Arnhem het nieuwe Rotterdam

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Op Kinky vind ik alleen al voor 6 mei 27 dames die bare seks aanbieden. Merendeel zo te zien dames afkomstig uit Zuidoost-Europa. Dus vraag ik me af hoe betrouwbaar een en ander is want recensies zijn moeilijk te vinden. Soms denk ik: wordt Arnhem het nieuwe Rotterdam?

A

Anonymous

Guest
Was mij ook opgevallen. Jammer voor ons Rotterdammers want Arnhem is best een pokke end weg!

A

Anonymous

Guest
Nou, verwacht er niet te veel van. Waarschijnlijk zelfde Modus Operandi (MO).

Dus, veel betalen weinig krijgen en de afspraken niet nakomen. Dan beter de grens over gaan. Heb je veeeeeel meer keus en stuk goedkoper.

Sj, Kinky en betaalde sex in Nederland is niks meer. Is ook nooit echt wat geweest maar nu heeft het echt zijn bodem bereikt.

Aanbod bestaat uit gelukszoekers, commerciele oplichters, crimi's, drugsverslaafden, Fakers met andermans foto's etc, etc.

Wordt tijd dat de betreffende sites naar de eeuwige jachtvelden worden verwezen. Opruimen die troep.

31 aug 2016
1.194
112
Je kan nu nog wel overlopen naar die moffen ..
Maar na de zomer is het daar einde oefening .
Met al die punktliche Gestapo's die daar wonen zal het straks een tsunami van oosteuropese onderdrukte scharminkeltjes worden langs de grens die AO aanbieden ...

Ze zullen niet ver Nederland in trekken zodat ze nog aanloop van uit Duitsland blijven houden ...

Kinky en sj kunnen het aanbod ook niet veranderen .
Ze geven alleen de ruimte waar er geadventeerd kan worden .

PolarBear

Toogplakker
19 dec 2016
55
3
lekkerlikkenlassie zei:

Kinky en SJ zouden er goed aan doen referenties automatisch bij de advertenties te plaatsen.

Bij kinky bepaalt de adverteerder of referenties gekoppeld worden. Bij SJ kan het helemaal niet.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Was al bezig met een overzichtje, zie het resultaat hier

PeeweeHerman zei:
Jammer voor ons Rotterdammers want Arnhem is best een pokke end weg!
Arnhem is slechts een krap uurtje rijden hoor vanuit Rotterdam.
Maar dan zal Duitsland voor jou helemaal een stap te ver zijn, waardoor je veel schoons ontgaat. Het is de reis méér dan waard en zelfs met de benzinekosten goedkoper dan de Kinky-rommel. En dan heb ik het nog niet eens over veel betere dienstverlening...
.

A

Anonymous

Guest
lekkerlikkenlassie zei:
Je kan nu nog wel overlopen naar die moffen ..
Maar na de zomer is het daar einde oefening .
Met al die punktliche Gestapo's die daar wonen zal het straks een tsunami van oosteuropese onderdrukte scharminkeltjes worden langs de grens die AO aanbieden ...

Ze zullen niet ver Nederland in trekken zodat ze nog aanloop van uit Duitsland blijven houden ...

Nou, Duitsland is wat betreft Polizei heel wat eerlijker en beter dan de Nederlandse Polizei naar mijn mening. Waar ze in Nederland voornamelijk de klant aanpakken richt zich Justitie aldaar voornamelijk op de pooiers. Natuurlijk blijft het een kwestie van bewijs etc maar vele tenten is hun admin in beslag genomen en konden de klanten vrijuit gaan. De pooiers moesten mee. Dat er uitgebuit wordt en zal worden is duidelijk voor iedereen en is niet goed te praten.

Overigens verwacht ik ook dat met de nieuwe idiote wetgeving daar velen gaan onderduiken en in de schemerzone aan de slag gaan.

A

Anonymous

Guest
PolarBear zei:
lekkerlikkenlassie zei:

Kinky en SJ zouden er goed aan doen referenties automatisch bij de advertenties te plaatsen.

Bij kinky bepaalt de adverteerder of referenties gekoppeld worden. Bij SJ kan het helemaal niet.

Exact! En daarmee werkt het Midhold bedrijf allerlei onjuiste en duistere zaken in de hand. Aan de ene kant schijnheilig doen over uitbuiting en dat je dat moet melden als klant zijnde maar vervolgens allerlei duistere figuren en zaakjes toelaten als adverteerder. Zodra je er iets op het forum over zei en zegt wordt je onmiddelijk tegengewerkt danwel geblokkeerd (en dit melden diverse mensen, ook op de oude forums). Hypocrisie ten top en alleen maar dollartekens in het hoofd. Echt Hollandse VOC mentaliteit naar mijn mening.

Natuurlijk kan je zelf kiezen of we het doen of niet maar de werkwijze en hypocrisie is tenenkrommend.

A

Anonymous

Guest
Arnhem is 5 kwartier en dan moet je goed doorrijden. Vind ik te ver voor een half uurtje bare neuken.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
PeeweeHerman zei:
Arnhem is 5 kwartier en dan moet je goed doorrijden. Vind ik te ver voor een half uurtje bare neuken.
Tja, als je niets over hebt voor een lekker feestje kan je net zo goed een slinger aan jezelf geven...
Voor Duitsland rij ik voor sommige clubs 2 uur of meer, en wat je ver haalt, is vaak ook het lekkerst.
Als je al die uren hier op het forum nou een besteedt een autoritje richting Oosterburen beleef je tenminste nog eens wat.
Enneh, grijp je kans nu het nog kan, want er gaat veel veranderen ten negatieve na de nieuwe wetgeving in Duitsland. Het is maar een goedbedoelde tip hoor, scheelt veel gedoe met die rommel op Kinky waar je doorlopend besodemieterd wordt.
.

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:

Peewee,

Voor 120 euri ben je bijna een hele dag zoet daar en met eten en sauna erbij. Voor dat bedrag heb je een relaxte dag, mooie meiden,goede service, uitstapje, boodschappen doen, tanken etc. En dan de keuze ter plekke, gewoon bizar.

Idd wat Enema ook zegt, Kinky is voor 80 % rommel, allemaal erop gericht om jou zo snel de deur uit te werken. Op Sj is een enkele keer misschien een leuke meid te bespeuren maar dan heb je het ook gehad.

Duitsland kan nu nog, straks is het daar, net zoals hier, ook een woestijn op dit gebied.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
ROBINHOOD2017 zei:
PeeweeHerman zei:

Peewee,

Voor 120 euri ben je bijna een hele dag zoet daar en met eten en sauna erbij. Voor dat bedrag heb je een relaxte dag, mooie meiden,goede service, uitstapje, boodschappen doen, tanken etc. En dan de keuze ter plekke, gewoon bizar.

Idd wat Enema ook zegt, Kinky is voor 80 % rommel, allemaal erop gericht om jou zo snel de deur uit te werken. Op Sj is een enkele keer misschien een leuke meid te bespeuren maar dan heb je het ook gehad.

Duitsland kan nu nog, straks is het daar, net zoals hier, ook een woestijn op dit gebied.
Doen ze in die Duitse clubs ook aan NZC?

A

Anonymous

Guest
Amigo1 zei:
ROBINHOOD2017 zei:
PeeweeHerman zei:

Peewee,

Doen ze in die Duitse clubs ook aan NZC?

Freude39, Club La Luna, noem maar op. Vraag aan Katholiek zou ik zeggen. Hij is de Bijbel in Duitsland...

Terug
Naar boven