Asians in Bedburg

72deluxetele

Snuffelaar
29 mrt 2024
8
7
Dit is mijn eerste topic hier, maar dit wil ik jullie miet omthouden. Heb via Erotikmarkt.de een adresje in Bedburg gevonden met aziatische dames. Meestal twee aanwezig en wisselen door. Hier heb ik al een paar keer zonder condoom vaginaal en anaal geneukt voor de zachte prijs van 70€!!! Heb er laatst ook een trio gedaan. Mijn pik in twee mondjes, twee kontjes en twee kutjes gestopt. Dames zijn wat ouder dan de advertenties (foto's zijn meestal fake). Ervaringen wisselend. Twee keer top en 1 keer wat minder.
Heb twee chinese, een vietnamese en een thaise gehad.

GLjongen

Toogplakker
7 sep 2017
28
45
Dit is mijn eerste topic hier, maar dit wil ik jullie miet omthouden. Heb via Erotikmarkt.de een adresje in Bedburg gevonden met aziatische dames. Meestal twee aanwezig en wisselen door. Hier heb ik al een paar keer zonder condoom vaginaal en anaal geneukt voor de zachte prijs van 70€!!! Heb er laatst ook een trio gedaan. Mijn pik in twee mondjes, twee kontjes en twee kutjes gestopt. Dames zijn wat ouder dan de advertenties (foto's zijn meestal fake). Ervaringen wisselend. Twee keer top en 1 keer wat minder.
Dank voor het delen! Heb je wellicht wat meer info over hoe deze dames te bereiken? Een link naar hun pagina ofzo.

Lyly of heb je het over deze dame?

72deluxetele

Snuffelaar
29 mrt 2024
8
7

Dank voor het delen! Heb je wellicht wat meer info over hoe deze dames te bereiken? Een link naar hun pagina ofzo.

Lyly of heb je het over deze dame?
Ja dit gaat over deze advertentie, maar kijk niet naar de foto. Die klopt niet. Wat wel klopt is een halfuur trio met kutje kontje mondje zonder voor 100€. Dames doen wel niets met elkaar. Dat is dan weer jammer.
Je kunt gewoon via die site en advertentie appen.

GLjongen

Toogplakker
7 sep 2017
28
45
Zojuist bij deze dames langs gewipt 😜.
2 vrouwen aanwezig die bijna tot geen duits of engels spreken, maar met translate app valt er prima te communiceren.

Het zijn niet de mooie slanke dames Van de foto maar wat oudere vrouwen. Waar van één er best goed uitzag voor haar leeftijd. De ander viel bij mij iets minder in de smaak maar toch voor een trio gegaan.
100 eur voor een half uur werd mij verteld en deed het duimpje omhoog 👍.
Kamer met aangrenzend een badkamer dus gelijk even een wasje gedaan, ondertussen lagen beide dames al naakt op bed. Dus gauw er tussen in plaats genomen.
Begonnen met strelen om de dames een beetje te verkennen.

Op een gegeven moment had ik wel zin om door deze twee gepijpt te worden. Dus beide dames bij het hoofd vast gepakt en naar mijn al keiharde lul gedirigeerd en de boodschap was duidelijk, ik werd om en om door beide dames diep afgezogen tot kokhals geluiden aan toe. Dit zeker 10 min laten uitspelen tot het tijd werd om hun kutjes te ervaren.

Beide dames naast elkaar in doggy positie gezet. Face down ass up!
En om en om beide kutjes flink te grazen genomen lekker diep stotend en om de 5 stoten weer te wisselen van dame en kut. En uit eindelijk heerlijk diep klaar gekomen en welk kutje voor zien van mn witte goud.

Voor een zacht prijsje zeker een leuk adres. Alleen verwacht niet te veel van een trio hier. Hoewel de dames goed te sturen zijn.

Zit overgens wel in een soort van woonwijk dus je valt wel een beetje op bij de buurt bewoners 😅.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Prijs zou nu 130 zijn voor half uurtje (volgens whatsapp)

4fun

GLjongen

Toogplakker
7 sep 2017
28
45
Prijs zou nu 130 zijn voor half uurtje (volgens whatsapp)

4fun
Klopt, maar dat is zo een (copy-paste) bericht die waarschijnlijk niet door de dames die het werk verrichten wordt verstuurd.
Ter plekke krijg je een andere prijs voorgeschoteld. In mijn geval nog gunstiger ook.

pattayafan

Snuffelaar
24 mei 2018
13
24
Een bezoekje gebracht aan deze Asian ladies, gevraagd via WhatsApp wat hun openingstijden zijn, en dat is elke dag van 08 tot 24, ik was er rond 08:45 , idd aparte woonwijk daar, leuk detail, Google maps street view 2023 toont de Jaguar die voor de garage op het oprijpad staat, en jullie snappen het al, hij staat er nog steeds, kentekenloos...
Ingang is gelijk vanaf de weg langs het huis , apart want er zijn daar 2 deuren, meerdere deurbellen, ik heb ze allemasl maar ingedrukt, en moest toch even wachten, tot er een dame in nachtjapon open deed, moest gelijk doorlopen naar de kamer links, vraag hoelang en hoeveel dames, mijn antwoord laat ze eerst maar eens zien, helaas er kwam er maar 1 , en die was redelijk vrolijk en ook in nachttenue..😄😴... het was de Vietnamese, 70 E half uur, ik denk als er trio,s mogelijk voor 100, dan is een uur ook mogelijk voor 100, nope 120...
Toch ging ze accoord met 100, vol uur verbleven, je krijgt een glas water, mooie ruime kamer met aangrenzend bubbelbad & douche, netjes hoor, schone handdoeken, die ook nog eens schoon ruiken..🤭..
Hele repertoire afgewerkt met haar, anaal liet ze niet toe, tongen is ietwat met de tong uitwendig , iets wat je wel vaker met China ladies ervaart, herhalingsgevaar, niet al te groot, aardig stukje sturen, maar de moeite waard, zowel financiële als wat je er voor terugkrijgt, parkeren perfect voor de deur, en rustige omgeving.
Owh jaah, ze sprak redelijk Duits, en eigenlijk geen Engels.

72deluxetele

Snuffelaar
29 mrt 2024
8
7
Morgen ga ik weer. Ander adres in Bedburg. Zouden twee jongere dames zijn. Ben benieuwd. Vragen nu 130 voor halfuurtje trio alles zonder inclusief anaal. Nog altijd een prima prijs voor 6 gaatjes. In België 150€ en dan ook nog zonder anaal.

• Like
Waarderingen: 4fun

Voormalig lid 36254

Toogplakker
26 feb 2023
64
83
En ga je van gaatje naar gaatje naar mondje dus ook anaal naar de ander haar kutje, terug naar mondje etc. ? Spuiten in kontje en de ander likt je pik schoon en je mag nog even terug in het poesje? Dit is voor mij ultiem namelijk en reden te gaan.

72deluxetele

Snuffelaar
29 mrt 2024
8
7
En ga je van gaatje naar gaatje naar mondje dus ook anaal naar de ander haar kutje, terug naar mondje etc. ? Spuiten in kontje en de ander likt je pik schoon en je mag nog even terug in het poesje? Dit is voor mij ultiem namelijk en reden te gaan.
Denk het niet, maar go and find out!

72deluxetele

Snuffelaar
29 mrt 2024
8
7
Nou, ik ben vanmorgen naar Bedburg geweest. As usual kloppen de foto's by far niet. Ander jonge dames op de foto dan aanwezig. Ik had het genoegen met twee vietnamese dames. NaNa, ik schat 34 jaar oud, slank en siliconenborsten en de wat oudere Lily. Rond de 44 en, klein en met een buik. Niet superdik maar vrij stevig. Na door beide dames lekker gepijpt te zijn en te hebben getongzoend met Lily beiden even zonder geneukt. Ik wilde de vervolgens anaal inloggen bij de slanke Nana echter dat was een no-go. Dan maar bij de andere ingeplugd. Tot slot even op mijn rug lekker klaar laten rijden door Lily.

Ervaring was ok, maar niet top. Als je alleen met Lily afspreekt ben je voor 70€ klaar voor alles wat je van onze hobby verwacht. Lekker tongzoenen, en beide gaatjes neuken zonder. Je moet wel ff door haar figuur heenkijken, maar zij doet echt haar best en lijkt het leuk te vinden.

Ps. Heb 120€ betaald voor halfuurtje.

GLjongen

Toogplakker
7 sep 2017
28
45
Deze zou ik afraden.

Ben hier vorige week geweest. Locatie, zijstraatje in een woonwijk.
Maar het rook er vreselijk naar pies binnen, leek wel een geitenboerderij qua geur.

En de dames kwamen met je ogen dicht nog iets eens een beetje in de buurt van de foto's qua lichaamsbouw ,
laat staan de rest van het uiterlijk.
Ik ben snel weer de tent uit gelopen en naar een anders adresje gereden waarvan ik al wist wat ik kon verwachten.

Prealm

Toogplakker
16 jan 2018
107
132
Vanmorgen ook gebeld. Zie de prijzen die gevraagd worden:

Hallo liebe Kunden 💗
Ich bin ganz neue da in:

Meine Adresse ist: 50181 Bedburg

❣️PREIS
Einzeln 70€ 30min,120€ 60min
Dreier 230€ 60min 130€ 30min

💋Service . AV.ZK. OV. GV. Lecker. Massage.... full Service.
Du kannst Termin zu treffen wenn an der.
Tür noch mal schreiben bitte danke 😘

123sex123

Toogplakker
17 jan 2021
29
9
Vandaag eens langsgeweest, idd dames ter plekke compleet andere dan op de foto's. Toch mijn slag geslagen met vietnamese Mimi. Ze ontving me met een tongzoen. Ik ging even de badkamer in om me op te frissen en ze stond al naakt te wachten in de kamer. Ik zag dat er 2 condooms klaarlagen op het bed, deze hebben we allebei compleet genegeerd. Mocht alles doen wat ik wou, ze was zeer gewillig enkel de taalbarrière wat moeilijk. Ze kon goed deepthroaten en vergat de ballen niet. Fijn zonder condoom in haar klaargekomen, waarna ze me nog een massage gaf. Kon ook na de daad in de aangrensende badkamer samen douchen.

Zeker voor herhaling vatbaar (jammer dat het zo ver is voor mij.)

Terug
Naar boven