Asia & China Massage Mönchengladbach konstantinstrasse 222 ,41238, in MG.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
537
Mooie salon en ik kreeg net door dat LiLi/Linda ex Aue ex Dortmund ex Gronau ex Essen daar nu heen gaat.
Dat is voor ons goed nieuws dat ze daar ons grenzeloos kan verwennen.
Ik zelf helaas wederom voorlopig niet in de gelegenheid heen te gaan ivm bezigheden buiten Europa!
Dus wie o wie trapt af haar vol te spuiten in haar beschikbare lekker openingen😜
Saludos ggd

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
447
192
Mooie salon en ik kreeg net door dat LiLi/Linda ex Aue ex Dortmund ex Gronau ex Essen daar nu heen gaat.
Dat is voor ons goed nieuws dat ze daar ons grenzeloos kan verwennen.
Ik zelf helaas wederom voorlopig niet in de gelegenheid heen te gaan ivm bezigheden buiten Europa!
Dus wie o wie trapt af haar vol te spuiten in haar beschikbare lekker openingen😜
Saludos ggd
Stuk dichterbij ieder geval

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
537
Voor mij een lekkere geile meid. Prima figuur. Kleine stevige bosten met grote harde tepels. Haar gebit is alleen niet zo mooi.

Smoefelartje

Toogplakker
26 jul 2022
28
26
Foto's doorgestuurd gekregen van Anni, Codi en Lele uit het salon. Lele vind ik er klein uitzien, vooral haar mondje. Zou willen foto invoegen om te vragen of zij het wel degelijk is die ggd bedoelt maar het lukt niet

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
537
De foto's welke je van bijna alle asia ladies krijgt zijn zwaar bewerkt. Ze gebruiken speciale foto app waar je heel jong mooi slankt uit gaat zien!! Laat je dus niet verleiden door deze overdreven mooie foto's! Alle oneffenheden zijn weg😂🤣😅

Smoefelartje

Toogplakker
26 jul 2022
28
26
Na gisteren te horen gekregen van het salon dat Lele niet daar was, nagedacht wat ik zou doen en dan toch maar beslist een andere dame te proberen.
Vandaag salon geappt dat ik een dame wou waarvan ze al foto's hadden doorgestuurd, met de vraag of ze vrij was om 11u, antwoord terug dat ze pas om 12u vrij was, omdat ik terug appte dat dit te laat was voor mij, moest nog 300km huiswaarts rijden appten ze terug dat Cody vrij was, in de app ook tal van recensies over haar hoe goed ze wel was. Akkoord gegaan en om 11u aan het salon. Cody deed open en nam mij mee naar de kamer waar ze vroeg voor hoelang. Ik zei, 1u full service en alles ohne, ze nam haar telefoon en toonde 130 + 20, betaald en ze was blij. Cody is naar mijn normen een mooie slanke milf, niet te klein, gezicht wat ouder dan op de foto's natuurlijk, mooi kontje en handjevol peervormige borsten met dikke nippels. Ze ging snel naakt en tongzoenen geen probleem. Tijdens de massage mag je haar overal aanraken, vingeren en vinger in de spleet geen probleem, tijdens het voorover buigen aan haar spenen likken en zuigen en trekken laat ze ook toe, ze duwde zelf haar andere borst ook naar me toe om ook op deze hetzelfde te doen waarop ze kreuntjes laat horen. Teasen doet ze niet veel, dat zou meer mogen. Na een tijdje pijpen waarop ik haar een paar keer deed stoppen omdat m'n kruid te snel zou verschoten zijn, nam ik haar vast en dirigeerde haar voor een 69. Tijdens het beffen kwam ze lekker nat en hoe dieper ik ging met m'n tong hoe luider haar gekreun werd en hoe harder en rapper het pijpen ging. Dan zij on top waarbij het klotsen van haar sappen luid hoorbaar waren en ze zachtjes riep "ich comme" dat zo'n 2 keer. Ze draaide zich nog eens om in reverse cowgirl, waarop ze weer klaarkwam en weer "ich comme" liet horen, ze bleef mooi voortdoen tot ik kwam, nadien ging ze snel douchen en toen ze terugkwam gaf ze nog een hoofd en hand massage, toen ik haar hand vastpakte en richting me flieter leide die nog pal stond, deed ze er niet veel meer mee, misschien omdat er maar een minuut of 10 meer was. Bij het terug aankleden was ze erg behulpzaam, ze nam me kleren en kwam zelfs met een schoentrekker af 🤷‍♂️. Geile seks ? Neen, goede seks ? Ja. Mocht ik er niet zo ver vandaan wonen was ik er misschien volgende week alweer

Terug
Naar boven