Asiatische massagesalons Mannheim

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Afgelopen weekend 2 massagesalons bezocht in Mannheim . De eerste eind van de zaterdagmiddag , de dame in kwestie die open deed zag er leuk uit en vroeg wat ik wilde nu een goede massage van een uur , dat was lastig een klein half uur kon wel . Dus maar even afgehaakt . Naar een 2de salon gelopen hier deed een hele leuk gevormde dame open of ik 10 minuten had .... dus buiten in de xon gewacht en toen weer aangebeld . De dame liet me binnen en vroeg wat ik wilde , nou 1 uur masssge dat kon en bij het vragen na de extra's , wilde ze wel met de hand de kleine verwennen , op de vraag Neuken niet mogelijk wilde weggaan en ze vroeg toen pijpen , en likken< was goed , prijs afgesproken en mij uitgekleed , de dame in kwestie ook en begon de vraag eerst massage ok , nou dit was een feest zeker toen ze ook met haar lichaam over mijn rug gi ng . Daarna omdraaien en weer een body to body en daarna in 69 verder gegaan , nou pijpen als de beste en likken was ook lekker en al snel begon ze goed nat te worden en ging steeds sneller beweging. Ik voelde haar hoogtepunt naderen en ze kwam omhoog draaide zich om en schoof over de kleine heen en reed haar en mij naar een hoogtepunt en moest nadien omdat ik stout was haar kusje uitlikken_geen straf . Ze zei wel ik doe dit alleen als de klant mij goed verwend . Toen gaan douchen en ze werd gebeld , en op d'r vraag Neuken was het antwoord negatief . Afscheid genomen en hoop haar snel weer te ontmoeten , helaas werkte ze zondag niet . Vanmorgen nog bij de andere salon aangebeld en daar werd opengedaan door een andere wat oudere dame en er waren volgens haar 2 leuke dames aanwezig . Helaas niet mijn smaak en niet verder gevraagd .

Terug
Naar boven