Atesa - Den Haag

motherlover

Snuffelaar
16 nov 2021
15
4
Iemand al bij deze dame geweest? Als ik haar bel vraagt ze om te contacteren via whatsapp. Toen ik haar daar contracteerde belde ze me via video oproep en kreeg ik haar en een andere dame te zien aan de andere kant. (Fotos kloppen iig met een van de 2 dames) Ze probeerde meteen een trio te verkopen. Bied aan voor 200 per dame per uur all in. Een date met focus op anaal neuken zonder condoom vinden ze allebij een leuk idee. Iemand ervaring met ze? Ik ben geneigd deze week een afspraak met de te maken maar ik twijfel een beetje omdat ze de trio meteen probeerde op te dringen.

https://www.kinky.nl/advertenties/5940023-atesa

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Bij twijfel niet doen, ik denk dat je redelijk wat geld kwijt zal zijn aan een matige ervaring
Ik vind de dame er niet uitzien dus ik zou het daarom al niet doen, maar mijn ervaring is bij twijfel niet doen
En als je wel gaat, enjoy!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Eens met Peter500, ik kan alleen afgaande op foto`s ook niet opgewonden raken
en zou haar beslist niet willen doen maar ieder zijn ding.
Als je gaat, probeer er dan 150 per dame per uur van te maken, dat lijkt me genoeg.
Als ze accoord gaan heb je mooi een meijer bespaart.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
€200 voor een dergelijk marginaal type. Ik zeg gelijk doen! Als die andere er ook zo uit ziet dan ben je €400 kwijt voor 2 buitengewoon matige dames. Bare staat trouwens ook niet in de advertentie, dus dat wordt gegarandeerd gezeik als je daar eenmaal bent.
Aan haar handen te zien is ze de 40 inmiddels royaal gepasseerd.
Veel plezier!

1725892299855.png

motherlover

Snuffelaar
16 nov 2021
15
4
€200 voor een dergelijk marginaal type. Ik zeg gelijk doen! Als die andere er ook zo uit ziet dan ben je €400 kwijt voor 2 buitengewoon matige dames. Bare staat trouwens ook niet in de advertentie, dus dat wordt gegarandeerd gezeik als je daar eenmaal bent.
Aan haar handen te zien is ze de 40 inmiddels royaal gepasseerd.
Veel plezier!

Bekijk bijlage 17962
Er staat wel degelijk anaal zonder condoom in de advertentie, pussy zonder staat niet bij de mogelijkheden maar daar heb ik persoonlijk weinig interesse in. Ik kom voornamelijk voor anaal neuken. En dat ze de 40 gepasseerd is vind ik juist geil. Mijn voorkeur gaat voornamelijk naar dames tussen de 40 en 60.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dan gewoon doen maar probeer het bedrag naar 300 terug te brengen.
Nooit geschoten, altijd mis.

Terug
Naar boven