Arabella - (FKK) Bochum

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Maar let wel; zoals in elke RTC club zijn er dames die alleen ao light aanbieden dus niet volspuiten. Zeker als je een dame niet kent dit vooraf op de bank bespreken als je naar de service vraagt. Dames waarmee je altijd zonder condoom neukt met volspuiten hebben de overhand gelukkig maar ik weet dat Natasha en Jessy in de Arabella niet volledige RTC- service bieden. Emilia, Sabrina en Melissa wel. Cindy is een vreemde eend in de bijt. De ene keer weer wel en dan weer niet met als bekende smoes de pil niet geslikt.

Ken echter een dame, niet in deze club overigens, die ik zelfs tweemaal alleen maar met condoom mocht neuken en dan weer zonder condoom met zelfs volspuiten of zonder condoom met niet volspuiten dus ao light. Dit is echter een uitzondering.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik las dat er vandaag liefst 11 dames aanwezig waren.
Dit keer echter geen Melissa maar wel Flori van Freude39. Dit weekend wil ik 3 RTC saunaclubs aandoen waaronder Arabella. Als Melissa en Flori er zijn ben ik dik tevreden.
Sabrina en Emilia zijn ook top maar de meest sexy dame blijft voot mij Melissa want wat een toplichaam heeft ze.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Was iets na 14 uur in Arabella want om 12 uur had ik een afspraak met Cubaanse Carmen in club Mona voor een half uur. Na het geslaagde bezoek aan Carmen naar mijn hotel in Duisburg gegaan waarna ik al snel met een lichtere bepakking naar Bochum afreisde. Wel vantevoren gebeld en gevraagd naar het aantal dames en de aanwezigheid van Aylin.

10 dames aanwezig: Cindy, Larissa, Jessy, Flori, Diana en zus Ayse, Alina, Elly, Aylin en nog een dame die ik niet kende en heb niet gevraagd naar haar naam want lichamelijk kon ze me niet boeien en weinig contact met klant op de bank. Sabrina en Emilia (zus van Aylin) waren er niet maar Emilia komt morgen en Sabrina is al een paar dagen niet gezien.
Bij aankomst lag Flori op de grond te dollen en qua lichaam vind ik haar minder aantrekkelijk want ze is zichtbaar afgevallen.

Ik liep verder en zag een wat vollere meid en ik dacht dat moet Aylin wezen en dat bleek ook zo te zijn. Ze is net weer begonnen want in de coronatijd heeft ze niet meer gewerkt.
Ze is wat aangekomen volgens mij maar ik vond haar lichaam met haar volle kont supergeil. Op de bank bijgekletst en daarna kamernummer 3 opgezocht. De kamer met het grote rond bed en een grote spiegel rechts tegen de muur. Het was wat koud op de kamer want de verwarming deed het niet maar ik zei ik zal je wel warm maken. Het was een erg geslaagde sessie en ik vond het zo goed dat ik haar morgen weer boek. Heb haar gebeft en zij heeft me geil gepijpt. Mijn pik werd superstijf door haar prima blaaswerk en ze keek me geil aan en af en toe spuug en trok ze wat. Ze klom bovenop en we keken samen geil in de spiegel hoe we neukten. Reverse deed ze ook en verder doggy en plat doggy en in missio haar lekker volgespoten. Na afloop verdiende ze een kleine fooi.

Toen ik daarna weer op de bank plaatsnaam riep Diana me en ik liep naar haar toe. Ze zag er best lekker uit en ze spreekt goed Duits maar is pas een week hier. Ayse haar zus zat vlak naast haar maar ze spreekt geen Engels of Duits. Ze vroeg of ik haar zus wilde neuken maar ik zei dat ik haar wat aantrekkelijker vond. Zag Ayse later best intiem zoenen met een klant en ze is ook best mooi maar Diana heeft net wat meer kont. Ik ging weer bij haar vandaan want ik zei eerst pauze nodig te hebben want had even daarvoor met Aylin gekamerd. Na een uurtje kwam ik bij haar zitten en we konden het wel vinden. Ze zei Hollanders graag te mogen. Uiteindelijk kamer opgezocht en heerlijk met haar geneukt. Ze wilde ook klaarkomen en daar heb ik voor gezorgd. Ze wilde sperma op haar clitoris maar helaas kon ik niet klaar meer komen maar wel lekker geneukt.

Merkte op dat Aylin, Larissa, Flori en Jessy weinig geboekt werden maar de mannen die er kwamen zaten maar op de bank en hadden niet de intensie snel te willen kameren. Jammer voor de dames want die zaten zo verveeld op hun bank.

Met tevredenheid Arabella verlaten want erg goede kamer met Aylin en Diana was ook helemaal goed. Nog een geile voorstelling van Aylin en Jessy meegemaakt. Aylin spreidde haar benen en bukte voorover. Had hem zo erin willen duwen zo geil was die aanblik:lol: en Jessy kroop bovenop de bank maar zal haar niet boeken want ze doet alleen ao light.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik was nog niet helemaal volledig bij Diana want ze zei een paar keer dat ik lekker neukte en dat ik haar wel iedere dag mocht neuken. Toch een geile gedachte als een dame zo over je denkt ook al is het misschien niet echt gemeend. Wel moest ik soms voorzichtig zijn en niet te hard neuken maar haar reactie te zien vond ze het wel leuk en lekker allemaal.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Of heb gemeend is, daar mag en kun je tercht over twijfelen, maar het is toch een cmpliment want als ze je niet zag zitten zou ze het niet zeggen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Iets na 12 uur weer in Arabella met in totaal 9 dames. In tegenstelling tot gisteren ontbrak vandaag Larissa en Flori maar Sabrina was er nu wel bij dus aanwezig:
Diana, Ayse, Jessy, Sabrina, Aylin, Elly, Alina, Cindy en Sani.

Nam eerst plaats op de bank van Aylin maar het duurde wat lang dat ik haar zag dus dacht ik kan wel blijven wachten maar straks zit ik over een uur nog en ik zag inmiddels Ayse op de bank plaatsnemen toen ze terugkwam van een kamer dat ik besloot naast haar te gaan zitten. Beetje zoenen en aan elkaar zitten en opeens kwam Aylin tevoorschijn en ik dacht heb ik weer net te vroeg vertrokken van haar bank maar met Ayse deed ik zeker geen slechte keuze. De kamer waar we het zouden doen was wel de slechtste kamer want de kleinste en zonder spiegel(s). Kamernummer 6 bedoel ik. Ayse ging met haar tong over mijn bovenlichaam en veel tongzoenen tussendoor. Pijpen deed ze niet onverdienstelijk en na een korte befbeurt heb ik haar goed doorgeneukt waarna ik een flinke lading in haar spoot.

Nam een lange pauze en Aylin maakte contact met me toen ik tegenover haar op de bank zat waardoor ik naast haar ging zitten. Ik vroeg nog waar Emilia was maar ze zou vandaag niet komen dit in tegenstelling tot met wat ze gisteren beweerde. We namen weer kamernummer 3 en ze wilde eerst goed gebeft worden en ze gaf me complimenten over mijn werkwijze. Daarna pijpte ze me geil met veelvuldig spuug op mijn pik. Ze positioneerde zich zodanig dat ik alles goed kon volgen want met haar gezicht naar me toe en ze keek me weer geil aan. Heb haar langdurig geneukt en volgens mij kwam ze zelf ook klaar en na een kleine half uur het beetje sperma dat ik nog had in haar gespoten. Het was weer een geile sessie en dus weer een geslaagde neuksessie in de Arabella.

Hasmik1

Snuffelaar
21 mei 2021
8
2
Was vandaag voor de eerste keer in Arabella na een colaatje en een paar verleidelijke blikken van Aylin en Jessy besloten met beide een trio te doen heerlijk verwend door beide Aylin volgespoten. Na een Pause waar Aylin mij nog een cola haalde nogmaals bij Aylin op de bank plaatsgenomen. Na wat voorspel op de bank met Aylin in kamer drie beland. Was moeilijk om een tweede keer klaar te komen wou al stoppen maar daar wilde Aylin niks van weten. Hoe ze het voor elkaar krijgt is mij nog een raadsel maar heerlijk klaargekomen.
Nu in hotel nog een biertje en een paar snacks.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ja Aylin is een lieve dame en mag je volspuiten maar Jessy mag je niet intern doneren of toch wel Hasmik1?

Hasmik1

Snuffelaar
21 mei 2021
8
2
Hallo Robbie of je Jessy volspuiten kan weet ik niet is niet ter sprake gekomen. Twijfel of ik vanavond nogmaals heen ga omdat Aylin vandaag en morgen vrij heeft

janbe99

Toogplakker
1 nov 2016
33
26
Op het Duitse forum is plotseling veel discussie over de dikte van de condooms, betekend dat in Arabella niet alle dames de ao-standaard hanteren? Dacht toch dat hier een echt Rtc-club beleid werd gehanteerd.

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
In de wet van deelstaat nrw staat duidelijk dat je een condoomplicht hebt. Dus wat dat betreft bestaan de "echte" clubs niet meer en zijn altijd wel een paar dames die geen ao aanbieden.

Hasmik1

Snuffelaar
21 mei 2021
8
2
Vandaag weer eens Arabella bezocht na een koffie mij naast Aylin gezet op de bank wat geknuffeld en daarna naar kamer 7 gegaan het was weer fantastisch na een Pause had ik mijn zinnen op Emilia gezet maar ze was een tijd lang verdwenen toen ze terug kwam was ik net te laat ik wou wachten maar toen kwam Aylin bij mij zitten en begon weer te knuffelen en onder de handdoek te friemelen en toen Jessy ook er nog bijkwam was ik verkocht met beide in kamer 5 beland en daar een geweldig uurtje gehad

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Weet ik niet 100% zeker maar voorheen zag ik mannen binnen wel eens roken maar de laatste tijd zie ik dit niet meer; trouwens ook niet van de dames. En in een cafe wel ik regelmatig kom zie ik gasten naar buiten lopen als ze gaan roken dus denk ook dat het rookbeleid in Duitsland is aangepast.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Na mijn ochtendsessie in de Grim gelijk doorgegaan naar Arabella. Had vantevoren even gebeld en 10 dames aanwezig waaronder Emilia dus voor mij een reden naar Bochum af te reizen. Bovendien is het maar een korte afstand en ook Arabella heeft happy hour met als verschil maar 10€ en de hele dag geldend.

Was verbaasd dat Russische Katharina theke was want nagenoeg altijd de Poolse, wat strenge Katharina draait de scepter. De volgende dames deden dienst: Nicoletta, Natascha, Jessy, Emilia, Simona, Larissa, Cindy, Silvia, Laura en nog een petit, magere dame waarvan ik de naam niet weet.

Bij binnenkomst werd ik hartelijk verwelkomd door Nicoletta. Heb haar hier nooit gezien. Haar haren had ze anders zitten. Toen ik vroeg naar de reden van haar verhuizing was Bulgaarse mannen haar antwoord. Daar moet ze blijkbaar weinig van hebben. Sabrina was vrij en Jessy wist me te vertellen dat Diana in Bulgarije zat en Ayse in Griekenland en die laatste komt ook niet meer terug. Jammer want Ayse was een prima en nog onervaren meid. Ook Jessy maakte een opmerking over mijn pik dat ie een anaconda was. Heb maar eenmaal met haar gekamerd maar dames lullen veel met elkaar over mannen zijn gereedschap. Jessy zag mij wel zitten toen ik op de bank van Emilia zat maar ik wilde voor Emilia gaan want die spuit ik zo vol en bij Jessy is dat niet mogelijk of haar service is nu veranderd en wel RTC-waardig. Uiteindelijk kwam Emilia tevoorschijn. Ik vroeg nog waar haar zus Aylin was en ze zei in Bulgarije en ergens in maart is ze er weer. De seks was weer erg lekker en ze kreunde geil toen ik haar diep neukte en in (plat) doggy heb ik haar weer volgespoten.

Natascha zag ik ook weer en het blijft een lekker wijf om te zien met haar beste tieten en haar grote kont. Bovendien droeg ze sexy zwarte kousen maar haar instelling was niet goed de vorige keer want ze deed weinig moeite om me te laten klaarkomen en plat doggy wou ze toen niet met me doen. Voor mij een must dit standje met zo'n geweldige kont. Silvia heeft relatief korte en stevige bovenbenen wat resulteert in een gigakont. Ze heeft het hier aardig naar haar zin want ze had de nodige praatjes en lachte veel. Zou haar graag vol willen spuiten maar in Ll (Leverkusen) was dat niet mogelijk waardoor ze daar weinig kamers maakte maar misschien heeft ze haar service verbeterd. Zal het haar moeten vragen.

Ik ga morgen eerst naar vv (Duisburg) en mocht het daar tegenvallen qua dames dan later op de dag weer naar Arabella en Natascha en/of Silvia zover proberen te krijgen complete service te leveren. Hoop dan wel dat de happy hour van 10€ blijft gelden en anders de zondag naar Arabella als ik er zaterdag niet geraak.

20 aug 2022
1.328
767
Las op een Duits forum, dat er een sinds kort ene Vanessa aanwezig is.
Bulgaars 25 jaar, gedrongen postuur, stevige grote kont, stevige B tieten met mooie tepels, donker haar tot op de rug, ongeveer 150cm
Klinkt mij als muziek in de oren, billen en borsten.
Iemand al ervaring met haar?

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ja potentebeer; heb haar getest vanmiddag. Overigens komt ze uit Luderland (Leverkusen) waar ze Silvia heettte en ook daar een kamer met haar gemaakt. Hier in Arabella heet ze nu Vanessa. In mijn uitgebreide verslag volgt meer over haar.

Terug
Naar boven