Awkward moment

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Afgelopen week nam ik mijn fwb mee naar Den Helder, om het leven van een matroos van dichtbij te laten zien.
Alles verliep goed ,tot het moment dat ik besloot om een wandeling langs de dijken te maken.
Tijdens ons wandeling kwamen we een magere meid (junk) tegen die beweerde dat ze mij kende en dat ik haar regelmatig hebt geneukt op deze plek. Verbaasd keken mijn fwb en ik elkaar aan van WHAT THE FU*K!
eerste stantie had ik geen enkel flauw idee wie ze was en wat haar doel was. Tot het moment dat ze beweerde dat ze mijn nummer had.
Op dit moment schoot van alles door mijn lijf. Ik kreeg flash backs.
Het was inderdaad een (junk) die ik met regelmaat volspoot.(enkel anl)
Op dit moment dacht ik alleen, ik hoop dat ik met mijn dronken hoofd nooit mijn prive numner heb gegeven. En ja hoor, dame beweerde dat ze mijn prive nummer had en het kon bewijzen.
Zij bellen en hopen dat een beltoon afging en ik hopende dat er niks over ging.
Gelukkig ging er niks over en had ze naar mijn wandel nummer gebeld, die ik inmiddels niet meer heb. Ik vervang mijn simkaart om de paarde maanden. Met een schrik van afgekomen deze Awkward moment.

Heren geef nooit jouw prive nummer aan een dvp!!!
Je weet nooit in wat voor een soort situaties je terecht komt.

Gekukkig verliep het voor mij wel goed! En kon ik mijn fwb nog aan boord houden.

Ben benieuwd of er wandel broeders zijn die in soort situaties zijn terecht gekomen.

CumGun

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Wat raar dat ze, in het bijzijn van een ander, dit allemaal zo zegt. Had ze nog een rekening met je te vereffenen?:cautious:
Ik was al lang doorgelopen en had "het bewijs" niet afgewacht.

Hooked

FileMon

Snuffelaar
9 aug 2023
7
7
Ben benieuwd of er wandel broeders zijn die in soort situaties zijn terecht gekomen.

CumGun
Een jaar of 20 geleden, tijdens een bezoek aan de oude locatie van Massagewereld te Antwerpen, kwam mijn schoonvader het trapje achter het onthaal op gelopen, terwijl ik daar stond af te rekenen voor een uurtje ero-massage.
Er zijn aangenamere ontmoetingsplekken met je schoonvader … 😅
Uiteraard hadden we geen van beide een excuus om daar te zijn en hebben we het onderwerp nadien nooit meer aangesneden. 🤲

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
@hooked als het aan mij lag was ik zeker wel doorgelopen, het was alleen dat mevrouw(fwb) bleef staan en het verhaal wou aanhoren. En Marokkaanse tantes houden wel van drama's

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Oh ja, daar had ik niet aan gedacht. Ik hoop dat je je er uit gered hebt.

Hooked

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Vroeger dateke ik paar keren met een dvp en tijdens onze "babbels" bleek dat zij ook graag cubaanse salsa en dit opnieuw wou leren. Ze had ook les gevolgd bij dezelfde leraars als ik. Dus hoe groot was mijn verbazing haar in een volgende lessenreeks ineens te ontmoeten om mee te dansen. Allebei verrast en verbaasd, gaven elkaar een kus op de wang maar hadden tijdje terug elkaars lichaamen al naakt gezien & gevoeld en sappen gedeeld haha. Toch gestopt met afspreken omdat ik leerde dat zij fwb's en fuckbuddies had op onze dansschool. Was een leuke plezante tijd zolang het duurde. Tja, lopen is steeds risico om bekenden terug te zien haha. Ik denk dat enkele andere mannen (en vrouwen) haar "job" ook wisten.

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
@Jan-v 😁 tot nu toe nog niks opgelopen gelukkig.
Ik heb sinds kort een 66 jarige slanke surinaanse dame leren kennen op leeuwarden cs . Een goed uitziende slanke dame. Helaas wel verslaafd aan soft en hard drgs.
Ik zal je op de hoogte houden soon!😁.
Misschien kunnen we haar dp volspuiten.

Terug
Naar boven