snellejapie
Toogplakker
- 16 jun 2023
- 52
- 36
Elli milieubewust kameren is mij nog niet gelukt, ze verwees me min of meer door naar haar zus (die ook gelijk me opzocht toen ik weer opgefrist was) voor die service... Je hebt blijkbaar privileges bij haar'k was gisteren nog eens in Babylon. Er was veel volk, zowel ijsberen als dames. Ik schat ongeveer 25 DVP. Omdat zij vanaf vandaag terukeert naar haar land tot januari, heb ik 2 keer gekamerd met mijn lieveling, Elli, zonder taboe natuurlijk.
Na enkele maanden afwezigheid keerde Nataly een paar dagen geleden terug naar Babylon. Met haar prachtige borsten (een waar kunstwerk), haar fijne Latina-gezicht, haar ondeugende glimlach en haar stevige kontje vind ik dat ze op dit moment werkelijk de mooiste en meest sexy van de club is.
En ik hoorde van een collega dat ze tegen een goede meerprijs NZC zou accepteren
Heb je de service van Nataly wel kunnen verifieren toen je haar sprak? En hoe ziet die dame eruit? redelijke kans dat ik vrijdag wat uurtjes in Babylon doorbreng, en naast Angie, Maria en de andere hier eerder genoemde usual suspects zou ik haar ook wel aan mijn 'to-do' lijstje willen toevoegen