Arrogante mensen

Mat36

Toogplakker
14 sep 2015
32
10
Ik probeer nu al een tijd in contact t komen met een stel uit born suus en guus ze adverteren op sexjobs
nu krijg ik van hun bijna geen reactie terug blijf netjes tegen hun
t enige wat ik van hun terug krijg is misschien een hoi
na een half jaar geprobeerd t hebben had ik hun een bericht gestuurd waarin ik zij dat ze maar beter hun advertentie kunnen verwijderen direct op de teentjes getrapt en mij geblokkeerd
waarom adverteren zo'n lui en dan toch niks willen

petersc

Toogplakker
4 jul 2023
76
88
Waarom een half jaar proberen? Als het naar een paar mails niet lukt om tot een afspraak te komen, weet je genoeg toch?

Mjuan84

Toogplakker
11 aug 2022
26
5
Ik probeer nu al een tijd in contact t komen met een stel uit born suus en guus ze adverteren op sexjobs
nu krijg ik van hun bijna geen reactie terug blijf netjes tegen hun
t enige wat ik van hun terug krijg is misschien een hoi
na een half jaar geprobeerd t hebben had ik hun een bericht gestuurd waarin ik zij dat ze maar beter hun advertentie kunnen verwijderen direct op de teentjes getrapt en mij geblokkeerd
waarom adverteren zo'n lui en dan toch niks willen
Waarschijnlijk gewoon aandachtszoekers...

Mat36

Toogplakker
14 sep 2015
32
10
Ja inderdaad een half jaar is lang maar die suus is best een lange vrouw 183 en dat vindt ik heel mooi

raddelider

Toogplakker
3 aug 2023
73
61
Waarom een half jaar proberen? Als het naar een paar mails niet lukt om tot een afspraak te komen, weet je genoeg toch?
Als sommigen een dame gezien hebben die hen bevalt, lijkt hun verstand ineens niet meer te werken. Er is toch keuze genoeg? Blijven aandringen heeft geen zin, want als het afspreken al zoveel voeten in de aarde heeft, hoe kan het daten dan nog fijn zijn? Weet fake te herkennen van echt. Op van die shit-sites als Kinky zitten ook heel wat mensen met heel andere bedoelingen dat wat je zou denken.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Lees dit nu pas, eigenlijk ongelooflijk!
Een half jaar proberen contact te krijgen, moet niet gekker worden!
Stel dat je dan contact zou krijgen, dan maar afwachten of afspraak
wel echt tot stand komt of dat dat ook een half jaar duurt.
En hoe leuk kan zo`n afspraak nu zijn na al dat gekloot en wachten?
Eigenlijk zielig hoor, ben het met raddelider eens dat dan het verstand
kennelijk niet meer werkt.
Als ik na 2 max 3 pogingen geen contact krijg, dan op naar de volgende.
Het moet wel leuk blijven en geen ergernis worden.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
213
naja hetzelfde heb je toch altijd met de beruchte whitelist dames. als je dan ziet dat er veel goeie recensies komen. of je hebt iets specials zoals @Mat36 dan kicked die fomo(fear of missing out) keihard in die onze media de afgelopen 50 jaar ons met de paplepen ingiet ;)

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
Ik begrijp topic starter wel, want een normaal antwoord terug is voor mij altijd wenselijk. Kan een ja maar ook een nee zijn. Ik vind dat een punt van respect.
Maar een heleboel op internet hanteren andere maatstaven, daar zal je je bij neer moeten leggen.
Hoe vaak ik geen antwoord terug gehad heb op mailtjes.. pff en op bv een chat(girl) is het al helemaal bal. Als je daar een (serieus) antwoord terug krijgt.. dat is een zeldzaamheid.
Ik heb me ee maar bij neergelegd.. dat is het beste wat je kan doen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Misschien beter de formule "graag of niet" hanteren.

Dat geldt ook voor dames die denken dat ze een gouden gleuf hebben met hun Hollywood prijzen.
Wees realist. De schatjes liggen in de verhuur. Het zegeltje is er al lang vanaf.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@petjemeteenrietje: heb je teveel alcohol gedronken door dat rietje van je?
Wat een onbegrijpelijke wartaal man, we snappen er niets van.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
213
Niks geen drank of vermoeidheid. Gewoon luiheid + geen quotes gebruiken want daar worden sommige hier pissig van :p

naja hetzelfde heb je toch altijd met de beruchte whitelist dames.
-Dat ze geen antwoord geven als je niet op de whitelist staat. Net als arrogante mensen.

Als je dan ziet dat de betreffeden dames bijvoorbeeld veel goeie recensies krijgen. of je MIST iets specials zoals @Mat36
-Dan kicked die F.O.M.O(fear of missing out) keihard in. Die onze media de afgelopen 50 jaar ons met de paplepel heeft ingegoten.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Hoe benader je de dame heel belangrijk, als je bij een dame en ze laten je lezen wat ze binnen krijgen

Dickpicks: no chance

Hey wil je neuken, no chance

Al die kansloze berichten krijg je geen respons no way

Spreek een dame normaal aan, maak een complimentje etc

Million dollar lady doet het altijd goed, dan krijg je de conversatie op gang

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.

Wees vriendelijk en respectvol.

Niet alle vrouwen vinden dirty talk opwindend. Voor hen kan het respectloos overkomen.

Ik bezoek regelmatig een bloedmooie dame die onverwachte kinky trekjes heeft.
Dan maar eens met beleid peilen wat haar op gang brengt.

Terug
Naar boven