Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
helaas collega's Anka is niet meer
Ze is weg gestuurd heb ik vernomen,,,, reden weet ik niet maar heb het vermoeden dat het door haar tabulose escapades komt!
Heel jammer want ik heb haar nog niet mogen behagen.... enne zij mij
Vanavond Weiberfastnacht party in Babylon is geloof ik een soort feest voor carnaval waar de vrouwen bij de mannen hun stropdas afknippen, zolang ze maar niet dat andere mannen ding afknippen :shock:
Anka is weer terug gekomen na een lange winterslaap in Roemenië en staat gelukkig weer op de aanwezigheidslijst
Ze zal wel droog staan en nu behoefte aan zaad hebben :mrgreen:
Kwam gister na mijn werk langs Elsdorf gereden (terugweg van Koln naar Venlo) en had eigenlijk geen tijd maar was wel geil dus maar even voor een uurtje naar binnen gegaan. Bij binnenkomst even vlug wat gedronken en gedoucht en toen gaan kijken wie ik mee naar de kamer zou gaan nemen, Helaas was Anka of op de kamer of niet aanwezig dus zij werd het helaas niet (had ik wel op gehoopt) toen zach ik Amalia lopen en dacht die ga ik eens proberen eerst even mee staan praten en toen maar snel naar de kamer gegaan om haar eens te gaan proberen. Op de kamer eerst lekker staan tongzoenen en haar staand even overal vast gepakt en geprobeerd hoe veel ze toe zou laten als ik achterlangs mijn pik tussen haar benen ging schuiven langs haar poesje af. Dit liet ze redelijk toe, daarna op bed gaan liggen en me eerst even laten pijpen door haar toen haar op haar rug gedraaid en haar even liggen beffen. Daarna even geprobeerd om weer langs haar poes af te gaan wrijven met mijn pik maar nu vondt ze het niet meer zo'n goed plan helaas. Ook wat extra zakgeld was niet haar ding en toen maar een rubbertje laten monteren en haar goed hard liggen neuken toen ik kwam wel even rubber eraf en haar mond vol gespoten met zaad. Misschien laat ze als je haar vaker neemt meer toe maar nu helaas niet. Na afloop gedoucht en aangekleed en naar huis gegaan.
afgelopen week donderdag eindelijk tijd vrij kunnen maken om Anka op te zoeken.
na douchen en drankje haar meteen gespot. ze kwam naast me staan, geen gras over laten groeien en haar gestreeld aan de bar. ze keek me geil aan en vroeg ofik aan wilde.... graag JAAA.
dus ff op en bank en daarna an zimmer.
heerlijk laten pijpen, zoenen niet zo haar ding.
toen op haar rus om haar te beffen, echt lekker.
langzaam omhoog gewekt om te kijken of ik zonder erin mocht..... nee vroeg.... wil je zonder, ik zei ja lekker....
mmmm oke zij ze, 200 euro!!!
ik verbaast en zij, dat is echt te veel jonge dame. 100 euro betaalde ik vroeger zij ik nog, nu niet meer hoor echt 200.
oke dan maar met condoom.
wij neuken en tijdens vroeg ze weer.... wil je nog zonder.... mag hoor voor 100 :lol:
dus condoom eraf en neuken zonder..... maar ni einspritzen zij ze nog.
heb ik ni gedaan, op haar dikke tieten gespoten.
Voor herhaling..... nee
ze mist heel veel om echt topper te zijn.
Ha GGD dan was jij zeker degene die donderdag toen ik er ook was Anka weg gekaapt had, jammer dat je het niet als een fijnere sessie hebt ervaren normaal is het bij haar gewoon 50 euro extra en zeker geen 100 of zelfs 200 :shock: extra. en reinspritzen is bij haar normaal geen enkel probleem. Ze zal haar dag niet gehad hebben misschien. Maar ja jij hebt tenminste zonder geneukt ik had Amalia en daar mocht het alleen maar met rubber, maar was toch wel oke met haar. Hopelijk komen we elkaar volgende keer wel tegen en kunnen we nog wat ervaringen uit wisselen aan de bar en een biertje gaan pakken.
Ben het meer eens mer ggd dan met spuitpik. Anka is geen service wonder meer een afwerkertje. Enkele namen die jij noemt heb ik nooit zonder kunnen neuken. Zelfs Katja waarmee ik een keer f 30 ben geweest niet.
Dat is dan toch apart, ik heb met Anka al vaak een kamer gehad en altijd perfect met veel extra's ook in de Bar beneden is ze altijd erg gezellig en nooit het idee dat het een af werkstertje is, komt misschien ook omdat ze weet dat ik een vaste klant ben van haar en dat ze daarom wat meer service verleent en ja natuurlijk doet ze het voor de centjes maar dat doen alle dames in een club.
natuurlijk doen ze voor de centen, geen probleem toch. maar Anka is niet een jonge dame welke je echt het gevoel geeft dat je op dat moment haar lover bent. en na de sessie gewoon wat aandacht geeft als je elkaar tegen komt. Dat soort dingen vinden we fijn toch. En heerlijk tongzoenen is voor is wel belangrijk.... Anka niet zo har ding. Kortom voor mij niet meteen op herhaling :?:
Donderdag ga ik weer eens kijken wie er allemaal zijn maar ik denk dat het Anka toch weer als eerste gaat worden en daarna proberen om nog een nieuwe dame te verleiden om goede service te verlenen :mrgreen:
Ben nieuw op dit forum .
Kom regelmatig in Babylon , slechts eenmaal NZC gedaan in deze club .en dit met Aisha 5j geleden .
Was zeer verrast te lezen dat Mila dit zou toelaten .
Kan het niet geloven , meermaals in haar mondje klaar gekomen , droogneuken, pussysliden dat wel, maar hem erinsteken zonder condoom noway dat mocht niet .Altijd met condoom het neuken .
Haar wel diverse malen anaal met condoom genomen .
Voor mij een topdame in Babylon , maar nu heb ik mijn twijfels .
Vele trios in Babylon met haar gedaan .
Soms heeft ze wel een glaasje teveel gedronken is ze dan meer toegeeflijk , het zou kunnen want alcohol neemt bepaalde remmingen weg .
Gewone saunaclubs en FKK clubs staan niet bekend voor NZC, een toevalstreffer kan natuurlijk altijd.
En sinds de nieuwe wetgeving in Duitsland waarbij zelfs PZC verboden is, is het er niet op verbeterd.
Meiden die NZC aanbieden in deze huizen doen dat meestal met vaste klanten en mits een extra motivatiebijdrage.
Voor het geld danst de duivel.
Al zijn er uitzonderingen, neem nu Schieferhof (Bernds) dat zich profileert als standaard Saunaclub-FKK, maar waar NZC wel zeer erg mogelijk is :lol: .
Nogmaals toevalstreffers zijn steeds mogelijk, zelfs in yingYang al zonder geneuket
ja bijna elke dame in Schieferhof is zonder te neuken. En ook nog lekker inspuiten geen enkel probleem. Ook opwarmen (lees heerlijke pijpbeurt en droogneuken) op de bank... in kelder is veelal mogelijk.
In de zomer in de tuin kan ook heel veel. vooral Jackie laat zich gewillig daar neuken.
Laatst in rokersruimte buiten heerlijk geneukt, dame kwam lekker op me zitten, mede dames moedigde ons aan en riepen, spuit haar heerlijk vol :lol: dame kwam als eerste klaar, wat een heerlijk geile golf geil kwam uit haar poes, om me pik en ballen zalig.... toen spoot ik. super geil was dit. ja rokers ruimte niet echt de plek ivm rook maar als je tegen kan..... super geil :roll:
Meerprijs NZC is standaard tarief dubbel .... of te wel € 50,--
OJa als je van pijpen tot einde houd, dit is standaard in de club, en de meesten.... slikken gewoon je geil
Wel jammer hoor wand na vorig jaar juli kon je de dames overal (behoudens eetruimte) neuken en je laten pijpen. ook gewoon lekker voor de bar haar pakken en de bar dame aankijken als je haar volspoot, wat een geile tijd was dat. Of heerlijk in de gang een pijpbeurt krijgen als andere voorbij lopen,,, zalig haar mond mondje volspuiten.....pff wat een gouden tijd.
Toppers zijn Anni, Julia (vroeger zogenaamd alleen massage maar nu gewoon dame van plezier in de club, goddelijk pijpen en een super kutje om te neuken en vol te spuiten. Jackie en een hele slanke dunne en lange dame met prachtige omhoog staande tietjes.
Ik herinner dat in de beginjaren van Babylon ze wouden concurreren met Bernds Schieferhof, maar ik heb het nooit zover weten komen.
Ze hebben er aanvankelijk nochtans de nodige moeite voor gedaan. Maar Bernds is één, zo niet de oudste FKK-saunaclub van Duitsland, de oerclub dus. :lol:
Het is trouwens een echte FKK club,
Ik weet niet of masseuze Sandra er nog is, maar die heb ik vak op de massagetafel, bare genomen :mrgreen: :mrgreen:
Ik kom alleen maar in Babylon en mijn ervaring is dat het inderdaad bij NZC nooit zo is dat een bepaalde vrouw het altijd bij iedereen doet, maar als je wat vaker met een dame op een kamer bent geweest, dan is er vaak veel meer mogelijk is. Natuurlijk helpt het wel als de dames er al wat drank in hebben zitten maar als je de dames met respect behandeld en niet meteen alles wil maar voorzichtig steeds een beetje meer, dan komt het wel vaak goed. En vooral het duidelijk maken dat er 50 euro extra te verdienen valt doet wonderen :mrgreen: Zoals de vaste lezers wel weten schreef ik altijd mijn ervaringen op het forum, zowel de met als zonder condoom ervaringen(omdat ook bij mij helaas niet alle dames zonder doen), maar omdat ik vaak het idee heb dat er veel mensen hier alleen maar lezen en zelf nooit geen namen delen schrijf ik nog maar af en toe wat op het forum.
Even naar Babylon geweest kwam er toch bijna langs van Keulen naar huis. Eerst Kendra gedaan en geprobeerd om haar zonder te mogen doen maar dat ging helaas niet wel een fijne kamer met haar gehad, toen plan B maar weer voor de dag gehaald en Anka mee naar de kamer genomen en bij haar hoef ik nergens meer om te vragen die weet gewoon wat ik wil :mrgreen: daarna nog een biertje gedaan op het terras in het zonnetje en toen weer naar huis gegaan.