Aziatische dames (bare en plassex)

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Beste medestrijders.

Heeft er iemand een goed adresje (in Nederland) waar dit te vinden is, dus een Aziatische dame die bare doet (tot het einde) maar ook van o.a. plassex (geven en nemen) houdt. liefst wel onder de 40.

Mag eventueel in een PB indien het om iemand gaat die niet openlijk adverteert, maar anders gewoon hier de tips delen.

Grtz,
R.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Aziatische dames die van plassex houden...
nou, succes maar die zijn lastiger te vinden dan een naald in een hooiberg.
Aziatische dames zijn nogal van hygiëne en schoon zijn dus dit is niet zo hun ding.

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
286
136
@RG52RR als Hindoestaans ook goed is, dan man ik je wel suggesties doen.
Laat maar weten.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Cerato zei:
Aziatische dames die van plassex houden...
nou, succes maar die zijn lastiger te vinden dan een naald in een hooiberg.
Aziatische dames zijn nogal van hygiëne en schoon zijn dus dit is niet zo hun ding.
Ik weet niet in Nederland, maar in Belgie worden verschillende steden al langer overspoeld door Chineesjes, en daar zijn er nochtans heel veel bij die zonder schroom plassen. Ik heb er al verschillende gehad, zonder enig probleem. Wel in de badkamer, niet in bed. Je moet er wel rekening mee houden dat zowat alle advertenties van Chineesjes gebruik maken van foto's van knappe jonge meisjes, terwijl je in de realiteit eentje krijgt van minstens 20 jaar ouder en dikwijls ook nog 20 kg zwaarder. Ze hebben je dus al bij le kl*ten voor de date begint, maar als het echt een lelijke is, ga je gewoon weg. Er wordt ook met dubbele profielen gewerkt: 2 of meer verschillende profielen die je kan boeken op eenzelfde adres, maar waar dan in het echt telkens diezelfde bomma de deur open doet. De meesten doen ook probleemloos bare. De service is bij de ene al wat beter dan bij de andere. Zoeken: ik zoek via Redlights.

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Bergvlas zei:
@RG52RR als Hindoestaans ook goed is, dan man ik je wel suggesties doen.
Laat maar weten.

Hi Bergvlas,

Beetje late reactie, duidelijk eroverheen gelezen, Hindoestaans zeg je, nou ja hoor, laat het maar weten, evt in PB maar als het gewoon hier neer kan worden gezet dan mag dat ook.

Grtz,
R.

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
286
136
Bij Reshma in Den Haag (bestaat een topic van) is veel mogelijk.
Aartie is helaas gestopt.
Yamilla in Amsterdam schijnt ook veel mogelijk te zijn, maar alleen voor vaste klanten en tegen de juiste betaling. Dus als nieuwe klant acht ik de kans niet zo groot.
De alom geprezen Acha uit de Geleen (Den Haag) met eigen topic maak je ook een hele goede kans.

Terug
Naar boven