AVG op Hookers.nl

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik las zopas dat de managers van het "hookers" forum hebben besloten om de AVG wetgeving streng te gaan respecteren. Recenties zijn alleen nog toegelaten van dvp's die adverteren met een Web site en de recentie moet een link bevatten. Ze geven toe dat dit een probleem is als het gaat om tippeldames, vitrines, clubs en salons en ze vragen zich nog af wat ze daarmee gaan doen...
Wat denken jullie ervan, weer overacting (zoals hun besluit om eerst "zonder condoom" niet te recenseren als het in Duitsland is en daarna in het algemeen) of is er iets van aan en moeten we ons zorgen maken ?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Dit betekent vrijwel zeker het einde van het Hookers forum.

Ik zie bijvoorbeeld de raamdames niet zo gauw adverteren met hun gegevens.
en ik las ook dat het zelfs verboden zou zijn voor de raamdames in Amsterdam om te adverteren met hun diensten door het Amsterdams bestuur.

Als dit doorgetrokken moet worden naar andere fora , dan vrees ik ook voor dit forum.
Je zou nog kunnen schermen dat dit een Belgisch forum is , maar als het een Europese wetgeving is dan kunnen we het wel schudden.

Mvg

Naked

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
Kun je de domeinnaam niet registreren in een land, waar AVG niet van toepassing is? Bijvoorbeeld Tuvalu, of een ander exotisch paradijs.

A

Anonymous

Guest
AVG gaat oa over het vooraf verkrijgen van toestemming voor het gebruik van PII data (Personally identifiable information). Als we kenmerken die kunnen herleiden naar een persoon achterwege laten voorzie ik niet direct boetes. De site kan namelijk niet worden gesloten, de AP geeft boetes bij overtreding, individuen kunnen klachten indienen of een zaak tegen je beginnen.

Dus heel streng blijven toezien op de spelregels hier, overtreders bannen is mijn advies.

A

Anonymous

Guest
Is zeker niet overacting.
Onze fora komen nog aan de beurt en er zijn veel dames die de act van lucht zullen blijven voorzien. Die dames zijn zeker niet de Rita's maar de dames die wij in de beerput gestopt hebben

japir77

Toogplakker
7 feb 2019
105
61
Hoe dan ook is dit zeer slecht nieuws voor recensie-sites.
De verdiensten waren vermoedelijk al niet enorm, met het risico op hoge boetes wordt het verdienmodel nog minder interessant.
Laten we afwachten hoe dit gaat uitpakken.
Elkaar informeren via PB blijft natuurlijk altijd een optie.
Valt overigens op dat hookers enorme schoonmaak houdt:
Van de 250 duizend leden een paar weken terug nu nog 35 duizend over.
Dit geeft een beter beeld van het aantal echte wandelaars

Jeroen50

Toogplakker
13 sep 2018
35
6
Ze zijn inderdaad bezig met een grote schoonmaak.
Bij een wandelaar waar ik zo nu en dan contact mee heb, zijn er al 14 recensies verwijderd van hem.

Edit CWP

Het gaat hier over de AVG, niet over het corona virus. weggejorist, daar is een ander topic voor

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ho ho weggejorist behoort tot een andere site ;)

Het zal dan eerder iets in de trend moeten zijn van weggecwpt of iets dergelijks. :lol:

Terug
Naar boven