Arabella - (FKK) Bochum

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Daarom vind ik het kwalijker als ze zegt kinderen te hebben en te denken aan haar gezondheid. Of voor haar nieuwe klanten meer risico opleveren? In een RTC-club moet ze weten dat NZC de norm is en anders vraag ik mij af hoe ze het hoofd boven water kan houden als alleen vaste klanten zonder mogen of heeft ze die in overvloed?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Ik ken Sonja wel 10 jaar plus. Heb bij haar nog nooit een rubber gezien. In de MEx soms ook publiek genomen, alles blank. Maar ik zie dat bij meerdere meiden. Sommige kunnen blank inloggen, en bij mij niet. Hier is dat bijvoorbeeld Cindy, bij mij no way, van andere begreep ik ja. Laura, ik heb een live show gezien waar ze goed afgevuld werd, echter bij mij was het ao light. Tja wat is standaard in de rtc?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik begrijp gewoon niet, in dit geval Sonja, dat ze alleen complete service levert aan "Stammkunde" en aan nieuwe klanten zelfs tot het minimum te gaan dus NMC want ze is niet vies van sperma blijkt hoewel ze zegt als smoes dat ze kinderen heeft en aan haar gezondheid denkt en om toch genoeg te verdienen zou ze toch echt betere service moeten geven als ze meer wil verdienen door bare te gaan want nieuwe klanten trekt ze echt met neuken met condoom en zeker niet in een RTC-club waar NZC en CIP meer regel dan uitzondering is?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Vrijdag na in Gelsenkirchen te hebben gekamerd met een zeer populaire dame naar Arabella en als Sonja MEx er is gelijk bij haar gaan zitten en proberen haar over te halen nu condoomloos te gaan met CIP.
Mocht ze bij haar standpunt blijven safe te gaan bij het neuken dan is iedere gang naar Arabella vervelend voor mij bij haar aanwezigheid in de gedachte dat ze zich weldegelijk bare laat nemen want ik vind haar superaantrekkelijk. Neuken met in een RTC-club is voor mij no way en zeker als ze wel complete service levert aan haar "Stammkunde".

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Geen flauw idee maar als ze net als mij afgelopen zondag uitsluitend met condoom wil neuken zal het niet veel kamers maken maar denk dat ze wel zonder neukt maar waarom nou niet met mij dat vraag ik me nog steeds af.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Rond 13.30 uur was ik in Arabella. 6 dames aanwezig: Cindy, Sabrina, Laura, Angelina, Sonja en Larissa. Helaas geen Melissa aanwezig en die had ik graag ingeschakeld voor een trio met Sonja om haar op de kamer zonder condoom te neuken want de een met en de ander zonder condoom is nogal een rare combinatie en Melissa zou op die manier Sonja het goede voorbeeld kunnen geven. Ik ging nog op de bank van Sonja zitten maar ze liep me straal voorbij. Weet niet waarom ze me negeert en ze de vorige keer uitsluitend met condoom wilde neuken. Ik kan niet voorstellen dat ze met neuken met condoom genoeg mannen kan winnen. Ze maakte best wat kamers en was ook met een man in de tuinhut. Op freiercafe staat een recensie over Sonja maar daaruit kan ik niet opmaken dat het zonder condoom gebeurde.

Cindy is ook een rare. Ging naast haar zitten en we praten wat en opeens loopt ze weg en gaat naar een andere bank en gaat naast een man zitten om vervolgens met hem te kameren. Toen ze weer op haar bank zat vroeg ik haar om een kamer maar dat wilde ze niet. Ze had een afspraak. Gewoon gelogen want een half uur lang had ze niets.

Ik gaf het bijna op en Sabrina zou mijn redding moeten zijn. Ze had een kamer van 2 uur met een klant en 3 uur na binnenkomst in Arabella eindelijk een kamer met Sabrina. Was lekker met haar en goed geneukt en goed volgespoten. Heb haar wel een beetje gesloopt want na afloop behoorlijk zweten. Dankzij Sabrina werd het gelukkig geen mislukking maar veel scheelde het niet.

Sibel had moeten komen zei Katharina maar is niet op komen dagen. Erg jammer voor mij want heb erg lang moeten wachten op een kamer en Sibel is erg lekker en lief. Voorlopig ben ik klaar met Arabella. Diana en Ayse daar wacht ik echt op en als Melissa nu eens komt als Sonja er ook is dan een trio om Sonja bare te neuken. Ben toch benieuwd wanneer iemand nou eens een recensie schrijft over Sonja waarin blijkt dat ze zonder condoom neukt met CIP. Ik zei nog tegen Sabrina dat Sonja met condoom neukt en dat kon ze niet voorstellen en zei dat liegt ze en toen zei ik waarom neukt ze mij dan met condoom? Ja; vrouwen zijn vreemde wezens. Na Sabrina maar vertrokken want door het lange wachten op Sabrina was het toch later geworden dan de bedoeling was.

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
@bareisthemax

Ik geniet van het verslagje van Robbie in Duitsland inclusief zijn ov-avontuur + zijn ergernis over de vrouwen die niet altijd betrouwbaar zijn met hun service. Zo heb ik dankzij Robbie geleerd dat het Duitse ov onbetrouwbaar is vergelijken met het Nederlandse ov. Ongeacht de tijden, seizoenen, maanden, etc, er is altijd wel wat met het ov in Duitsland. Ik kon dus dankzij Robbie concluderen dat het ov in Duitsland over het algemeen ergernis opwekt voor degene die geen auto heeft om naar de FKK-clubs te gaan. Als liefhebber van ov, weet ik dat ik het ov in Duitsland moet vermijden.

Verder is Robbie een van de weinigen die ons wekelijks op de hoogte houdt hoeveel dames aanwezig zijn in de Fkk-clubs. Ik ben dankbaar dat Robbie bereid is de info met ons te delen.

@Robbie

Ga gewoon door met jouw manier van schrijven.

20 aug 2022
1.328
767
Aanstaande vrijdag een bezoekje brengen, indien Sonja eo Emilia aanwezig zijn/is, zal onderweg eerst even bellen

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@Robbie : Je schrijft ook in het merendeel van je berichten zaken als "ze zei dat ik een grote pik heb", of "omdat ik een grote lul heb was het ", of "misschien wilde ze niet met mij op de kamer omdat ik een grote ...." enz. .

Nu zijn er sommigen die zich er misschien aan ergeren, vooral mogelijk diegenen die zelf een heel kleintje hebben.

Maar mogen wij weten 'hoe groot' hij is? Dan weten we een beetje welke dames er moeite mee hebben- want je reviews zijn altijd prima gedetailleerd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik moet zeggen dat ik vroeger veel minder opmerkingen kreeg over mijn pikgrootte maar is mijn pik dan ineens in ruim 5 jaren dan in lengte gegroeid vraag ik me soms af? Met een bepaalde dame altijd kunnen kameren maar wel eens in een moment keek ze me aan en maakte de opmerking: "du hasst eine grosse Schwanz" en nu wil ze opeens niet meer met me neuken omdat ze alleen nog maar normale pikken neukt. Oja ik heb het over Tina in Luderland maar als je pik wat groter is als doorsnee hoor ik vaak "anaconda". Zo tegen de 20 cm mag ie ongeveer wezen maar qua dikte valt hij echt niet uit de toon. Heb mannen gezien met een kleinere piklengte maar met een grotere dikte wat het pijpen niet vergemakkelijkt en hoe dat voor dames aanvoelt qua neuken geen idee.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Sja, 20 cm is nog goed te doen voor een dame 'als ze er zin in heeft' of voor de dames 'die wel wat gewend zijn'.

Het is natuurlijk wel makkelijker 'werken' met een pik van 12 tot 15 cm. Dat voelt ze minder aan het einde van de dag.
Nee, ik dacht als je met een ding van 30cm rond loopt (wel eens gezien in DLD ), dan kan ik me voorstellen dat er dames zijn die denken 'nee dank je, dan kan ik daarna niet meer werken'.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste medewandelaars, diverse berichten uit deze topic werden verwijderd!

Gelieve de volgende gedragsregels van dit forum nog een goed door te lezen en toe te passen in jullie volgende 'liefst voornamelijk recensies'.
- Dit forum is bedoeld om ervaringen met anderen te delen. Hier is dus geen plaats voor scheldtirades, dreigementen, beledigingen of ondoordachte puberpraat.
- Indien je niet akkoord kunt gaan met iemands mening, ga dan in op de inhoud van zijn bericht. Persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd.
- Post geen berichten die racistisch, schokkend, obsceen, haatdragend of beledigend zijn, of de wet op de privacy schenden.
- Forumgebruikers brengen in hun berichten en privéberichten respect op voor ieders persoon en mening, ongeacht huidskleur, geslacht, leeftijd, religie en seksuele voorkeur.

Wie zich niet houdt aan deze regels, riskeert een ban van minstens 1 week!

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Meerdere RTC-clubs verhogen hun prijzen. Lees op freiercafe dat er in Arabella een briefje aan de muur hangt met: kamer 40€ en 1 uur 80€ en geen 30€ meer.

Terug
Naar boven