Azzurra - Beuningen

Thomaz69

Snuffelaar
25 jul 2022
4
4
Azzura ook wel heel leuk hoor, zeker op Donderdag de koppel dag. Bijna altijd geile actie en al meermaals verschillende vrouwen die zich lekker bare laten neuken. Zeker in de Gloryhole heb je vaak prijs dat er eentje op gaat zitten. Tevens ook in de afsluitbare hokjes en jacuzzi's, kortom TOP Club met altijd veel geil volk!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
@Danny02

Mochten jullie weer eens gaan laat maar weten? Ben hier nog nooit geweest dus wordt het eens tijd hier naar toe te gaan. Doordeweeks kan ik alleen in de avond maar het weekend onbeperkt.

@Stelletje25

Als jullie weer komen kom ik ook graag dus laat maar weten als het zover is?

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Gaan er aanstaande donderdag meer stellen die hier op t forum zitten naar toe? Ook misschien in de leeftijd 25-40 Er is een jonge dame die graag met mij wil kijken.. mss kunnen we voor haar wat extra vlees vinden in Azzurra 😉

Thomaz69

Snuffelaar
25 jul 2022
4
4
Maandje geleden op Donderdag koppel dag veel bare, heb er zelf 2 zonder probleem en met veel plezier vol gespoten, laatst knappe jonge meid via glory hole zette zich er dadelijk bare op, blijft leuk daar!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ok; maar als alleengaande man ben ik niet welkom op de koppeldag op donderdag dus de enige optie zijn voor mij de gemengde dagen en hoe zit het daar met de kans om bare te neuken?

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Hi, waren er van hier afgelopen zaterdag meerdere in Azzurra?

Er werd in het bubbelbad een blonde dame heerlijk verwend. Rondom zaten veel mannen. Maar haar vriend hield een goed oogje in zeil. Ik heb 5min gekeken en ben weer door gegaan. Maar heb dat stel later niet meer gezien...
Helaas

Lear

Snuffelaar
23 jan 2022
14
27
Wij (stel) zijn afgelopen zaterdag 27 maart voor het eerst geweest. Mijn vriendin heeft lekker 4x genoten van meerdere mannen in de bubbelbaden. De één na laatste keer met 5 man en de laatste keer met een stel en een extra man. Toen we klaar waren lagen de condooms nog in hun verpakking op de rand van het bubbelbad...
Tja, in the heat of moment vergeet je wel eens wat. 🫢 Maandag 29 april gaan we weer... Zijn er aardig aan verslaafd geraakt...

Lear

Snuffelaar
23 jan 2022
14
27
Wij (stel) zijn afgelopen zaterdag 27 maart voor het eerst geweest. Mijn vriendin heeft lekker 4x genoten van meerdere mannen in de bubbelbaden. De één na laatste keer met 5 man en de laatste keer met een stel en een extra man. Toen we klaar waren lagen de condooms nog in hun verpakking op de rand van het bubbelbad...
Tja, in the heat of moment vergeet je wel eens wat. 🫢 Maandag 29 april gaan we weer... Zijn er aardig aan verslaafd geraakt...
Komende zaterdag (14-9) gaan we weer. Gezien vorige keren (zie hierboven) ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik hoorde haar al zeggen dat ze energie wil sparen voor zaterdag en elke keer verbaast ze me positief. Sling, grote matras... Gezellige mannen die kunnen masseren hebben een pré 😉

Terug
Naar boven