Babi amsterdam

leeb

Toogplakker
13 apr 2023
118
62
Dat kan. Maar waarom zou je het wiel opnieuw gaan uitvinden. En dit forum is er niet voor niets lijkt me

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
Als er nergens een review of ervaring te vinden is van een dame, zegt dat meestal genoeg. Vragen stellen levert dan vaak weinig op. Probeer het gewoon zelf – dan weet je tenminste hoe het zit én kun je die info daarna hier met het forum delen. Daar heeft iedereen wat aan.

leeb

Toogplakker
13 apr 2023
118
62
Dan kunnen we WHEM wel sluiten lijkt me..ik ben van mening dat een WHEM uiteindelijk wel tot recensies leidt. Of er is iemand geweest en die er dan op reageerd of in jou suggestie neemt zelf de handdoek op. In beiden gevallen houdt het het forum levendig.
Om even terug te komen op mijn vraag. De dame geeft aan dat ze korting geeft op oude klanten. Dan mag je aannemen dat er misschien een aantal leden daar zijn geweest.
Misschien dan toch niet z'on hele rare vraag?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Waarom gaat er niemand en recenseert deze dame, al dat gevraagd man, de foto's zijn goed mijns inziens ga er een beetje mee appen enz volgens haar app is ze weer beschikbaar 20-6 nou ik zal ze vrijdag een berichtje sturen en wie weet wat er van komt

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
306
347
Wellicht omdat je op app bij vraag naar ontvangst/date totaal geen reactie krijgt. Dan valt er ook weinig te recenseren. Niet geprobeerd, maar mocht je voor flink geld content willen kopen, krijg je vast snel reactie. Succes ermee en wie weet heb jij meer geluk.

Gioo

Snuffelaar
27 mei 2020
7
0
Ik kreeg wel reactie, voor bare wilde ze wel een recente test. Toen ik een jaar geleden getest ben via de dokter kreeg ik gewoon telefonische mijn "negatieve" uitslag, dus heb hier geen schriftelijk bewijs van. Aan dit verhaal heeft zij natuurlijk niks.

Misschien eenmaal daar zou ze niet moeilijk doen, maar wilde het risico niet nemen. PZC doet ze zowieso maar voor CIM vraagt ze €50 extra en ga geen €150 betalen voor een "pijpdate". Dus ben uiteindelijk niet gegaan. Op andere forums werd er positief over haar gesproken…

Trouwens, ik zag vorige op haar profielfoto staan dat ze van den 20ste weer beschikbaar is, dat verklaard waarom sommige geen reactie kregen…

Laatst bewerkt:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik denk dat ze met een negatieve uitslag van een jaar geleden ook niet accoord gaat.
Ze zal vast een beetje recente test willen zien lijkt mij.
Overigens kan je altijd op verzoek een schriftelijke verklaring krijgen.
Als je kunt inloggen op mijn gezondheidsnet dan kan je je eigen dossier inzien en er een
screenshot of foto van maken.

• Like
Waarderingen: Gioo

Jatoch020

Toogplakker
3 jul 2019
191
175
Ik ben bij haar geweest JAREN geleden !!!

Ze heeft mij ontvangen ik amsterdam west en IJburg

Pzc deed ze toen en nzc NIET

Ze was echt heerlijk en geil adv haar fotos nu denk naahhhh …
Prijzen zijn veelste hoog
Destijds kon ik voor 50€ vluggertje doen

1 x kwam ze perongeluk zonder condom op me zitten en mocht echt van geluk spreken dat ze dat vergeten was
Want ik zei niks en ik wilde doggy

Toen voelde ze aan me pik zei ze where is the condom

Zei ik u forgot it

Zei ze dios mio

En pakte ze een condoom en afgemaakt in doggy

Idk of mijn review nuttig is maar ze was echt heerlijk destijds

Gr

• Like
Waarderingen: leeb

Desmondregino

Toogplakker
22 feb 2021
53
32
Hierbij kan ik bevestigen dat deze dame bare doet, echter was de insteek gewoon normale date. Dame ontvangt in Amsterdam West vlakbij Sloterdijk. Bij ontvangst dikke zoen, geld gegeven en uitkleden. Kamer is schoon. Ik ging op bed liggen en ze kwam bij me liggen heerlijk zoenen. Lekker voelen en ze gleed naar beneden. Pijpen was ruig, nat en diep. Ik werd zo geil dat ik haar even ben gaan likken omdat ik niet te snel wilde komen. Toen ik naar boven gleed om met haar te zoenen duwde ze zo me lul in haar natte strakke kut. Klaarkomen was half in haar kut half over haar buik. Try your best. Was 200 kwijt

Mister22

Toogplakker
19 jul 2016
204
144
In other words, if she does do nzc with a client, she doesnt do cip.

For half an hour I might pay 200 for a 25 year old. Not for a 45 - 50 year old who doesnt give me thesame service as other clients. And no cip is a no go.

Its just a scam, sorry, just my opinion.

Desmondregino

Toogplakker
22 feb 2021
53
32
In other words, if she does do nzc with a client, she doesnt do cip.

For half an hour I might pay 200 for a 25 year old. Not for a 45 - 50 year old who doesnt give me thesame service as other clients. And no cip is a no go.

Its just a scam, sorry, just my opinion.
Everybody may have is own :).

Terug
Naar boven