B4Dating

ncnp

Toogplakker
8 apr 2015
29
1
Hallo,

Ik heb een profiel op B4Dating (betalend) en kan het iedereen aanraden! Als je het een beetje goed aanpakt, er goed uitziet en niet opdringerig bent, kan je af en toe een date scoren. En sommige daarvan bare ;)

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Dat klopt! Ik ben er ook betalend lid en heb er al heel vaak gescoord! Je moet je profiel wel verzorgen, er wordt ook relatief weinig met openlijk met bare seks propaganda gemaakt! Op Lipstick wordt dat wel meer openlijk gedaan en daar kan je gratis lid worden en meer info krijgen als betalend lid! Kijk wel uit met B4 in die zin dat je profiel eeuwig en altijd blijft staan als je de gegevens zelf niet verwijdert! Zo hebben ze veel leden en dat is de beste reclame!

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
143
Amigo1 zei:
Zijn deze sites alleen gericht op swingers?
ja het is het of een relatie site maar die zijn niet direct op sex gericht of een paydate site zoals sezjobs etc of je krijgt de swingers site

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
snoopp17 zei:
Amigo1 zei:
Zijn deze sites alleen gericht op swingers?
ja het is het of een relatie site maar die zijn niet direct op sex gericht of een paydate site zoals sezjobs etc of je krijgt de swingers site
Bedankt voor je reactie!
Op B4Dating kan je dus geen date zoeken met een dame alleen?

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
143
er zijn zeker ook dames die alleen daten maar niet zoveel en ze hebben natuurlijk heel veel keus dus je moet goed je best doen om daar een date te versieren

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Het is hier op B4 eigenlijk heel stilletjes, ik heb er vroeger veel goeie contacten kunnen leggen, zowel safe als bare maar de laatste tijd is er weinig beweging. Veel nieuwe proefleden die snel afhaken vrees ik ... het corona-effect? Het blijft wel de meest gebruiksvriendelijke datingsite, andere vind ik veel tijdslopender

Snelle Jan

Snuffelaar
16 dec 2023
9
7
Hallo,

Ik heb een profiel op B4Dating (betalend) en kan het iedereen aanraden! Als je het een beetje goed aanpakt, er goed uitziet en niet opdringerig bent, kan je af en toe een date scoren. En sommige daarvan bare ;)
Wat voor site is dit dan

Terug
Naar boven