Ashley - Antwerpen

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
dit staat er op hookers over haar ;

Net terug van wat de meest schrikwekkende ervaring in mijn jonge wandelcarrière.<br />Via mail afgesproken met Ashley. €150 overeengekomen voor klaarkomen in de mond, anaal en 2 orgasmes gedurende een uur. Uit het mail verkeer was duidelijk dat de vriend mij aan de deur ging opwachten omwille van de veiligheid. Daar heb ik op zich geen probleem mee. De ontvangst was vriendelijk en de betaling verliep vlot. Ashley stond mij naakt op te wachten en zag er best goed uit. Is 23 jaar, slank en er staat een c-cupje silicone borsten op. Geen supermooi kopje maar het kon er mee door. Tot hiertoe alles goed. Op de kamer begon ze te praten. Dit was een eerste verrassing. Ashley spreek Vlaams maar is zeer moeilijk te begrijpen. Het lijkt alsof je praat met iemand met een beperking. Maar goed de nood was dus maar laten pijpen. Pijpen was redelijk en na 10 minuutjes mond en gezichtje ondergespoten. Ze slikt alles door en nadien wat opkuis werk met een handdoek. Niet echt hygiënisch. Vanaf dan ging het nog verder bergaf. Na 10min vroeg ik om stilletjes aan de 2de beurt te starten. Ze pijpte me stijf en ik vroeg om het condoom aan te brengen. Tot mijn grote verbazing had ze dit niet. Ze riep haar vriend en die antwoordde 'klanten brengen dit altijd zelf mee' Ik viel achterover en zei dat ik dit niet bij had. Haar vriend liep zonder aarzelen naar de plaatselijke kruidvat achter condooms. Voor mij hoefde dit niet want ik wou de date stopzetten. Terwijl hij weg was vroeg ik of ze het geregeld zonder condoom doet. Hou je vast het antwoord was 'ik doe het NOOIT MET condoom'. Ze kan volgens haar niet meer zwanger worden en van aids had ze volgens mij nog nooit gehoord. Ondanks dat haar vriend kwam aandraven met condooms heb ik razendsnel mezelf aangekleed en vertrokken. Nu maar hopen dat mijn kleine vriend de komende dagen niet begint te jeuken door het pijpen. Conclusie dit koppel is ronduit gevaarlijk en te vermijden..

Edit CWP
hoookers linkje hadden we meer aan.... ;-)

Dickie

Toogplakker
18 aug 2020
86
4
Iemand nog iets gehoord van haar? Ze ging onlangs terug starten maar nog niks zien verschijnen.

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Flippie na 4 berichten waarover er 2 vragen zijn over ashley mss eerst eens tijd om uwen ervaring met een andere dame te beschrijven op ons mooi forumpje?

Benq

Toogplakker
14 apr 2020
54
25
Ik ben ook Dickie, geen idee waarom ik nu ineens onder flip sta.

Terug
Naar boven