Ayda - Oudenbosch

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
Zie girlsreview. Daar staat een recensie.
Ayda is een mooi slank meisje uit Roemenie..ze zegt Moldavie ,maar dat geloof ik niet echt ,paar kleine tattoo's en kleine puur natuur tietjes..
op de app was haar Engels niet best en irl ook niet..dus switchte ik naar Roemeens..met af en toe Engels..
betaalt voor een half uur en eigenlijk ook om haar anaal te doen..maar dan zou ze me eerst pijpen om te kijken voor size..
bleek dus al gauw te groot ,ze is echt heel fijn en tenger..
ze vroeg ofdat ik gedouched had ,dus poetste ze mijn pik af met wat doekjes en heeft me vervolgens heerlijk gezogen zonder ..
ik kon haar goed sturen qua tempo en als ik vroeg even te stoppen ,deed ze dat..
tussendoor nog wat langzame handjob..dan weer zuigen..en jawel ze ontdooide langzaam..beetje grapjes tussendoor..beet ze op een gegeven moment zachtjes in mijn eikel ..
ofdat ik ook wilde neuken?...al twijfelde ze ook vaginaal aan mijn grootte ..ik was inmiddels keihard..dus ja..was hier nou toch..
ondanks dat ze ook zonder doet toch maar een rubbertje er rond..
doggy langzaam naar binnen..dame is echt knetterstrak..geen idee hoe een maagd van 16 voelt ,maar zal niet veel anders zijn (denk)
langzaam begonnen ..heeel voorzichtig en geleidelijk aan iets harder..
ik had extra betaald voor anaal..en begon daar toch weer over nadat ik merkte dat ze het ook wel lekker vond zo..begon mee te doen en te kreunen..
moest het toch maar proberen ..maar 'carefull'..
nee lukte niet..
dame omgedraaid op haar rug en in missio verder..maakt ze ineens de opmerking ...dat ze de 50 extra niet terug zou geven maar ik haar een facial kon geven..
ook goed...
nog effe neuken in missio..rubbertje eraf en 5 dikke stralen over haar gezicht..was ze niet ECHT vies van blijkbaar..(?)..
schoongemaakt en nog een babbeltje..
al met al toch echt een half uur gerotzooid..met wat op het eerste gezicht een kil Oostblok meisje leek..maar dus best meevalt..
ik zou geen uur nemen en anaal gaat enkel lukken als je een kleine pik hebt..anders no go..
foto's zijn echt en je praat met haar ,geen planner..

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
En waarom zou ze niet uit Moldavië komen?
Daar spreken ze ook Roemeens en momenteel komen er juist
veel dames daar vandaan naar ons land om hier te werken.
Dus ik vind het niet ongeloofwaardig.

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
47
Ik wou haar eens uitproberen maar in de onderhandeling bleek dat intern doneren niet de bedoeling is waardoor ik haar heb bedankt.

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Jammer! Dat is idd een belangrijk onderdeel van een bezoekje! Is best vaak zo met die jonge dames.

MrFloppy

Toogplakker
3 jan 2017
25
30
Had haar vandaag geappt. Hoewel kort, kreeg ik netjes antwoord. Even geappt voor de mogelijkheden. Intern doneren is idd niet mogelijk. Afgesproken voor rond de middag. Bij de vraag waar ik naartoe moest, kreeg ik een foto met een straatnaam in Diemen te zien. Dacht nog even: Die is nieuw....
Was keurig op tijd en appje gestuurd dat ik gearriveerd was. Kreeg alleen een huisnummer door met de mededeling dat ik niet moest kloppen of bellen, maar dat zij de deur open zou doen.
Voor het betreffende nummer geappt dat ik er was.....en daarna doodse stilte.
Het begon een beetje te regenen. Nog appjes gestuurd. Werden wel gelezen, maar geen reactie. Ik vind dit echt geen stijl.
En voor de genen die nu gaan zeggen dat het wel aan mij gelegen zal hebben......Ik heb nog nooit ergens problemen gehad. Ik ben een gewone Hollandse jongen, netjes gekleed, netjes geschoren, normaal postuur. Val op de een of andere manier juist bij de oost europese dames vaak in de smaak....
Als dit op basis van uiterlijk was, vraag dan eerst gloeiende gloeiende even iemand om een foto voordat je iemand helemaal laat komen opdraven. In het andere geval helemaal mijden deze, want dan is ze gewoon asociaal. Zullen wel hard gelachen hebben.

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
Zo'n gedrag zal haar geen goed doen, maar kennelijk interesse genoeg in haar.
Heb begin deze week een afspraak met haar willen maken toen ze nog in Oudenbosch ontving; wél gelezen, maar geen reactie terug.
Op de dag van m'n afspraak nogmaals er een bericht aan gewaagd, ook deze was gelezen, maar geen reactie terug.
Waarschijnlijk maakt deze dame geen gebruik van een planner/pooier. Haar WA-profiel laat zien dat ze frequent online is, maar of dit de tussenkomst van een planner/pooier verklaart is maar de vraag.
Trippeltrappel

Bare Beer

Toogplakker
27 okt 2016
119
27
Nu in Diemen. Bare is mogelijk, maar toen ik vroeg of ik ook in haar mocht klaarkomen werd ik geblokkeerd. Jammer, het is wel een lekker slank ding.

bobminder

Snuffelaar
12 jul 2023
10
7
Vandaag ook afgesproken maar toen ik bij de straat kwam geen reactie. een kwartier te laat wel een 'sorry' bericht. ik denk wel dat er een planner tussen zit. Er zit iemand in zijn auto in de straat heel druk op zijn telefoon. Of ze dubbel boekt heel veel.

bobminder

Snuffelaar
12 jul 2023
10
7
ik ben uiteindelijk langsgeweest. Het is een jongedame met een mooi lichaam. Ze heeft het heel erg druk dus de planning is een ramp. Ze boekt inderdaad dubbel.

hygiene is wel een dingetje, tussen de beurten door maakt ze zich alleen met een doekje schoon dus ik heb met condoom gedaan. Was wel lekker strak maar ze gaf aan dat ik te groot was....

Ik ga er niet weer langs want ze is erg onverzorgd.

Terug
Naar boven