Ayram (vh Jasmin) - Hilversum (vh Eemnes)

Appeltje13

Snuffelaar
25 mrt 2016
17
4
Laats bij Jasmin geweest. Dame is heel slank, donker haar, ca. 1.60 m, a cup borsten. Of ze de dame vd foto is is moeilijk te zeggen. Ze ziet er goed uit en is vriendelijk maar wel zakelijk.

Half uurtje nzc is 100 euro. Bij de start van het pijpen gelijk "no cum in mouth, ok?" En bij het neuken "you come on my body, not inside."

Pijpen is kort, niet heel spannend. Neuken in 2 standjes, missio en doggy. Heel prima. Lekker lijf om mee te neuken. En zonder blijft toch feest. Alles over haar kontje en rug gespoten. En dat was het dan. Dame blijft vriendelijk maar is tijdens aankleden alweer bezig aan de telefoon met de volgende wandelaar.

Op zich prima adresje.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/neuken-zonder-condoom/jasmin-new-in-the-city-_4862767

Appeltje13

Snuffelaar
25 mrt 2016
17
4
Ik ben in de buurt van Hilversum langs geweest. Zie dat ze idd nu in Utrecht ontvangt.

wandelaar0182

Toogplakker
8 okt 2018
196
23
Ik ken deze dame maar al te goed: mijn eerste keer wandelen, vorig jaar. Heb haar in totaal 3 keer geneukt waarvan 1 keer NZC. Inderdaad 100 euro maar geen interne donatie. Ben benieuwd wat er zou gebeuren als je een tientje of twee extra legt. Zie dat ze weer in Amersfoort is en weer de naam Jasmin gebruikt? Verder qua uiterlijk helemaal mijn type, maar inderdaad niet erg actief in bed. Twijfel nog een beetje of ik haar nog eens zal opzoeken.

A

Anonymous

Guest
Voor een paar tientjes extra mag en kan alles hoor.
Ben vorig jaar ook wel eens geweest.
Leuke meid maar met alle opties wel prijzig.

Het betreft een groepje samen reizende meiden.
Zelfde telefoonnummer is ook op kinky te vinden met iets andere foto's. Volgens mij zijn het niet eigen foto's, maar ze lijkt erop.
Ze heeft een heerlijk figuurtje.

A

Anonymous

Guest
Die heeft er al vaker opgestaan maar draadje is verdwenen

Is een leuke Roemeense meid.
Veel kan en mag maar alles is extra.
Ze doet wel haar best

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Misschien op hookers, maar hier niets van terug te vinden of je moet deze bedoelen

A

Anonymous

Guest
Is van dezelfde dame,.. heeft 2 op sexjobs en 2 op kinky.

A

Anonymous

Guest
Het hele Roemeense circus is terug.
Ayram heeft meer advertenties 2 op sexjobs en 2 op kinky advertenties.
Maar er zijn ook nog andere dames actief in Hilversum.

Kinky; Sofia en Julia
Sexjobs; Evelyn en Ayram
Maar namen en nummers wisselen snel, de telefoon nummers komen overeen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zo, klaar dr mee, topic op slot en het archief in, ik blijf de zooi niet opruimen.

wandelaar0182

Toogplakker
8 okt 2018
196
23
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hilversum/9999578-antoniahttps://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/evelyn-party-girl_4862767
Deze dame na 2 jaar weer een bezoekje gebracht. Ze ontvangt eigenlijk in Eemnes, dus houd hier rekening mee met reizen. 120 euro voor een halfuurtje NZC, maar voor een interne donatie vroeg ze 50 extra en dat vond ik een beetje te ver gaan. Service is nog steeds niet heel bijzonder, maar ze komt wel gewoon haar afspraken na en dat kleine ranke lijfje is helemaal mijn type. Je kunt haar ook gewoon lekker diep penetreren ook al is ze klein (mijn 18 cm kon ze makkelijk aan). Uiteindelijk iets te snel over haar buik gespoten, waarna ze me aanbood om nog even te douchen. Niet echt geweldig, maar ik moest haar toch nog een keer neuken toen ik haar adje weer zag. Weet niet of ik nog een keer terug zou gaan.

kleoculture

Toogplakker
5 sep 2016
43
4
Ik heb deze dame juli vorig jaar ergens een keer in PolySport bezocht in Dieren.

Ik vond het ook niet direct bijzonder, maar haar afspraken kwam ze na en ze heeft een mooi klein lichaam. Heeft twee zwangerschappen ooit gehad en dat maar beperkt aan haar buikje te zien. Ik vond haar kontje er heerlijk uitzien. Opvallend was de grote tattoo op de rechterbovenbeen. Enige minpuntje was de make-up, eigenlijk vooral de wenkbrauwen die er als een blokkwast uitzagen.

Ik zou haar toch nog wel eens willen bezoeken, maar op der nummer is al maanden geen foto meer te zien. Iemand een idee of ze nog terugkomt of hier onder andere naam zit?

Terug
Naar boven