Aziatische (Chinese?)dames in Almere met +32 nummers

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Plotseling duiken er 2 dames op Kinky op die voldoen aan mijn oudere Chinese dame behoefte, maar door het Belgische nummer ben ik wat achterdochtig. Wie weet meer?

PS Geen link want dan loop ik tegen het maximaal 1 naam gebod. Binnen Kinky even Almere, Aziatisch, zonder condoom selecteren.

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
286
136
Een tijd geleden kwam er er ook aardig wat +32 nummers van NL dames. Dat bleken gehackte profielen op kinky.nl.
Of het loopt via een Belgische booker die geen moeite wil doen voor een Nederlands mobiel nummer.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Klopt. Voor bvb een Belgisch nummer dat in het buitenland wordt gebruikt, worden geen extra roaming kosten meer aangerekend. Binnen de EU dus.

Voorts is elk gsm nummer geregistreerd en moet de "eigenaar" zich identificeren. Bij ons in België met de identiteitskaart.

Hierdoor is er ook een soort zwarte markt ontstaan voor geregistreerde gsm nummers. Die worden dan door anderen gebruikt die liever niet hebben dat er een link naar hun is, bvb voor organisatie van prostitutie. En ook door mensen die zich niet of moeilijk kunnen identificeren zoals illegale vluchtelingen.

Heb zelf al een paar keer meegemaakt dat de whatsapp profielfoto van een dame die ik bezocht, ineens veranderde in een bebaarde Afghaan. 🤣🤣🤣

Terug
Naar boven