Aysha - Hasselt

KappaPhoenix

Snuffelaar
28 jun 2021
2
0
Heel recent deze gehad, terwijl ik eigenlijk met iemand anders had afgesproken. Tjah, een les voor mij. Naar verluidt maakt deze deel uit van het intussen beruchte Roemeense circus.

Op zich een aangenaam meisje. Redelijk mooi strak lichaam (conform de foto's), met haar snoetje zal ze geen prijzen winnen. Ze doet wat je vraagt maar het is allemaal heel transactioneel, absoluut geen GFE gehalte. Intern doneren mocht na aandringen, terwijl het wel duidelijk op voorhand afgesproken was via Whatsapp.

Uiteindelijk niet lang gebleven omdat het redelijk schrijnend is allemaal met deze Roemeense vrouwen. Dit was voor mij de eerste keer met iemand uit deze hoek, het zal ook de laatste keer zijn. Zitten met 2 opgesloten in een klein - doch proper- appartementje, spreken bijna geen Engels.

jocu

Snuffelaar
9 jan 2024
1
1
Ik ga hier niet teveel woorden aan vuil maken maar jongens gewoon wegblijven want of ze zijn zo geslepen tot en met maar waarschijnlijk werken ze in opdracht van... weet ik veel wie..klopt geen Engels, noch Duits dus laat staan Nederlands. Op zich wel fijne meid, zeker in het begin maar na een paar keer "transfer" "transfer" te hebben gedaan wordt het alleen maar erger. Dit is een woord wat ze vanaf dag 1 blijkbaar in hun strot wordt geduwd. Veel gedoe, veel op gsm bezig, leugens, medelijden vragen omwille van bepaalde levensomstandigheden thuis etc etc. Kan er een boek over schrijven helaas maar ben erin getuimeld. Maar het hierbij laten doe ik niet, zoveel is zeker. Want ze draaien de rollen om zodat jij ipv de dupe de ruziemaker zijt. Terwijl ikzelf altijd te goed ben geweest. Veels te goed... ze zat in Hasselt toen richting Diest.

Wie meer info wil of berichten lezen hieromtrent mag me altijd prive contacteren want wat deze mensen doen is in mijn ogen gewoon diefstal.

Gr

Terug
Naar boven