Arabella - (FKK) Bochum

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Zaterdag weer naar Duitsland en mijn 1e keus valt op Arabella mits Emilia aanwezig is. Deze dame was afgelopen dinsdag weer aanwezig na lange afwezigheid maar een dag later was ze er weer niet.
Mocht ze er zijn en Diana en Melissa ook dan heb ik geheid drie geweldige neuksessies en 3 kutjes om vol te spuiten.

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
176
137
Vanuit VV donderdag hierheen gereden. Bij binnenkomst werd het bordje met @15 snel omgedraaid naar € 30; het was twee minuten na 12:00...... Eerste keer in deze club dus even rond gekeken en de boel verkend. Ook hier niet echt veel dames, ongeveer 7. Was wel geïnteresseerd in de dame die links achterin zat. Zij heeft een lekker stout koppie maar zat aldoor met iemand. Daarna is ze een hele tijd weggeweest. Nadat ze terugkwam zei ze dat ze pauze had..... Ook wel leuk leek mij een klein vrouwtje (als je binnenkomt eerste bank rechts). Zij was leuk aanwezig. Net toen ik naar haar toe wilde lopen was een mede wandelaar mij net voor. Ik heb hier dus niet kunnen genieten helaas. Was denk ik niet de beste dag om naar clubs te gaan.....

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
En ik hoorde van Jessy dat zus Aylin zondag ook aanwezig was. Erg balen want zaterdag heb ik nog gebeld en toen waren ze er niet.

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Had vanmiddag even gebeld, want wil er morgen heen gaan. In totaal 7 dames. Namen weet ik niet, maar ze kon me wel vertellen op mijn vraag of Melisa er ook was, dat deze daar niet meer werkte. Was wel een nieuwe dame begonnen. Hoop dat de woensdag drukker bezet is dan de dinsdag en anders rijd ik wel terug langs Venus, daar waren Alexandra en Maria vandaag ook aanwezig. Komt goed.

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Vandaag was de grote dag. Had om 10.00 al gebeld en er waren al 3 dames. Zouden er rond 10.30 nog meer komen. Was er rond 11.15 en er stond een mooie dame buiten om opgehaald te worden. Auto geparkeerd en naar binnen. 15 euro betaald en alles gekregen. Naar beneden, omkleden, douche en weer naar boven. Waren zeker 10 beren, dames zag ik maar 3 terwijl er wel handdoeken lagen.
Oke wat te drinken genomen en wachten. Tegenover de theke zat hele jonge dame, maar die keek me boos. Ze wees alle heren af en ging later alleen naar een kamer omdat ze zich niet lekker voelde. Had oogcontact met Cindy, maar hapte nog niet. Kwam hele kleine dame, die op de bank naast de theke zat. Ze kwam terug van de kamer, ging zitten. Kreeg woorden met de jonge dame, daarna met de theke en ze vertrok. Zag haar beneden omkleden en ze zei ook dat ze ging. Bleven Cindy en 2 oudere dames over. Snel op de bank van Cindy. Beetje frommelen en ze vroeg kamer, oke dan maar. Op de kamer vroeg ze " blazen ohne oder mit". Ik zeg dus " alles ohne". Die vlieger ging niet op. We zijn dus ook weer meteen vertrokken. In de 2 oudere vollere dames had ik geen zin en ben dus zonder daad om 13.00 weer vertrokken. Toen ik ging, kwamen er net 2 andere dames aan. Waren ook ouder en voller. Op naar Venus.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Voor 10.00 binnen gevallen, tegelijk met een aantal andere beren. De deur stond open en Bambi, Cindi en Emilia stonden de handdoeken te vouwen. Ze waren allen nog in spijkerbroek, lekker strak allemaal. Laura en Angelina kwamen kwartiertje later. Ik had bij de theke staan wachten toen de dames waren uitkleden en hun werktenue aandeden. Toen Emilia kwam zei ik meteen Zimmer, was ok. Lekker kamer 3 op voor de kenners, goed zicht op alle acties. We kenden elkaar nog uit de Mex, waar ze bij mij vaak 2 e of 3e keus was. Wat hebben we lekkere sex gehad. Eerst haar lichaam verkend, gekust, tieten, grot nat gemaakt, etc. Toen kwam ze overeind en heeft ze oraal de xxl goed verzorgd. Een leuk gezicht om dat kluiven in de spiegel te zien. Genoeg, toen achterover gelegd en tijd voor missio actie. Ze had wel moeite met de lengte en ging lekker tekeer. Ik heb alle hoekjes vanbinnen verkend en toen een flinke explosie gegeven. Super Genot was het. Met wat doekjes werd mijn melk verwijderd. Beiden voldaan van de kamer. Daarna was het file rijden voor Emilia, de beren (er waren er velen 10) zaten te wachten als ze terug kwam. Na een klein momentje zei ze iedere keer Zimmer, omdat ze wist dat de volgende zat te wachten.
Lekker sauna'tje genomen. Bambi was nieuw voor mij, dus gevraagd voor nzc, was niet mogelijk, haar duits is minimaal. Soms liep ze bij oudere beren gewoon weg 🤔.Ook Cindi benaderd, maar die wilde alleen oraal zc. TJa, Laura had ik vorige week en vond de xxl te lang. Dus alleen Angelina bleef over voor nog een ronde, en met haar had ik in vv ook problemen dat ik maar een stukje mocht enteren. Toch maar geprobeerd. Op zich werd ik lekker verwend met mond en hand. Kon overal aankomen, kleine kusjes. Echter het intieme gedeelte was weer beperkt. Handje tussen, benen klemmen, heb ze maar op de rug gelaten en genoten van het strakke lichaam en met de aa-tjes. Toen ik ging komen wat harder doorgestoten xxl verdween toch bijna helemaal. Lekker alles achtergelaten.
Lekkere knuffel en de volgende zat op haar bank. Al met al voldaan uit Arrabella vertrokken, 5 jonge en optisch mooie dames aanwezig. By the way, jammer dat de theke niet mee deed, want dat was een echte spetter. 🤣🤣

20 aug 2022
1.328
767
Morgen in de auto bellen of Emilia aanwezig is, als dat zo is dan ga ik haar volspuiten en anders plan B richting Leverkusen Andrea en Jessy van een lading voorzien
Wellicht een trio met Emilia en theke Katharine, ook een lekkere MILF.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Even opletten Potente, morgen is Emilia er niet. Ze is er zaterdag weer heeft ze mij verteld. Van haar zus wist ze niet, daar deed ze heel twijfelachtig over. Ayse zou er gisteren wel geweest zijn vertelde Emilia. Maar morgen veel spuitplezier. Let op, bezettingsgraad momenteel is laag.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik ben morgenvroeg in Duisburg. Zo'n 10 minuutjes na 10 uur zal ik Arabella bellen en vragen naar de aanwezigheid van Aylin. Mocht ze er zijn dan naar Bochum. Zal gelijk ook vragen naar Emilia want bij dames weet je het nooit zeker. Als ze er allebei niet zijn dan naar Leverkusen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Robbie toch maar voor Arabella gekozen want was nieuwsgierig naar die jonge Bambi maar het is me niet gelukt om met haar te kameren hoewel ik er ook niet veel moeite voor heb gedaan. Ik kwam nog een bekende tegen die ik vaker zag bij saunaclub by night in Tonisvorst. Hij wilde wel voor Bambi gaan maar het is hem niet gelukt met haar te kameren ondanks uren wachten. Er is dus een wachtrij en je moet dus geluk hebben dat ze je verkiest. Ik moet wel zeggen dat ze veel praat met haar collega's en te weinig oog heeft voor haar klanten want contact maken met ze doet ze niet. Ik observeerde haar een beetje maar naast haar zitten voelt ongemakkelijk als ze je niet aankijkt en je geen aandacht schenkt. Ik was wel benieuwd geweest naar haar kamerverrichtingen. Ik bedoel biedt ze onze service of toch mit Gummi? De Grote XXX vroeg het haar nog op de bank en ze zou voor het laatste gaan maar zo ging het ook met Emi in Leverkusen en die geeft nu volledige service. Wellicht moet je vooraf niet over de service beginnen maar het gewoon op de kamer ondervinden en het je laten overkomen door haar goed geil maken en misschien mag je er dan zo in.

Morgenvroeg weer Arabella en allereerst Emilia volspuiten maar als de kans zich voordoet dat ik Bambi vroegtijdig aan de haak kan slaan moet Emilia maar even wachten want ik ben reuzenieuwsgierig naar een kamer met deze 18-jarige. Overigens 11 dames aanwezig: Larissa, Simona, Tara, Laura, Angelina, Bambi, Sina, Diana, Sabrina, Cindy en Ayse.

Als 1e met Tara gekamerd en deze dame had ik de vorige keer al naar believen geneukt maar nu werd het een fiasco. Ze wilde niet bovenop en ik mocht niet doggy. Ze had geen plezier in mijn anaconda. Ze zei niet in haar te spritzen en toen ik daar wat moeilijk over deed mocht het ineens wel. Ik koos ook voor Tara omdat in het begin nog niet veel dames waren want die kwamen wat later en ik was geil. Toch wat meer geduld hebben en deze Tara was voor mij eens maar nooit weer. Heb haar niet volgespoten want ze was niet aardig en ik bewaar mijn zaad liever die erom smeekt om volgespoten te worden.

Ik hoorde theke Katharina aan de telefoon zeggen dat Diana en Ayse er inmiddels ook waren. Ben na de mislukte kamer met Tara gelijk naast Diana gaan zitten. Vindt het een lekker wijf met lekkere tieten en kont. Een nadeel bij haar is wel dat ze voor mij wil bepalen wie ik moet neuken. Ze vroeg dat ik Ayse ook moet neuken want ze heeft kinderen en heeft het geld hard nodig. Kamer was geil met haar met veel vuile praat en ik moest haar vooral volspuiten. Ze kwam zelf ook klaar op een gegeven moment en toen wilde ze eigenlijk stoppen maar ik was nog niet klaargekomen dus ik zei ik wil nog verder neuken. Dat kon dus wel maar ze had het liefst dat we allebei gelijk klaar zouden komen. Beetje rare situatie maar ik ken nog zo'n dame die, als ze is klaargekomen, niet veel langer geneukt wil worden.

Cindy zag er ook geil uit dus toen ik op een gegeven moment voor haar koos (want Bambi zat overal en nergens) zei ze onverwacht dat ze niet meer zonder condoom neukte. Ik had zoiets al gelezen op dit forum maar nam het niet zo serieus. Ze maakte dus weinig kamers en met deze beperkte service zal ze het niet ver schoppen. Zal haar voorlopig met rust laten en de Duitse fora over haar in de gaten houden v.w.b. haar service.

Ik had 1 maal gespoten en wilde graag nog een tweede maal. Koos maar voor Ayse want die ziet er lekker uit en kan ik zonder neuken. Echter; op de kamer toen ik haar plat doggy neukte zei ze opeens mijn sperma niet in haar kutje te spuiten maar op haar rug. Vervolgens deed ik missio met haar en ik hoorde haar niet meer praten over niet in haar klaarkomen maar toen het zover was heb ik misschien een beetje in haar gespoten maar het merendeel belandde op haar buik.

Daarna vond ik het tijd om te gaan. Ik liep nog even naar die Hollander en zag hem staan bij de bank met Angelina en Bambi maar Bambi koos voor een andere gast terwijl hij al bijna 3 uur op haar heeft gewacht.
Hij zat er verder niet mee maar ik zou hier best van balen. Hij vroeg al eerder een keer om met haar te kameren en toen zei ze dat ze even pauze wilde nemen. Ze spreekt dan wel geen Engels en Duits maar als je echt niet met iemand wil kameren om welke reden(en) dan ook laat dat dan eerlijk blijken en laat hem niet voor piet snot urenlang wachten.

Ik ga morgenvroeg dus weer naar Arabella en richt mijn pijlen op Emilia en Bambi met hopelijk een bonus in het vooruitzicht met de aanwezigheid van Aylin maar daar reken ik niet op.
10 uur binnen en 15.30 uur vertrokken. Lang genoeg dacht ik zo en hoe het morgen zal uitpakken geen idee.

Nb: het was mijn bedoeling om na afloop met de trein naar huis te gaan en ik had 18.15 uur thuis kunnen en moeten zijn maar het was een complete chaos op het spoor want bij Oberhausen waren problemen met de bovenleiding waardoor geen treinverkeer mogelijk was kwam ik later achter. Een mensenmenigte op het perron was het gevolg en informatie, zoals vaker het geval, daar bleef je van verstoken. Ja, op de borden stond dat de trein vertraging had en die liep steeds meer op en als de trein er stond mocht je niet instappen en reed de trein daarna leeg weer weg. Heb toen maar besloten om in Duisburg te blijven want van dat wachten zonder te weten wanneer de trein wel zou komen daar was ik klaar mee.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Robbie was vanochtend al om 10 uur aan de poort met nog 4 andere lieden. Ik ging weer naar Arabella om Emilia en, indien mogelijk, Bambi vol te spuiten. Afgelopen donderdag was Emilia wel aanwezig en gaf aan de Grote XXX aan zaterdag aanwezig te zijn. Ik keek om me heen maar geen Emilia. Mijn mogelijke 2e kamer "Bambi" schitterde ook al door afwezigheid. Onverwacht gelukkig wel Melissa aangetroffen want las op het freiercafe dat ze niet meer in Arabella zou werken. Dit nog even besproken met Melissa maar ze vertelde een week niet te hebben gewerkt.

Wat minder dames aanwezig als gisteren want Sani, Bambi en Larissa niet gezien en Melissa kwam er dus bij t.o.v. gisteren.

Gelijk bij Melissa gaan zitten en kort gepraat en gelijk mee gekamerd. Seks was prima maar lukte niet haar niet vol te spuiten. Ik dacht bij mezelf wat te doen maar ik hakte uiteindelijk de knoop door en besloot naar Luderland te gaan want Andrea en Jessy wilde ik graag volspuiten. Rond 10.55 uur Arabella verlaten en Katharina vroeg nog waarom zo snel waarop ik snel een antwoord had en ik aangaf speciaal voor Emilia te zijn gekomen. Ze zei als ze rond deze tijd nog was gekomen dan hoefde ze niet meer te komen. Sowiezo heeft ze weinig krediet bij haar omdat ze maar zo weinig verschijnt in Arabella.

Tot zover mijn mislukte missie om met genoemde 2 dames te kameren en als ik dit vantevoren had geweten was ik nooit naar Arabella afgereisd maar gelijk door naar Leverkusen gegaan.

Terug
Naar boven