed. Na wat hebben zitten te kletsen maar gevraagd of ze zin had om naar de kamer te gaan wat ze natuurlijk graag deed. Op de kamer was het meteen weer lekker met haar ze weet precies wat ik wil en dat ik daar graag 50 euro extra voor betaal dus daar hoef ik bij haar gelukkig nooit om te vragen :mrgreen:. Eerst heerlijk pijpen en daarna haar in verschillende standjes geneukt om haar vervolgens lekker vol te spuiten. Daarna nog even liggen praten en wat liggen knuffelen om vervolgens weer door haar gepijpt te worden en haar nog een keer flink te neuken toen ik haar vroeg om op het laatst lekker op mij te komen zitten duurde het niet lang of spoot ik haar weer lekker vol en zijn we van de kamer gegaan. Nog even wat gedronken aan de bar en vervolgens naar huis gereden

Duivenwandelaar

Snuffelaar
16 mrt 2018
7
0
Donderdag was Mila niet aanwezig in de club maar stond wel op de aanwezigheidslijst .
Dan was Spuitpik met een spook op kamer in Bab .

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Hey duiventil. als ik je post history bekijk heb jij nog geen geluk gehad met Mila... wil nog niet zeggen dat je leden van de eerste dag hier voor leugenaar hoeft uit te maken he... ga je mond spoelen man. :oops:

Terug
Naar boven