Arabella - (FKK) Bochum

20 aug 2022
1.328
767
Sabrina is zeker een zekere bank en een heerlijke MILF, Natascha heb ik al het nodige over geschreven, Cindy ken ik nog vanuit Freude39 en is nooit mijn type geweest, Patrizia is zeker een hele aantrekkelijke dame maar biedt alleen AO light aan, Diane ken ik niet.
Kan iemand Diane beschrijven?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Diana is begin 30 en Bulgaarse en tussen 1.5 en 1.6 m. Mooi gezicht met pigmentstoornissen, donkere huidskleur.
Figuur slank tot normaal KG 36 b-cup vol.
Communicatie: Duits

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Geldt die 40€ voor 20 minuten voor elke kamergang ongeacht de geleverde service (NMC/NZC)?

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Geen idee, er hing geen prijslijs zoals in vv wel eens het geval is... de dames vroegen alle 4, 40 euro voor 20 min nzc klaarkomen in de poes.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Lekker een ochtend binnen geweest. 7 meiden aanwezig, voor mij eerste keer hier. Knappe slanke Patrizia heerlijk geneukt, wat een lekker wijf. Blazen was met spuug en warme mond mmmm. Tweede run met geile Natasha. Als ik er aan denk wordt ik weer geil. Ze heeft me een poosje droog bereden, lekkerrrr. Daarna het zachte poesje gelikt, en zij blazen. Na een poosje even naar in missio afgemaakt, want kan zij geil kijken. Wat andere namen die ik gehoord heb, Sabrina, Laura, Flore. Verder was er een petit jong meisje en een jonge meid met bril, beiden knap. Het is wel duidelijk dat Arabella eerder in de rij stond voor selecteren dan VV. Inkom was 15, meisje met of zonder binnen komen 30€. Last update 😉

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
@De Grote XXX

Kreeg je volledige RTC-service bij Patrizia dus NZC met in haar klaarkomen?

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
:/ hmm ik moest 40 aftikken, haha het blijven dames van plezier hebben ze me genaait

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Is dit een prijsverhoging vd club of hebben de dames zich samen gepakt en buiten de club om extra verdienen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Maar de nieuwe bedragen die ze vragen moet toch ergens op een muur staan met de genoemde tijden?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
@De Grote XXX

Kreeg je volledige RTC-service bij Patrizia dus NZC met in haar klaarkomen?
Bij Patrizia was AO light. Toen ik hem er stopte, had ze hem op exploderen gezet. Als ik drie keer op en neer was gegaan, was alles binnen Moest eventjes rustig aan doen om niet te vroeg te komen. Daarna lekker alles binnen opgerekt en gespeeld. Met respect alles de buik gegooid. Heb binnen geen prijslijst gezien, alleen de entree op de balie, die veranderde van 15 naar dertig gedurende dag. Theke zei wel door de telefoon aan klanten dat de service 30 was.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Is het nu 10€ extra voor elke kamergang ongeacht de service of alleen bij volledige RTC-service dus NZC met volspuiten?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Vanochtend samen met potentebeer bij het hek om kutjes vol te spuiten. Een bekende Duitser was er ook weer vroeg bij. Bij binnenkomst was het aanblik van de banken treurig want alleen maar lege banken. Cindy zag ik nog wel. Later vervoegden zich daarbij Natascha, Patrizia, Madalina, Diana, Ola en Georgina volgens mij. Madalina met bril vind ik overigens een bijzonder mooi meisje om te zien met een prachtig lichaam met vrouwelijke rondingen en een goede kont maar neuken met condoom net als Ola is voor mij not done.

Vrij snel bij Natascha gaan zitten. Altijd met die geile zwarte kousen aan en een rode jarretellehouder daarboven. Vaak moeilijk te volgen vind ik haar en brabbelt ze wat met een kindstemmetje. Het blijft een lekker wijf om te zien met heerlijke tieten en volle kont. Op de kamer vrij passief. Het standje plat doggy wilde ze nu niet doen en de vorige keer geen probleem. Mijn pik is echt niet gegroeid in 2 weken tijd maar ze bleef bij haar standpunt en mocht haar niet neuken in plat doggy. Bovenop heb ik haar wel gehad en dat was geen probleem. Lepeltje lepeltje ook gedaan en een mooi standje om jezelf bezig te zien en Natascha uiteraard ook met haar prachtige lichaam. In missio haar dan volgespoten. Later in de middag was ze op de bank nog een gast gaan pijpen wat altijd geil is om te zien.

Na een break wilde ik voor Cindy gaan want ze heeft lekkere billen maar ze had honger en geen energie dus geen zin in een kamer met mij. Ging daarna op de bank van Patrizia toen haar bank leeg was en potentebeer kwam naast me zitten. Toen Patrizia er weer aankwam taaide hij af maar Patrizia ging plots naar de overkant. Negeerde ze me of wilde ze nu naast Cindy zitten? Geen idee. Op het moment dat Madalina en Cindy wegliepen was Patrizia alleen en wilde ik bij haar komen zitten maar net op dat moment ging er iemand naast haar zitten. Toen ze weg waren kwam Cindy weer op haar bank en ging ik weer naast haar zitten. Beetje ongemakkelijk wat echt contact met je zoeken doet ze niet. Ze raakte me opeens aan en ik kwam wat dichter bij haar. Ze zei mit Gummi en ik zei de vorige keer deden we zonder. Ze zei heb ik ooit met je gekamerd en ik zei zeker weten van wel maar ik mocht toen niet "reinspritzen" omdat je de pil niet slikte. Later zei ze nog anaconda tegen me en ik hoe weet je dat dan als je nooit met me gekamerd zou hebben. Vast van andere dames gehoord. Ik vertelde haar dat ik al ruim 7 jaar in dit soort clubs kom dus ik weet dat neuken meer regel dan uitzondering is. Ja Cindy houdt zich een beetje van de domme en ze stond op en we namen een kamer. Ze zei nog wel langzaam te doen want ze had blijkbaar angst voor mijn "anaconda". Het werd een prima kamer en ik deed zoals beloofd het rustig aan. Plat doggy wilde ze eigenlijk niet maar deed alles heel relaxed en gedroeg me als een zachtaardige neuker. Dit wist Cindy te waarderen en na afloop merkte ik dat ze tevreden was met mijn optreden. In plat doggy ging ik heerlijk over haar lekkere billen en ze zei niks over nicht reinspritzen dus heb haar heerlijk volgespoten. Nog een kleine fooi gegeven en ik denk dat ik nu makkelijker een kamer met haar kan maken omdat ze me nu kent en weet dat ik rekening met haar houdt waardoor ze toegankelijker voor mij is geworden. Overigens de pijpkwaliteiten van Cindy ben ik zeer te spreken over. Met voldoende druk en diepgang.

Na deze kamer voelde ik mij best leeg en zat te dubben met de vraag zal ik nu een kamer met Patrizia of Diana gaan maken. Omdat het mijn 3e kamer zou worden en Patrizia meestal ao-light aanbiedt en best gereserveerd overkomt speelde ik toch op safe door voor Diana te gaan want heb reeds 2 kamers met haar gemaakt. Ze heeft een lekker lichaam en doet altijd geil om me aan te sporen haar vol te spuiten. Ook steekt ze haar tong vaak uit om me nog meer op te geilen. Helaas kon ik haar niet volspuiten maar het was zeker een geslaagde wip. Over 2 of 3 weken gaat ze trouwens op vakantie.

Potentebeer zat er na afloop van mijn 3e kamergang nog steeds. In de tussentijd was theke Katharina tissen hem en een andere Duitser gaan zitten en wellicht krijgt hij haar zover om ook een nummertje te maken want hij kent haar al best lang en vindt haar bijzonder aantrekkelijk. Een beetje dollen met haar gaat hem trouwens ook goed af.

Morgen deel 2 van mijn lang weekendje RTC-saunaclubbezoek. Eerst naar Bochum voor Antonia en dan even Leverkusen bellen en vragen naar de aanwezigheid van Emmi.

Voormalig lid 31167

Toogplakker
25 jul 2022
60
16
Vandaag ook geweest en ook meteen nooit meer. Eerst al de route die mijn Tomtom bedacht had veel kilometers door de stad Bochum (Gelsenkirchen?) met grote stukken over de trambaan kreeg het idee dat er geen einde aan aan kwam ook nog wat flitspalen tegengekomen. Wat een tegenvaller tov Villa Venus iig voor mij dan het ziet er wel wat moderner uit dan de Villa, maar de meiden of ze hadden geen zin vandaag of het gaat daar altijd zo. Eerste kamer was met een goed uitziende slanke dame (erg aanwezig zeg maar de Bahar van Arabella;)) die eerst niet met mij mee mocht naar de kamer, want ze moest van de Theke wachten op haar vorige klant die eruit gezet werd en hij moest nog afrekenen en hij kreeg de mededeling dat hij nooit meer terug mocht komen. Seks met de dame was wel ok, maar voor zo'n slanke dame had ze een grote kut:ROFLMAO:. Volgende kamer was met een meid die bij kamer 1 op het bankje zit, maar dat was helemaal een dooie kon amper een glimlach af niet kussen. Bij het pijpen om de tien tellen op een een stukje keukenpapier uitspugen van haar speeksel (echt nog nooit meegemaakt). Na twee standjes vond ik het wel ok en heb er maar een eind aan gemaakt wat haar verbaasde you not come was not good nee niet goed nee. Ik dacht ik moet maar een derde scoren spuiten en wegwezen, maar dat viel nogal tegen de beteren (iig denk ik dan) maakten lange kamers en voorin bij de bar zat een met een bril met volgens mij ooit haar schouder verbrand en naast haar zat een goed uitziende vrij lange meid dus ik maar naast haar beetje vragen wat er kon en helaas niet in kutje spuiten. Toen was ik er wel klaar mee snel aangekleed en wegwezen. Die Theke was wel erg nadrukkelijk aanwezig ze was maar al aan het checken of de meiden hun hakken wel aanhadden op de banken en zo niet dat gaf ze een soort van waarschuwing ze ging ook nog bij een vaste gast volgens mij onder zij handdoek checken hoe zijn lul erbij lag wat wel grappig leek. Veel succes in deze club gewenst aan de mannen die het hier wel naar hun zin hebben.

20 aug 2022
1.328
767
Iemand recentelijk nog geweest?
Volgens ander (Duits) forum nieuwe dame Amira (Neu bulgarisch, 21 Jahre alt, Kf 34-36 und ist dunkel blond)

springfield

Toogplakker
17 jan 2021
62
33
Ben niet bekend met Arabella. Hoe zijn de dames daar? Is er een plattegrond? Ik houd van normaal curvy postuur … val niet op slank.

freek12000

Toogplakker
5 sep 2018
50
6
Ik kom er regelmatig en ben erg tevreden over de geleverde service, dit is voor mij de beste club om naar toe te gaan.

Terug
Naar boven