Babylon - (FKK) Elsdorf

Duivenwandelaar

Snuffelaar
16 mrt 2018
7
0
spuitpik zei:
Gister nog even bij Babylon geweest weer een lekker dagje gehad daar. Eerst met Anka op kamer geweest en daarna nog een keer met Mila op de kamer geweest allebij de dames geven top service zoals ik het altijd graag wil. Wat is het toch fijn om vaak voor je werk in duitsland te moeten zijn.

Met Mila zal het wel met condoom zijn , als je al met haar op kamer was ???
Donderdag was ik nog met haar 3u op kamer , wilde 200 euro extra geven om eens nzc te doen , maar ze deed dit niet voor nog geen 500 euro .
Denk dat we samen al meer dan 150 u gekamerd hebben en het neuken was altijd met condoom .
Een top service heeft ze zeker maar wel nmc .

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Mila is een dame waar ik al heel vaak mee gekamerd heb, in het begin alleen maar pussysliding daarna over haar kutje heen klaar komen en uiteindelijk met wat wijn op mocht alles van haar zonder condoom, als je haar eenmaal zo ver hebt mag het echt iedere keer van haar.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Morgen ga ik weer naar Babylon zijn er nog nieuwe dames bekend die goede service bieden?

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
spuitpik zei:
Morgen ga ik weer naar Babylon zijn er nog nieuwe dames bekend die goede service bieden?
Goeie service heel veel, de forumspecifiekservice heel wat minder, slechte service, een enkeling. Hoor de laatste tijd weer wat negatiefs over Franceska en haar zusje Valentina(waarmee ze altijd trio voorstelt) en ook ik ben door haar "genaaid"om het zo maar eens te zeggen.

Anka staat deze week niet op de AWL, staat daar in ieder geval de laatste tijd nooit voor de donderdag op. heb haar vorige week en de week daarvoor ook niet op donderdag gezien

guppie.69

Snuffelaar
2 apr 2018
2
0
spuitpik zei:

Een nieuwe is Melissa, maar doet geen bare.
Is wel erg goed in gfe!
Prachtige lieve meid.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Ik ga het vanmiddag bekijken jammer dat niemand nog nieuwe dames weet die full service bieden

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Naomi is weer terug zag ik..... deze wilde graag altijd zonder en nog nooit extra hiervoor betaald.
alleen maar 1 dag per week :!:

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Vorige weer geweest in Elsdorf, was weer lekker met Anja op de kamer geweest zonder rubber was niet mogelijk maar wat is deze dame lekker. Heerlijke tieten en ze zag er super uit met veel tattoo's meestal niet zo mijn ding maar bij haar zag het er gewoon mooi uit. Omdat ik niet heel veel tijd had alleen met haar gekamerd voor een uur. Volgende keer toch maar weer eens voor langere tijd daar blijven. Wel lekker met dit weer en al die dames in en om het zwembad. Ook buiten neuken is nu weer helemaal top in de tuin. :mrgreen:

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Kut zooi krijg ik gister een bekeuring thuis voor te hard rijden in Elsdorf, 9 km te snel kosten: 10 euro :mrgreen: alleen daar ga je al voor naar Duitsland.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gisteren weer even naar Babylon geweest, echt lekker met dit weer in de tuin bij het zwembad . Eerst Anka gedaan zo lekker om met haar te neuken en dan bij die grote tieten pakken :mrgreen: na Anka weer lekker in de tuin gaan zitten met een biertje en als uitzicht spelende dames in het zwembad. Na een tijdje kwam Karla langs me zitten en na een tijdje haar mee gevraagd naar de kamer eerst wat kussen en knuffelen daarna lekker pussysliden maar neuken zonder deed ze niet. Dan mee neuken en daarna pijpen tijdens het pijpen maar even gevraagd of ik wel over haar poesje klaar mocht komen en dat mocht dus toen ik bijna kwam tijdens het pijpen mijn pik uit haar mond gehaald en lekker over haar kutje gespoten. Daarna nog een pilsje gepakt en richting huis gegaan, was weer lekker in Elsdorf.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Anka verdwijnt uit dit circuit vertelde ze me onlangs.
Heb wel met haar geneukt maar met jasje.

Noorman

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Ik heb er niets van gehoord dat ze de club gaat verlaten, zou jammer zijn deze week nog maar eens van gaan profiteren dat ze er nog is en meteen vragen wat ze dan gaat doen. Het zijn wel Roemeense dames dus de kans dat ze net zo snel weer terug zijn als dat ze gaan is aanwezig :D

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Morgen voor het laatst zei ze tegen mij.
We moeten ze altijd geloven?!?

Noorman

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Volgende week misschien eens naar Duitsland. Zin in mijn eerste trio. Aanraders hiervoor in Babylon?

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Ik doe niet vaak een trio, maar als je een dame hebt die je leuk vindt dan is mijn ervaring dat je haar het beste een tweede vrouw kunt laten kiezen. Dan heb vaak de beste sex omdat de dames elkaar al mogen.

SeksF

Snuffelaar
6 jul 2018
1
0
Ik wil voor de eerste keer naar Babylon gaan deze maand en wil graag weten welke dames zonder cd neuken. Ik ben benieuwd wat dit voor club is, heb alleen ervaring met sixsens.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dzjing Boem!
Goede reactie van CWP.
Hoe moeilijk kan het zijn? effe lezen hier en je weet het.
Soms lijkt het of je alles moet voorkauwen of aangeven.
Enige moeite doen is er niet bij lijkt het soms.
Sorry, maar dat moest ik even kwijt.

Duivenwandelaar

Snuffelaar
16 mrt 2018
7
0
Als je wil NZC dan moet je niet in Babylon zijn , daarvoor zijn er andere clubs in Duitsland .
Denk niet dat er nog dames zijn in Babylon die het aanbieden .
Er zijn dames hiervoor beschreven die het voor geen 500Euro extra willen doen maar wel een super service geven .
Denk dat sommigen een grote fantasie hebben en zelfs over een dame schrijven die op die dag niet aanwezig was .

Terug
Naar boven