Azzurra - Beuningen

B.B.I.L.

Snuffelaar
19 jun 2015
23
43
Bedankt voor het opzoeken voodoo1. Zoals ik al zei kan ik me dat bericht niet meer herinneren. Maar gezien de datum is dat inderdaad mijn huidige vriendin waar ik het in dat bericht over had.

We verschillen van mening over "bombarie" en brullen" denk ik haha.

Uiteraard jij ook succes met wandelen!

Ik denk overigens wel dat het KPS gehalte hier behoorlijk aan de hoge kant is.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
@B.B.I.L. ik zou accepteren en begrijpen dat het wellis nietes spelletje wat hier nu gaande is, dat je dat niet kan winnen door alleen je mening te geven. Zoals @voodoo1 best beschaafd probeert toe te lichten, is het niet in je voordeel hoe dit lijkt voor lezers. Kun je het mee eens zijn of niet, dit om aan te geven, zo ziet het er gewoon uit.

heel simpel, nog een keer gaan, en hopen dat er een keer iemand wel reviews plaatst die bevestigd dat je er was.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Ach laten we er ons niet druk om maken. Altijd leuk zo n fantast die hier wat komt roepen en niemand die het stel ooit ziet.

Veel drukte maken en niemand die ze ooit heeft gezien

Laatst bewerkt:

Delano

Toogplakker
29 dec 2018
120
52
Om het bij Beuningen te houden ben op woensdag en zaterdag verscheidene malen geweest, weinig tot geen actie

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Vorige week maandag geweest. Gemengde dag en paar heel leuke dames gezien maar meer dan in een bubbelbad of sauna zitten deden ze niet. Als ze al actief waren met hun partner en evt een extra man dan was het in afgesloten ruimte. Een zielig figuur stond er de hele tijd door het spleetje van de deur te gluren. Een dikke dame uiteindelijk wat kunnen vingeren en ze pijpte een paar kerels maar verder niet veel. Zij en haar man klaagden over de irritante ongemanierde buitenlanders maar even later zag ik toch dat ze zich liet pakken door 3 van hen. Werd niet geneukt overigens.
Was er dan helemaal niks te neuken? Jawel 1 ouder echt senior stel lag in open kamer en moedigde iedereen aan haar bare te neuken en vol te spuiten. Bleven hele dag en gingen tussendoor even naar de bar en weer terug. Denk dat ze op die dag wel 20 ladingen ontvangen zal hebben. De kerel kickte er duidelijk op om het schoon te likken en haar vokgespoten kut te neuken.
Ik had daar niet zo veel zin in.
Leuk om een keer mee te maken maar niet geweldig.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Dat weet je nooit he, maar die 2 keer dat ik er ben geweest was er in elk geval beide keren op maandag dat oudere stel waarvan zij als een zoutzak erbij lag en zich liet volspuiten door iedereen.
Moet je van houden.
Verder zijn er vast vrouwen maar kans dat je daarmee gaat neuken is zeer klein.

Borstenlover

Ervaringsdeskundige
12 mrt 2017
310
328
Er is op de gemengde dagen altijd een ouder stel, zij doen eigenlijk nooit iets. Soms laat zij zich neuken, maar niet door hem. Meestal zitten ze in een nisje rechts van de grote warme stenen plaat. Of ze liggen op die plaat.

Ik ben geregeld bij azzurra maar een andere vrouw neuken komt er nooit echt van. Ik neuk wel mijn gelegenheids slet.

Soms een verdwaalde hand over mn pik, of mijn vinger ff in een kutje, of een vreemde vinger in de kut van mijn slet. Maar verder gebeurt er niet heel veel.

Echte actie heb ik nooit meegemaakt, wel actie maar bleef vaak bij kijken……

Het publiek bij azzurra is ook vrij oud. De gemiddelde leeftijd is denk ik half 50.
Ook op couples only dagen

Terug
Naar boven