Arrogante mensen

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
Als ik contact zoek is het voor mij belangrijk hoe de andere partij reageert.
Een prettig telefoongesprek is voor mij een go.
dat geldt ook voor app en sms contact.

en anders een no go

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Ik probeer nu al een tijd in contact t komen met een stel uit born suus en guus ze adverteren op sexjobs
nu krijg ik van hun bijna geen reactie terug blijf netjes tegen hun
t enige wat ik van hun terug krijg is misschien een hoi
na een half jaar geprobeerd t hebben had ik hun een bericht gestuurd waarin ik zij dat ze maar beter hun advertentie kunnen verwijderen direct op de teentjes getrapt en mij geblokkeerd
waarom adverteren zo'n lui en dan toch niks willen

Man man een half jaar. Na 1 hooguit 2 berichtjes was ik allang afgehaakt.

Keesbare

Toogplakker
20 jul 2020
214
102
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Wat maak dat uit,er moet is wat meer respect naar elkaar zijn of je nou 1 bericht neerzet of 100. Gaat toch om de info.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Denk je niet dat voorgaande post bedoeld was op de berichtjes die naar de adverteerders werden gestuurd ipv op het aantal berichten op het forum?

Het kan soms eens helpen ook wat verder door te lezen dan enkel de laatste post.

Misschien was de quote ook wel een hint naar waar op werd gereageerd.

Al eens over nagedacht?

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
407
328
Ik begrijp topic starter wel, want een normaal antwoord terug is voor mij altijd wenselijk. Kan een ja maar ook een nee zijn. Ik vind dat een punt van respect.
Maar een heleboel op internet hanteren andere maatstaven, daar zal je je bij neer moeten leggen.
Hoe vaak ik geen antwoord terug gehad heb op mailtjes.. pff en op bv een chat(girl) is het al helemaal bal. Als je daar een (serieus) antwoord terug krijgt.. dat is een zeldzaamheid.
Ik heb me ee maar bij neergelegd.. dat is het beste wat je kan doen.
Yes, I agree with you indeed, a normal response is always more respectful.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Wat maak dat uit,er moet is wat meer respect naar elkaar zijn of je nou 1 bericht neerzet of 100. Gaat toch om de info.

Ik denk dat je wat verward bent ;)

Ik bedoel dat ik na 1 of 2 niet beantwoorde berichtjes naar een dvp, was afgehaakt.

Terug
Naar boven