Azzurra - Beuningen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Was vanmiddag in Azzurra en heb me prima in de jacuzzi(s) vermaakt maar qua seks stelde het teleur. Wel wat stellen gezien die seksueel actief bezig waren maar lieten geen andere mannen toe.

Neukertje013 met Lena daar kwam ik speciaal voor. Rond 18.45 uur zag ik ze in een jacuzzi en Lena werd doggy geneukt en ze pijpte een gast. Toen ik bijna aan de beurt was wilden ze een pauze inlassen. Daarna heb ik ze nog bij de cabines gezien en werd ze op een matras in missio geneukt door een gast. Hoorde haar partner wel zeggen met condoom en dat bevreemdde mij want Lena zou toch voor bare gaan en zich laten volspuiten? Wellicht het vele buitenlandse en opdringerige volk heeft hun afgeschrikt en doen bijgedragen aan dit besluit. Met die gast gingen ze vervolgens een cabine in om met zijn drieën Lena te plezieren dus de mannen hadden het nakijken.

Heb ze ook nauwelijks meer gezien of ze zaten samen in de jacuzzi maar ik dacht dat Lena door veel mannen geneukt wilde worden maar daar kwam in de praktijk niks van terecht en denk bijna wel zeker dat dit een eenmalig bezoek voor ze is geweest.

dvpbezoeker

Snuffelaar
12 dec 2021
22
30
IK kwam ook speciaal voor Lena en dacht dat ik hun niet gezien had. Ik zag niemand die voldeed aan de beschrijving zoals ze eruit moest zien. Ik ben dus om half 8 weggegaan. Maar nu ik het verhaal van Robbie lees heb ik hun dus toch wel gezien. Maar wist niet dat zij het was. Ik stond in de deuropening toen de pauze werd ingelast en ze gingen toen eerst in die kleine sauna. Later heb ik die personen in het hokje linksachter ook wel gezien maar had niet in de gaten dat zij dat waren. Even later ben ik dus weggegaan. Dus geen bare actie gehad.

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Tja wat zal ik er van zeggen…

Dat Lena zoals in Amai open staat voor bare wil niet zeggen dat als je bezig bent met een gast (op het grote matras) je als getinte medelander zonder je eigen voor te stellen en zonder überhaupt iets te zeggen er zonder condoom in mag gaan., het was overigens de gast die met Lena bezig was die zei let op je condoom

Vervolgens kregen er nog 2 mannen ruzie over het gebruik van condooms, waarna we met de gast waar we bezig mee waren maar een hokje zijn ingedoken.

We hebben 1 man van hier gesproken, en zouden na de pauze doorgaan, echter die hebben we na de pauze helaas niet meer gezien.

Na 21:00 liep het vrijwel dood, nog wel wat actie gehad ( ook bare ) maar zeker niet te vergelijken met Amai, helaas…

De maandag avond schijnt altijd wel rustig maar in de avond gaan ze ons daar niet meer zien, misschien keer overdag, of op zaterdag avond.

Voor de mannen die speciaal gekomen waren, excuus dat we elkaar niet getroffen hebben / gespeeld hebben, de sfeer na het incident op het grote matras was even weg.

Justafuck

Toogplakker
29 aug 2018
161
50
Het is helaas steeds vaker het geval dat mannen zonder een woord te zeggen denken dat ze van elk kutje in een club gebruik mogen maken. Alsof het hun 'recht' is.

Toch veel leuker om een blik te wisselen, eventjes te vragen of het ok is en vooral ook accepteren als het niet klikt.

gecoje

Snuffelaar
11 sep 2025
22
26
Ik ben vorig jaar 1 x hier geweest op een gemengde dag.
Jullie reacties verbazen mij niets.

Haantjes gedrag, als kip zonder kop achter stelletjes aanlopen.
Opeisende heren.

Ik schaamde mij voor het gedrag van de heren daar.
Ik snap niet dat er vrouwen/stellen komen op de gemengde dag.

Het is absoluut niet leuk.

Voor mij was het eenmalig, nu ik lees dat het nog steeds hetzelfde is ga ik ook absoluut geen poging wagen om daarheen te gaan.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Mee eens, binnenkort maar eens naar Amai in Hoogstraten, hebben ze wel themadagen waar ik zeker een keer aan ga deelnemen, gastenboek op site van club amai veel goede recensies.

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
154
180
Komt overeen met mijn eigen ervaring daar een paar maanden geleden. Maakt niet uit wie zijn/haar komst hier aankondigt, ik ga er niet meer heen, terwijl ik er relatief dichtbij woon.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
mee eens @flapdrol , dan liever 100/110€ voor een bezoekje aan Amai om een Vlaamse dame vol te spuiten.

Lear

Snuffelaar
23 jan 2022
14
27
Herkenbaar. Vorige week zaterdag waren wij er ook. Nu heeft de dame echt geen problemen met meerdere mannen, zeker niet in de jaccuzi. En er zat een leuk uitziende gozer naast haar, maar zo gauw er meerdere bij kwamen werd hij ineens heel bezitterig; arm om haar heen slaan en naar zich toetrekken en zo proberen te leggen dat anderen nergens bij konden. Zelfs toen hij door had dat ze bij mij hoorde duwde hij haar zo dat ik zelfs niet meer bij haar kon komen.

Dat moet je bij haar niet doen, dus pech voor alle mannen, maar is ze opgestaan en met een "de show is over" is ze uit het bad gestapt en zijn we wat gaan drinken.

Gelukkig wist ze zichzelf later nog te vermaken in de bioscoop. Maar ook daar waren mannen die zonder vragen van alles probeerden.
Dan veranderd mijn rol als partner in politieagentje spelen en daar kom ik niet voor. Dus heeft ze het uiteindelijk afgemaakt met die ene en had de rest pech. Puur omdat een aantal het dan verpesten voor de anderen. Je/zij gaat dan toch met een gevoel naar huis dat het niet is gegaan zoals we/zij gewild hadden. Dan waren zij en de leuke(re) mannen echt wel meer aan hun trekken toegekomen.
Wij hebben dan ook besloten om voorlopig niet meer te gaan.
Nu wat vervangends zoeken.

Pieper

Snuffelaar
4 sep 2017
4
4
Helaas verpesten bepaalde mannen de sfeer in Azzurra op gemengde dagen. Terwijl Azzurra alles heeft voor een leuke middag/avond voor stellen/vrouwen/mannen. Goede wellness faciliteiten, goede speelruimtes, fijne medewerkers.
Tijdens ramadan is het overdag een stuk aangenamer. Dat is mijn favoriete tijd om naar Azzurra te gaan.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
oei dit zijn de taferelen waar ik van hekel - ik ga Amai aan me laten voorbijgaan - zoals trosjes erachter lopen vind ik verschrikkelijk dan laat ik ook liever in een 1 op 1 iemand komen of naar haar thuis gaan

Terug
Naar boven