Babylon - (FKK) Elsdorf

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
707
535
Sluitpik, mag je Anka nu wel of niet intern doneren?
bij mocht niet de vorige keer maar als het toch mogelijk s ga ik zeker terug.......

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Hoi GGD Anka is zonder condoom te neuken en met interne donatie in het begin is ze daar wat wazig over maar als je het eenmaal bij haar hebt gedaan vraagt ze nooit meer wat en kan het steeds (wel 50 euro voor het complete extra pakket) Succes als je terug gaat

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Maandag tweede paasdag ga ik weer naar Babylon, zijn er nog meer liefhebbers om daar voor paashaas te gaan spelen :mrgreen: ?

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Even tussendoor zomaar een opmerking, hoe komt het dat de club waar het bijna niet mogelijk is, eigenlijk maar op 1 dame na, op Venus na de meest besproken club is hier? Het is verder wel een topclub daar niet van , maar het aantal verhalen waar dit forum hier bedoeld is zijn maar schaars in dit topic.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Dat komt omdat onze vriend Spuitpik nogal vaste klant is daar, en bij meerdere meiden tracht zijn blanke zwaard in te pluggen, al lukt dat vaak niet, toch wel nuttige informatie.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Ik heb inderdaad vaker dat het niet mag zonder rubber dan dat het wel mag om zonder, maar als het niet mag schrijf ik het ook op het forum, ik ga echt niet lopen opscheppen dat ik daar alle dames zonder kan nemen maar in de loop der jaren heb ik er toch zeker 20 tot 25 verschillende dames zonder condoom mogen doen. Het is denk ik wel zo dat als je er vaak komt en de dames je allemaal wel redelijk kennen je in het voordeel bent om wat extra's van ze gedaan te krijgen.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Vanavond nog even bij Anka langs geweest, omdat ik weer in de buurt was en wel zin had om even te gaan neuken afslag Elsdorf op de 61 genomen en de auto achter Babylon geparkeerd. Bij binnenkomst was het redelijk rustig even een biertje gedronken en toen gaan douchen en daarna liep Anka mij al te zoeken in plaats van dat ik haar moest zoeken. Op de kamer voor een uurtje was weer helemaal top zoals het hoort en ik inmiddels van haar gewend ben. Daarna weer in de auto gesprongen om weer richting Nederland te gaan.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
707
535
met sluitpik eens. momenteel wat moeilijker maar voor het verbod toen we nog heerlijk in de openbare ruimte konden sexen.... oelala wat was dat toch geil tot zelfs aan de bar mocht je een dame pakken was het best mogelijk menig dame zonder te neuken.
niet elke dame maar meer dan de helft als je haar goed kende liet uit eindelijk toe en wilde zelfs zelf het zonder doen. extra betalen, de meest niet.
Het aantal welke sluitpik noemt is denk ik nog aan de lage kant :lol:
Maar wat mis ik toch het openbaar sexen en zeker heerlijk afgezogen tot worden en vaak zelfs tot het einde je laten klaar pijpen.
Openbaar sexen zonder dat was ff niet open en bloot ook al wist een ieder dat er geen rubbertje omheen zat :D

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Het openbaar sexen begint al weer meer te worden nu het gras rond het zwembad met het mooie weer wordt gebruikt met luchtbedden ligbedjes etc. Toch wel mooi om daar lekker in de tuin in de zon te liggen beetje te zwemmen en af en toe een dame even lekker te neuken of door haar gepijpt te worden. Er zijn in de tuin meer achterin ook verschillende plekken waar niemand kan zien of er wel of geen condoom gebruikt wordt :mrgreen:

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Zeker achterin binnen al vaker actie gezien de laatste tijd waarbij in ieder geval het pijpen zonder gedaan werd. Neuken weet ik niet, ik heb daar bij Babylon niet zoveel ervaring mee en als er publiek sex is ga ik niet meteen er op af om het te vragen of om even goed te kijken of het met of zonder is.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Lijkt me wel slim Bobeltje om even van dichtbij te gaan bekijken of het met of zonder is, zet wel een zonnebril op of zo iets als je dat gaat doen anders spuiten ze nog in je oog :geek: :geek: :geek:

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Weer veel nieuwe dames op de aanwezigheidslijst ik ga er snel weer heen

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Ga er heen en probeer het daar om nzc te doen. Ook dames waar nog niet over is geschreven doen het vaak als je goed je best doet, maar dat is in alle clubs zo.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gister nog even bij Babylon geweest weer een lekker dagje gehad daar. Eerst met Anka op kamer geweest en daarna nog een keer met Mila op de kamer geweest allebij de dames geven top service zoals ik het altijd graag wil. Wat is het toch fijn om vaak voor je werk in duitsland te moeten zijn.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Als ik het goed lees is NZC niet uitgesloten maar moet je wel 50€ neerleggen i.p.v. van de standaard 30€?

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Nee standaard 30 is er niet. Gewoon 60 entree en 50 per half uur en nzc heeft geen vaste meerprijs meestal 50 euro maar ook vask gratis als de dames je als vaste klant zien

Terug
Naar boven