Aziatische dame - Purmerend

Voormalig lid 27022

Toogplakker
25 jan 2022
54
14
Hoi medewandelaars,

Een paar jaar geleden heb ik in Purmerend een Aziatische dame bezocht die nzc aanbood.
Ze zat in een hoekhuis in een woonwijk, entree was via de poort/achtertuin. Er ontvingen meer dames op dat adres weet ik.
De kop van de advertentie was iets in de lijn van, 'wie komt mij asian volkwakken'.

Weet iemand of zij nog actief is en waar ze te vinden is?

Alvast bedankt

Groeten

TJB

DemonPat

Toogplakker
2 feb 2022
65
38
denk dat je ene Joy bedoeld, dat is de laatste naam die ik herken aan je omschrijving.
Die is terug naar haar land van herkomst (volgens mij indonesie kwam ze vandaan). Even later heeft er nog een nederlandse dame ontvangen maar allemaal inderdaad met zelfde omschrijving.

Dat adres is/bestaat niet meer volgens mij.

Voormalig lid 27022

Toogplakker
25 jan 2022
54
14
Ja dat is ze inderdaad,
Ik had overigens geen negatieve ervaring met haar, wel ben ik het eens met de andere recensies dat het huis een rommeltje was.
Maar daarmee wordt mijn vraag nog niet beantwoord...
Weet iemand of ze nog actief is en waar ze is?

DemonPat

Toogplakker
2 feb 2022
65
38
Ik had hem deels beantwoord, ze is niet meer actief in Nederland omdat ze hier niet meer is.

Voormalig lid 27022

Toogplakker
25 jan 2022
54
14
Je bericht kwam pas nadat ik mijn reactie had verstuurd, denk dat de moderator eerst berichten controleert en dan pas plaatst waardoor we langs elkaar heen communiceren...

Maar bedankt voor je antwoord, dan weet ik dat ik niet verder hoef te zoeken.

Fijne feestdagen!

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik ben daar in het verleden ook drie keer geweest. De eerste date was leuker dan de laatste. Op de laatste date rookte ze volgens mij iets van crack. Ze zat goed aan de drugs. Haar vriend of beschermheer zat er bij in de kamer. Bijzondere ervaring.

Terug
Naar boven