Babylon - (FKK) Elsdorf

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
79
Sandra is terug van vakantie 3 maanden weg.. Gevraagd en ze zei blazen ohne ficken met. CD werd klaargelegd, maar niet gebruikt.
Na haar kluiven en tongzoenen heb ik haar gebeft. Ze werd helemaal loco en liet zich er zo over zakken. Niet gepraat over geld. Ze vroeg gewoon 60..haar ruime fooi gegeven. Top

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
As donderdag ben ik weer van plan naar Babylon te gaan. Heeft er nog iemand nieuwe info/tips? Met name jonge slanke dames hebben mijn interesse.

Als ik iets nieuws te melden heb vwb onze hobby horen jullie het wel weer.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
2wkn geleden geweest voor sauna en wellness ; inkom is verder verlaagd naar 50 (om mensen te trekken?). Was niet veel volk en de dames hadden meer aandacht voor hun telefoons en elkaar. Ben benieuwd hoelang dit duurt......

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Vorige week donderdag hier geweest. Voor een van m'n vaste vriendinnen gekozen die geen nzc aanbied….

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
Paaszondag hier geweest om te testen of op een traage dag misschien meer kan.
Ik kwam hier vroeger vaker, maar toen Eddy begon 70€ te vragen, en deor de wet pzc niet meer inclusief was, werd een bezoek met 30 minuten kamer met pzc/nmc €150.
Daardoor ben ik er niet meer naartoe.

Affin, enkel zeven dames aanwezig, vijf gasten. Antonia begon heftig te animeren, maar ik liet haar duidelijk weten geen interesse te hebben.

Met een meid (naam vergeten, sorry) gekamerd, geen nzc mogelijk. Om 18:00 iets gegeten, en Antonia werd alweer erg opdringelijk. Ze rende zowat de hele tijd achter mij aan. Dat werd me op gegeven moment te bont, ze begon flink op mijn zenuwen te werken. Ik heb in het verleden heibel gehad met haar. Ze probeerde verkeerd af te rekenen, waar uiteindelijk Eddy moest ingrijpen. Tegen 20:00 vertrokken.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Ik ben kort geleden op een vrijdag geweest. Leuke dag gehad. Twee dames zonder kunnen doen: namen staan in voorgaande berichten. En twee moesten (helaas) met. Geen nieuws dus!

Gentlesyeux

Snuffelaar
4 feb 2024
17
28
Klopt. Althans, bij mijn bezoekje aan het begin van de lente wel (zie verslagje op IJBF van 22-3-26). Wel tegen meerkosten.

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Iemand ervaring met Andrea? Zij zou ook openstaan voor ao...
Enkele keren mee gekamerd. NZC en CiP geen enkel probleem ('you know it's extra'). Niet de knapste dame, maar heeft op mij een enorm geile uitstraling. Zoent en zuigt als een nilfisk erbij . Mijn eerste sessie ging gelijk van CiP door in de 2e ronde, die met net zo'n goed resultaat werd binnen geschoten. Normaal moet ik toch een uurtje herstellen

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
NZC bestaat al lang niet meer in deze club. Als je naar NZC vraagt, geven de dames je aan bij de beveiliging. Ik ben zelf al eens gewaarschuwd door de beveiligers dat ik de dames met meer respect moet behandelen.

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Welke beveiligers? :sleep:
Ik werd aangesproken door twee geklede mannen. Ik wist niet zeker of zij de eigenaren of de beveiligers waren. Ze zeiden dat de dames het niet prettig vinden dat ik hen steeds om NZC service vraag. Ze gaven heel duidelijk aan dat de dames vanwege de in 2017 ingevoerde wet op de condoomplicht geen seks zonder condoom meer aanbieden. Ook vroegen ze mij om deze dames met meer respect te behandelen.

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Ze zeiden dat de dames het niet prettig vinden dat ik hen steeds om NZC service vraag.
Vraagt natuurlijk wel enige tact en soms wat tijdsinvestering om NZC voor elkaar te krijgen. In de openbare ruimte er opvallend naar vragen is niet de weg nee. Vragen of er dingen zijn die ze niet doen, dames eerst via 1-2 'normale' sessies leren kennen, etc werkt vaak heel prima.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Er zijn voelde dames die nzc, sterker nog een heel leger. Maar actief rondvragen is natuurlijk ongewenst.
Beestje dom wel.

Terug
Naar boven