Aziatische dames

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Of ter plekke vertellen dat je een dame wilt die alles ohne doet.
Dan worden dames voorgesteld die de service verlenen.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
slankemeidengek zei:
Ik ben ook al heel lang op zoek naar een heel slanke aziatische (liefst japanse) dame onder de 25 jaar. Asia Wasabi heeft ze, zijn de fotos echt? Zijn het geen chinese dames? Wat vragen ze voor sex? Kennen jullie meisjes niet te ver van limburg nederland>?
Ziehier het antwoord !
https://asia-wasabi.6profis.de/Hun adres staat niet op de website, allicht hebben ze liever dat ge een afspraak maakt in plaats van er zo maar naar toe te gaan. Ik telefoneerde dus en maakte een afspraak. Het salon ligt net ten zuiden van de stadskern van Düsseldorf. Ge moet een garagedeur door om de ingang te vinden. Ik werd ontvangen door een dame die zou blijken Chimi te heten. Ze is inderdaad de dame op de foto, al is ze ietsje minder knap en ietsje dikker, de magie van de lens, wetjewel :) Ik vroeg of er nog andere meiden waren en of ik kon kiezen, maar daar had ze geen oren naar. Ik vroeg of ze van Japan is en ze zei van ja, van Tokyo. Uiteraard kan ik niet weten of dit waar is. Een uur kostte 150 €. Ze begon met een massage. Na het omdraaien maakte ze aanstalten op te pijpen zc en vroeg of dit OK is, ik zei van ja. Na een tijd vroeg ik om te neuken, ze haalde een condoom boven, ik vroeg of zonder mogelijk was, en ja, voor 50 € meer. Ik betaalde, ze bracht met wat pijpen mijn lul weer op "sterkte" en dan mocht ik erop en erin. Nadat ik was klaargekomen ging ze snel haat kutje wassen en, vermits er nog tijd was, beëindigde ze de sessie met een hoofdmassage. Ik vroeg haar nog om mijn rug in te zepen onder de douche, wat ze deed. Nog een afscheidskusje aan de deur. Alles bijeen, de ervaring was niet zo speciaal als ik al van enkele chinese dames had gekregen, maar het was leuk om eens een japanse te "doen".

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Nog iemand tips voor Thaise dames die zich zonder condoom laten palen?
PS: ik weil niet naar Duitsland, liefst in het Antwerpse., maar mag ook elders.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
@ DriverT
Heb je ze ontmoet? Zijn de foto's echt of fake en waar ontvangt ze.
Heb goesting ze te gaan bezoeken maar stel me toch vragen ....

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Nee, anders zou ik er over geschreven hebben.

Ik heb deze info via SMS gekregen: heel duidelijke prijzen voor intiem en anaal zonder condoom.
Of de foto's echt zijn weet ik ook niet.

Terug
Naar boven