Aryanna - Deventer

• Topic starter Verwijderd lid 1700
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 1700

Guest

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Klopt ik het haar een keer in Nijmegen geneukt. Alles met condoom. Mocht zij zonder gaan doen dan ga ik er meteen heen.

• Like
Waarderingen: sw97

Johan54

Toogplakker
17 jun 2019
70
55
Geeft op de app aan dat bare met CIP mogelijk is.
Vraagt 250 voor een uur bare met CIP.

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Geprobeerd om een afspraak te maken.
Alles goed, goede communicatie. Ik was 15 minuten te vroeg, dat had ik ook gecommuniceerd en was geen probleem. Bij aankomst moest ik 15 minuten wachten, vond ik prima.
Daarna werd het stil. En toen kwam het bericht dat ze Busy was.

Nog gezegd dat wij een afspraak hadden en dat het gek is dat 20 minuten daar voor alles nog in orde was. Een vriendin werd aangeboden.
Na de vraag wie dat is werd het stil.

Weer een lekker ochtendje 😑

bootjevaren

Toogplakker
10 jul 2021
220
234
Je kan vantervoren vragen of ze trio nzc doet met een vriendin dan gaan vragen naar de profielnaam van desbetreffende vriendin .
Zo kom je erachter of ze de boel belazert .
Dat is ook om te voorkomen dat als je eenmaal binnen bent ze een lelijke dikke vriendin aanbied met nzc zodat je met de rug tegen de muur staat . Scheelt weer ellende.

Voormalig lid 44762

Snuffelaar
4 jun 2024
2
0
Vrij zeker dat dit haar vriendin is https://www.kinky.nl/advertenties/2547241-ruby . Advertenties worden/werden regelmatig rond dezelfde tijd geüpdatet.

Vind het ook raar dat ze ineens bare aanbiedt. Heb haar niet eens zo lang geleden, misschien 1.2-2 maand, ook een keer gevraagd of ze bare doet, maar kreeg een duidelijke 'Nee' te horen. Maar ze kan natuurlijk van gedachte zijn veranderd.

V

Verwijderd lid 1700

Guest
De moderator heeft in dit bericht text weggehaald, zonder dit te melden.

Goed, nu onder de naam Sarah. De ene keer wordt NZC wel aangeboden in de advertentie en de ander keer niet.

Gisteren een afspraak gemaakt, alles goed, maar daarna werd het stil. Zonder adres kan ik niet naar de afspraak komen.
Vandaag Exact hetzelfde met een ander telefoonnummer. Afspraak binnen no-time gemaakt, maar het adres komt niet.

Laatst bewerkt door een moderator:

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Qua naam zou ik zeggen ja, maar haar foto's komen niet overeen met hoe ik haar destijds heb gezien. Haar gezicht, borsten en figuur zijn anders.

Terug
Naar boven