Ashley - Spijkenisse

Baresexlover

Toogplakker
17 aug 2020
29
15
Edit moderatorteam: titel aangepast én topic verplaatst naar correcte rubriek.

Ashley uit Spijkenisse. Diverse malen berichten/emails gestuurd via SJ , nooit enige vorm van reactie terug gehad. Adverteert 1 x per week maar reageren ho maar. Zonde van je tijd.

Laatst bewerkt door een moderator:

Baresexlover

Toogplakker
17 aug 2020
29
15
IMG_1446.png

Bijlagen

• IMG_1447.png
    IMG_1447.png
    110,1 KB · Weergaven: 139
  • IMG_1448.png
    IMG_1448.png
    420,3 KB · Weergaven: 138
Laatst bewerkt door een moderator:

Phoenix

Toogplakker
23 sep 2019
52
23
Ik heb wel herhaaldelijk contact gehad maar ze is zo onbetrouwbaar als wat. Laat je gerust opdraven om op het laatste moment af te zeggen. Als je aangeeft dat dat niet erg netjes is, dan wordt ze boos en / of blokkeert je. Spijtig, want het is wel een lekker ding.

Baresexlover

Toogplakker
17 aug 2020
29
15
Dat is mij idd ook ondertussen duidelijk dat ze niet betrouwbaar is. Bedankt voor het delen van je ervaring in dit draadje Phoenix.

Calvinharris

Toogplakker
7 jun 2019
80
58
Ik heb ook met deze dame afgesproken, verliep goed. Ik kwam binnen in der appartement, ze bood wat drinken aan en we gingen naar de slaapkamer. Had ze me lekker gepijpt en daarna ging ze boven op me lul zitten, en daarna doggy alles diep in der kutje gespoten. Met uitzicht op de lekkere poep gaatje. Zo zou daar ook me lul in willen steken zeg. Denk bij de volgende afspraak laat ik haar al me zaad is door slikken, als ik met klaar ben met kutje.

Davido2000

Toogplakker
6 okt 2023
80
51
nieuwe gangbang Delft. Heeft iemand het mobilnumber? Sxjobs is te verknoeid om nieuwe registratie of PW-reset toe te staan, dus kan daar geen PN schrijven

banger007

Toogplakker
18 jun 2017
27
4
Ik ken haar nog van de Gang bangs. Maar zij lijkt dit niet meer te kunnen. ?? of weet iemand er iets van??

Het is echt bijna onmogelijk om op basis van hun advertenties een afspraak te maken.

sjaakafhaak

Toogplakker
4 jul 2015
35
54
Ik heb na een GB met haar een paar weken terug een behoorlijke druiper opgelopen. Bij de GB is altijd haar vriend/man aanwezig en die heeft nogal een kort lontje. Ze doen het niet voor het geld maar vragen wel de hoofdprijs.
Qua inzet en skills is ze een topper maar ik ga er niet meer heen.

Phoenix

Toogplakker
23 sep 2019
52
23
Ik was een jaar of twee geleden bij een gb van haar. Die was na nog geen 45 min opeens afgelopen. Mevrouw had namelijk ook nog 1 op 1 afspraken gepland.

Maar idd, ze doen het niet voor het geld. 😉

Terug
Naar boven