Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik probeer nu al een tijd in contact t komen met een stel uit born suus en guus ze adverteren op sexjobs
nu krijg ik van hun bijna geen reactie terug blijf netjes tegen hun
t enige wat ik van hun terug krijg is misschien een hoi
na een half jaar geprobeerd t hebben had ik hun een bericht gestuurd waarin ik zij dat ze maar beter hun advertentie kunnen verwijderen direct op de teentjes getrapt en mij geblokkeerd
waarom adverteren zo'n lui en dan toch niks willen
Yes, I agree with you indeed, a normal response is always more respectful.Ik begrijp topic starter wel, want een normaal antwoord terug is voor mij altijd wenselijk. Kan een ja maar ook een nee zijn. Ik vind dat een punt van respect.
Maar een heleboel op internet hanteren andere maatstaven, daar zal je je bij neer moeten leggen.
Hoe vaak ik geen antwoord terug gehad heb op mailtjes.. pff en op bv een chat(girl) is het al helemaal bal. Als je daar een (serieus) antwoord terug krijgt.. dat is een zeldzaamheid.
Ik heb me ee maar bij neergelegd.. dat is het beste wat je kan doen.
Wat maak dat uit,er moet is wat meer respect naar elkaar zijn of je nou 1 bericht neerzet of 100. Gaat toch om de info.