Asiafeeling - Düsseldorf

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Ik was uit op een massage, een ex masseuse had mij dit adres gegeven. (Düsseldorf Worringerstrasse 69)
Ik aangebeld 70€ body to body 1 uur.

Massage was prima, lekker uitgebreid. De dame was mooi, lekker dikke tieten en niet zo heel slank zoals andere chinese dames.

Body to body ook prima. Dame kon ik overal aanraken. Ik stak een vinger in haar poesje vond ze goed en merkte dat ze nat werd.

Ficken auch moglich?? Wieviel vroeg ze? Voor 30 meer was prima. Ze kwam erboven op zitten en heeft me heerlijk klaar gereden. Alles in de poes.

mzc

Toogplakker
3 aug 2015
40
23
@Wil1972: weet je nog de naam van de dame? Of is er maar 1 dame aanwezig daar?

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Meerdere dames, volgens mij doen ze het allemaal. (2/3 stuks)

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Hola, ik appte wie aanwezig zou zijn deze week.
Ik kreeg deze foto.
Komt deze iemand bekend voor?

Bijlagen

• 400C969C-813A-417E-8B93-BFC397A12332.jpeg
    400C969C-813A-417E-8B93-BFC397A12332.jpeg
    138,8 KB · Weergaven: 1.255

jwkfgvl

Toogplakker
14 jun 2015
59
0
zijn dit dan niet die chineesden die eerst in Duisburg, om de hoek van de vulcanstrasse zaten, die waren ineens spoorloos verdwenen, een met van die hele lange tepels, dat was toch ook een Lucy ?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Beste Wil 192, welke dame heb jij gehad, de iets stevigere met grote borsten?

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Nee deze Lucy werkt al zeker 5 jaar in Düsseldorf.

Ggd ja klopt maar ze is niet dik. Overigens heb ik Ping ook gehad.

Gr

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Wil 1972, hoe heet de dame welke jij beschreef in je post?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ja; ben ook benieuwd naar de naam van de dame die Wil 1972 heeft bezocht en 1 uur 70€ voor b2b en 30€ extra voor intiem zonder is een prima prijs toch?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Maar body to body massage staat niet expliciet vermeld op hun website dus dan moet je daarvoor gewoon om vragen?

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
De naam van de dame is mij ontschoten. Lucy en Ping doen het ook in deze salon..Body to body word bijna overal aangeboden

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Ben deze week voor het werk in Dusseldorf en vermits dit salon op wandelafstand van mn hotel gelegen is hier eens binnen gegaan.
Na de welkom kreeg ik meteen de vraag voor b2b, dat zou me 80€ kosten voor een uur. De inflatie heeft hier dus ook al toegeslaan.
Ik kreeg een wat oudere dame voorgeschoteld en dat was ook de enige die vrij was. Ze zag er niet onaardig uit maar toch heel wat anders dan bv die foto in deze draad.
Heb een goeie en stevige massage van de achterkant gekregen, wel hield ze haar kleren nog aan. Als de achterkant gedaan was hoorde ik haar uitkleden en begon ze met haar borstjes over mn rug en kont te gaan.
Bij het omdraaien bleek dat ze haar onderbroek nog aan had :((.
De voorkant werd ook behandeld met haar borstjes en begon dan aan een happy end. Vraag om meer werd positief beantwoord. Pijpen zou me 20€ kosten en neuken nog eens 50€ daarbovenop.
Neuken was altijd met, ook al bood ik meer. Heb me dan maar voor 20 extra zc laten afzuigen wat ze niet verkeerd deed.
Wellicht had ik pech met de dame die me masseerde, alleszins een bevestiging dat nzc hier niet door iedereen gedaan wordt.
Voor de rest van mn dagen hier zoek ik wel wat anders. De andere salons welke hier ook op het forum beschreven staan lijken allen gesloten.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik bezocht gisteren de Asia Feeling. De deur werd opengedaan door een dame die zou blijken Luna te heten, dik, met een bril met grote glazen, maar een niet onaardig gezicht. De communicatie verliep via een telefoon met stem herkenning en vertaal app. Ik kreeg te horen dat alle dames bezet zijn en dat ik moest terugkeren na een half uur, zo gedaan. Met Luna naar de kamer, niets extra gevraagd omdat de communicatie hoedanook moeilijk was, 80 € betaald voor een uur.

Luna liet me plaatsnemen op de tafel met gat voor het aangezicht en hield aanvankelijk haar kleren aan. De massage ging al na enige tijd over in een kittelsessie. Ik draaide me om en Luna ging naast mij op de tafel liggen, ze bleek ondertussen haar kleren te hebben uitgetrokken. Kussen mocht, ze trok wat aan mijn lul en liet me met mijn lul tussen haar dijen palen. Ze maakte evenwel met gebarentaal duidelijk dat vaginale sex absoluut niet kon. Na enige tijd maakte ze, alweer met gebarentaal, te kennen dat pijpen kon, mits 20 € bijbetalen, zo gedaan. Het werd pijpen en afrukken, ik kreeg een erg stijve lul en genoot erg, maar kwam niet klaar, dat is me nog nooit gelukt zonder vaginale sex.

Kortom, niet alle dames geven de "full service", het is nuttig te weten wie wat doet.

raetsel

Toogplakker
26 mei 2015
68
63
Was hier ergens in November vorig jaar dacht ik,

Misschien beetje ontactisch van mezelf dat ik de ontvangstdame vroeg om Alles Ohne. Ik was hier ooit al een keer eerder geweest, en met de toenmalige (redelijk jonge, ietwat gezette) masseuse was het geen problem. 30 euro extra dacht ik. Echter dit keer keek de ontvangsdame me aan, en zei: ben je hier al eerder geweest? Wat ik beaamde, hmm, ik geloof niet dat er hier dames zijn die alles ohne doen. Hmm, ok. Ik wilde eigenlijk toen weer gaan.
Maar, ze zei, wacht even. Ze liep naar achter, en kwam terug met een best wel beeldschone dame, ietwat donkere huid, grote borsten, en mooi figuur. 150, alles ohne zei ze. Dus, ik, oke. Laten we het doen. Echter, even later bleek er een misverstand, de dame doet niet zonder condoom. Ze sprak alleen Frans geloof ik. Maarja, we waren nu al zo lang bezig. Ik kreeg 20 euro terug, en vooruit dan maar.
Het was een hele mooie meid, ze gaf me een goede massage, en daarna hadden we goede sex. Maar voor mij ontbreekt er altijd iets als er niet iets van mij in iets van iemand anders gaat, als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Al met al was het goed, maar dit adres voor AO, soms wel, vaker niet denk ik.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Mede met de ervaringen van vorige week en het sev van venlo naar mönchengladbach en het niet rijden van de vias vanaf arnhem . maar gekozen om via venlo te reizen , helaas reed de eurobahn maar 1 x per 2 uur dus had wat extra tijd in Venlo , gezien de temperatuur waren de dames leuk gekleed dus ja dit warmt je wel op als je mooie vormen te zien krijgt . Hierna naar dusseldorf gereden alwaar de trein werd opgeheven . Aangezien ik ook nog een winkel in Dusseldorf wilde bezoeken behoorde een reis naar Wuppertal niet meer in de mogelijkheden (ervaring van vorige week en van veelvuldig reizen door DB land) . Dus deze massagesalon maar weer eens bezocht . De vorige keer in maart (was het nmc) niets overgeschreven , nu werd er opengedaan door een rondborstig leuk gevormde chinese dame ..... en hoorde nog een andere dame . Deze dame vroeg wat ik wilde en vroeg haar of OA sex mogelijk was . Er kwam een glimlach op en ze zei geen probleem alleen in het mondje of op de buik klaarkomen .
Ik was me aan het uitkleden en toen kwam de andere dame kijken en deze jongedame had ook een mooi figuurtje en zeker een optie om ook eens mee te hobbyen . Deze dame lachtje ook toen ze mijn naakt zag en toonde even haar borsten aan mij . De andere dame kwam terug binnen en ging uit de kleren ... Toen de vraag eerst massage of eerst ficken . Nou doe maar eerst ficken .
Ze begon me te kussen en vervolgens te pijpen .... toen ging de bel en de klant wilde duidelijk wat vragen en denkelijk meer dan de
andere dame aanbood , dus ze vroeg of ze even naar haar toe mocht . Snel het jurkje aan en naar buiten ze praten even en de man zou later terugkomen . De dame kwam weer terug en jurk ging uit en ging door met pijpen ..... Toen ie stijf was zei ze ficken ..... oke ....
Ze ging op de rand van de massagetafel zitten en ik moest meteen mijn stijve pik in haar duwen ..... Ze was heet , best strak en al goed nat ..... En wat mij plezierde was toch wel dat haar kutje helemaal behaard was ...... Ik blijf dit toch wat extra's hebben ipv de kale kutjes ..... maar ieder zijn smaak . Na even geneukt te hebben en bijna klaarkomende eerst maar eens haar kutje uitgelikt en dit leverde een paar zware zuchten op en een waterval ........ Hierna kwam al snel ficken ficken ficken .... vervelend om dit niet te doen . En weer stevig doorstoten (vroeg ze ook om) en weer voelde ik haar klaarkomen en werd het weer een natte boel en ik voelde zelf ook dat ik kwam en wilde hem eruithalen om over haar borsten te spuiten maar ze wilde het zaad toch zelf voelen dus ja dan maar de binnenkamer witten .... We kusten elkaar en ze zei wat lekker en ik ben heerlijk gekomen en vind je erg lief ...... Hierna moest ik op de tafel gaan liggen en kwam ze op mij zitten en gingen over tot 69 .... haar kutje was extra nat maar was nog erg gevoelig en ze kwam nogmaals klaar ...... Mede hierdoor kwam ze op hem zitten en ging mij berijden (over een massage niet meer nagedacht) en
op een moment droop haar vocht weer uit haar kutje ...... en kwam ze snel op mijn mond zitten en moest ik haar uitlikken ..... toen begon van "are you finished" ik schudde van nee en weer sprong ze op me en ging me weer berijden ..... toen ik aangaf dat ik bijna kwam begon ze hard handig te pijpen , gezien het feit dat mijn eikel erg gevoelig was had ik het idee dat ik bij elke beweging van haar kwam maar dat ze me afkneep met de mond .... Uiteindelijk met wat heen en weer gelach en begrip mezelf geholpen en toen ik bijna kwam heeft ze me leeggezogen en alles doorgeslikt daarna was het nogmaal 69 waarbij mijn pik helemaal werd afgelikt en ik heb haar kutje nogmaal leeggelicht (ze was weer kneiter nat) .... en kwam ze weer klaar ...... Daarna was de tijd om en mocht ik douchen ...... We hebben samen gedouched en ook tijdens het douchen haar nog even op de paal gezet . De bel ging weer en de klant met geduld stond weer aan de deur ... Zij ging zich snel afdrogen en haar jurkje aan om deze man te ontmoeten . De jongedame had hem binnen gelaten en kwam even langs lopen en keek mij aan alsof ze zin in mij had . Zelf was ik na 2 keer klaarkomen aardig afgepijgerd en gaf aan een volgende keer neem ik jouw (als ze er is ) . Tijdens het afdrogen en aankleden bleef ze maar kijken en mij geil aankijken maar goed ik was al ruim 11/5 uur binnen en had niet zoveel tijd meer ..... Toen ze stond te kijken heb ik haar wel aangegeven dat ze hem even mocht verwennen maar toen begon ze te lachen en gaf aan dat ze geld wilde zien .
De dame die ik goed verwend had kwam nog even afscheidnemen en zei al leuke dame he .... maar die doet nog niet alles bij iedereen maar jouw vind ze wel erg leuk ..... .

Al met al weer een goede ervaring en ja zelf heb ik niet zo'n moeite met het feit als je niet mag finishen in de dame zelf ..... En als het dan toch mag dan heb je toch iets goeds bij haar gedaan . Ook deze dame wilde mij weer snel zien .....

20 aug 2022
1.328
767
Vandaag even appje gestuurd, B2B uurtje met extra's MC voor €130, €80 voor half uurtje, zonder condoom €100, voor dit bedrag is volspuiten meestal dan ook mogelijk, aanwezige dames Coco en Mimi.
Hieronder de foto van Mimi, voor wat het waard is.

Bijlagen

• WhatsApp Image 2023-06-13 at 14.47.43.jpeg
    WhatsApp Image 2023-06-13 at 14.47.43.jpeg
    266,7 KB · Weergaven: 344
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven