Arianna - Turnhout (vh Brugge / vh Hasselt)

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Deze is Fake
Totaal andere dame als op de foto
Zo staan er meerdere daar….
Mooie fotos andere tel nr
Zelfde dame

nice 1

Toogplakker
26 dec 2018
78
30
Deze dame heeft heel veel profielen maar is nog altijd wel voor een schappelijke prijs vol te schieten.. ze volgt blijkbaar andere dames die eerst in Limburg komen ontvangen en daarna ontvangen aan zee. Heb haar 2 maal bezocht, niet super maar wel alles mogelijk met interne donatie.
Dus herhalingsgevaar ,waarschijnlijk wel indien in Genk😊

Massimo

Snuffelaar
24 mei 2021
19
3
Edit moderatorteam: topics samengevoegd!

Beste Massimo,

Gelieve deze topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=11462 eens goed door te lezen en dan ook toe te passen bij een volgende bijdrage.

Gebruik de zoekfunctie alvorens een nieuwe topic op te starten aub!

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/arianna-best-service-in-your-town.html

Ze draait toch al een tijdje mee, maar ik vond toch precies nog geen onderwerp over haar (of ik heb slecht gezocht ;) ).
Rookt. Leek ook wat overwerkt en overspannen want was helaas overdreven negatief over haar job aan het babbelen. Nogal afstandelijk en de date voor mij had ze blijkbaar aan de deur gezet omdat die te dronken was. Dus ze was wel wat 'upset'.
Goede afspraken op voorhand maken, 1 keer of 2 keer klaarkomen ook bespreken, want standaard deed ze slechts 1 keer mee.

Ze wilde mij zo snel mogelijk afwerken, was wel lekker strak, maar erg kil. Pijpte lekker, maar was al vrij snel bovenop komen zitten. Beweegt lenig, maar was al na enkele minuten moe en gaf dan aan dat ze honger had. Afknapper nummer vier dus. Dan zelf bovenop maar wat extra het werk gaan doen, ze verdiende het door haar manier van zijn op dat moment om haar stevig aan te pakken, ze liet het gebeuren en gaf maar 1 keer teken het wat minder te willen. Wat weinig passie vond ik, maar ik had op voorhand goed aangegeven wat ik wou dat ze deed. Dat deed ze ook allemaal wel maar eerder dus als een verplicht nummertje.

Ik ga nog eens aan haar denken als ik snel tussendoor er voorbij rijdt en stevig kort wil neuken zonder cd en zonder veel poeha. Was zeker niet slecht, lichaam oké (klein beetje buik vet), geen enkele tattoo, natuurlijke borstjes die ik heftig op en neer heb geneukt. Just do it, next. Maar eigenlijk zoek ik toch meer beleving met plezier en positiviteit voor het geld dat neergelegd moet worden. Misschien als je ze beter kent of als ze de vorige klant niet heeft buitengezet, dat ze dan wat minder gestresseerd is en meer plezier geeft voor het geld dat je er, naast je kwakje in haar, achterlaat.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Schippert tussen Brugge en Hasselt.
Heb haar adje al veel zien staan op RL, maar dan voornamelijk in Brugge.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Edit moderatorteam: link verwijderd na samenvoegen!

Er bestaat al een topic over haar.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Wat een bullshit. Ik heb printscreens van haar gemaakt tijdens een video call🤣🤣 lijkt in de verste verte er niet op, is gewoon een mollige Roemeense

Voormalig lid 34754

Toogplakker
23 dec 2022
181
97
je hebt soms dat het werkelijke meisje bezet is. maar geeft wel ondertussen haar telefoon aan de lelijke vriendin en die regelt dan en afspraakje voor haarzelf.

Voormalig lid 13642

Toogplakker
9 aug 2019
76
5
Geen idee, ik heb wel degelijk het meisje van de foto's ontmoet.
Of dit telefoonnummer ook door andere vrouwen gebruikt wordt weet ik niet. Heb er pas 1x mee afgesproken. Via whatsapp.

Ace007

Toogplakker
30 jul 2020
89
29
Heb met haar video call gehad en is idd niet de vrouw van de foto's, een idd molligere Roemeense, totaal ander gezicht (of mss zijn de foto's van 10 jaar geleden 🤣)

Terug
Naar boven