Arabella - (FKK) Bochum

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Nadat het in Leverkusen wat teleurstellend was hier even langs gegaan om Patricia en Alexia vol te spuiten. Bij de laatste lijkt dat inmiddels het enige dat ze nog te bieden heeft: lekker lijf om vol te kwakken. Patricia biedt dan wat meer.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
javaanlover zei:
Nog iemand kennis van Bulgaarse Mine? Ik zoek haar nog steeds.

Bedoel je de Bulgaarse Mine die in de periode 2016 in V Venus werkte? Jonge prachtige blonde meid met een mooi lichaam. Wel wat wisselvallige service maar de looks maakten veel goed. Als het deze betreft ze zou werken in Aca Gold volgens berichten her en der.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
ACA gold is al een tijdje terug (ben er de afgelopen weken een handvol keren geweest, zonder mine te zien). Heb haar overigens nog in meerdere andere reguliere clubs gezien na haar VV tijd. Wie weet waar ze nu is, maar het is nogal een clubhopper geworden.

freek12000

Toogplakker
5 sep 2018
50
6
Robbie zei:
Ondanks het slechte bezoek van de laatste keer wil ik dit weekend toch weer naar Arabella maar hoop wel dat Patricia er is want dat schijnt een mooie meid te zien heb ik gelezen. Micky hoop ik ook aan te treffen en misschien dat wat venusdames zoals Michaela ook aanwezig zijn.

Patricia of Patrizia zoals men ze in een duits forum noemt is een absolute aanrader, doen zolang het nog kan!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
@freek12000

Hoezo, is Patrizia dan nog maar kort aanwezig?
Is de service van haar zoals we gewend zijn bij andere dames want las op een Duits forum (ao-bordell com) dat ze niet altijd dezelfde service aanbiedt dus NZC doet ze ook zonder te haar te injecteren?

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
In September, for my first meeting with Patricia, it was NZC but it was not possible to CIP;
Last week, for my second meeting with her, no problem to CIP.
I think she has changed her attitude to get more clients....
She is really one of the nicest girl I have met in an FKK.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Dat is goed nieuws en dan ga ik Patrizia gelijk uitproberen om haar vervolgens vol te kunnen spuiten als dat mag/kan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Ik was na ruim 2 maanden weer in Arabella met 8 dames in totaal: Julia en Alexia, Angie, Denisa, Carmen, Sabrina, Simona, Patrizia. Ik hoorde dat Cindy morgen aanwezig zou zijn. Denk niet dat ik gauw weer terugkom. Club kan me niet echt boeien. Geen banken waar je in de buurt van de kamers kunt zitten zoals wel in de Grimbergsauna en villa venus. Ook weinig sfeer en de dames weinig spraakzaam op een paar na en voor mij niet echt aantrekkelijke dames. Julia en Alexia zitten vaak bijelkaar en maken geen contact met mannen en Patrizia had een klant naast haar op de bank en had daar helemaal geen aandacht voor en was meer met haar buurvrouw bezig.

Heb gekamerd met Simona en dat was een goede keuze. Ze vroeg of ik Engels wilde praten. Leuke dame met wie je goed kon converseren. Prima sex en volledige service zoals ik gewend ben.

Tweede kamer met Sabrina. Altijd garant voor goede sex en service. Ziet er ondanks haar betrekkelijk hoge leeftijd nog steeds fantastisch uit. Dat weten ook andere mannen en daarom wordt ze goed geboekt.

De theke "Katharina" genaamd is weinig achter de balie te vinden en veel in gesprek op de bank met dames en af en toe mannen. Qua persoonlijkheid zeker niet de gezelligste en als je je mondmasker niet ophebt als je door het zitgedeelte loopt zegt ze luid "Mundmaske auf"; echt irritant.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Patricia heb ik gisteren uitgeprobeerd. Mooie Roemeense dame van 21 jaar. Relatief slank en een stel mooie borsten. Service was goed genoeg. Het begon wat minder ik wou haar graag staande even tegen mij trekken maar ze wou niet van het bed afkomen. Dan maar meteen in bed gegaan had verwacht dat ze het snel zou willen afmaken. Dat was gelukkig niet waar. Tongzoenen was maar beperkt.

Een lekkere lange pijpbeurt gekregen moest me inhouden om niet in haar mondje te komen. Neuken kon beter. Helaas mocht ik niet in haar klaar komen. Ze zei dat ze juist een nieuwe pil moest pakken en dat als ik een volgende keer kwam het wel zou mogen. Dat lijkt eerdere berichten hier te bevestigen.Ik zie dat een collega bezoeker ook de eerste keer niet in haar mocht komen en de tweede keer wel. On top wou ze eerst niet doen ze was bang dat het dan moeilijker was om niet in haar klaar te komen, heb haar nog eens gerustgesteld dat ik dat niet zou doen. In missio hield ze haar benen wat zodat ik niet optimaal kon doorstoten maar al bij al was het wel ok. Maar het blijft spijtig als je u te vroeg moet terugrekken. Ik denk dat een tweede kamergang met haar wel beter zal verlopen. Dat ga ik zeker nog proberen

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Even nog over de populaire Alexia ze is spijtig genoeg een voorbeeld van een jongedame die hard veranderd is door de vele kamergangen die ze elke werdag doet. En de populariteit die ze geniet.

Ik ken haar nog van toen ze er pas werkte en nog hier en daar even een vrij moment had na een kamergang. Mijn eerste kamergang met haar duurde 3 uur. Ok ze was een beetje passief maar liet zeer veel toe. Lekker lang en zeer goed tongzoenen. Ik had die dag wat genomen en kon lang blijven doorgaan waar ze geen probleem van maakte. De weken erna voor de corona break haar ook nog verschillende keren bezocht telkens goed. De laatste kamer de laatste week voor de nieuwe corona break vroeg ze in het begin van de kamergang of ik haar een geldbedrag kon geven omdat ze familiale problemen had. Ik heb echter duidelijk gemaakt dat ik dat niet kon doen, daar begin ik immers niet aan(zo"n vragen heb ik nog al gehad). Dit had natuurlijk een weerslag op de kamergang al deed ze nog wel haar best.

Na de coronabreak heb ik nog 1 keer met haar gekamerd enkele maanden terug. Ik heb 2 uur moeten wachten voor ik op kamer kon gaan met haar. Nog even een kleine discussie met haar gehad omdat ze iemand anders liet voorgaan terwijl ik al langer op haar aan het wachten was. Het kan zijn dat dit onbewust was van haar, ik zat niet op haar bankje maar die andere man ook niet. Dus nog even langer moeten wachten. Eens op de kamer was het pak minder dan vroeger nog passiever, laat minder toe, is mondiger geworden en ongeinteresseerd.

Gisteren was ze de hele tijd vrij ik heb haar links laten liggen. Het was niet zo druk als normaal maar er waren toch nog verschillende andere mannen aanwezig. Hoorde haar wel nog iets zeggen tegen Patricia toen ik met haar naar de kamer ging, zal wel over mij gegaan hebben. Als ik dan hier wat berichten teruglees dan wordt hier duidelijk veel geroddeld onder de dames. Wat soms negatief kan zijn voor de kamgergang. Dames zitten hier ook vrij kort op elkaar en als ze dan bijna allemaal niet op de kamer zijn vind ik het niet leuk om bij een dame te gaan zitten terwijl de andere er zo kort op zitten.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Afgelopen zondag avond Arabella geweest. Eerst sneltest gedaan in Krefeld. Doorgereden naar Arebella in tussentijd kreeg de uitslag van de test die negatief was.

Het was zeer rustig in de club rond 20 u 30 aangekomen dat is laat aangezien de club ten laatste sluit 22 u 30. Alle dames die ik knap vond waren vrij. Gekozen voor Patricia. Had al 2 keer eerder met haar gekamerd. Zoals geschreven hier eerste keer mocht ik niet in haar klaar komen, de 2 keren hierna geen probleem meer. Mooie dame stevige boezem. Goeie lange pijpbeurt niet te hevig want anders had ik haar mondje misschien al vol geschoten of had ik haar moeten afremmen. Bij het neuken na enkele posities in missio haar vol gespoten, heeft ook nog best een strak kutje ondanks het gebruik van een goede kwak glijmiddel. Op zich wel goede kamerbeurt, maar ik vond haar veel meer koeltjes dan bij de 2 vorige kamergangen. Ik miste de klik van de 2 vorige sessies. Maar prijs kwaliteit blijft het in de RTC clubs natuurlijk onovertroffen.

Samy gekend van VV Duisburg was er ook.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Vandaag even langs Villa Arabella geweest. Ik dacht die Patricia, moet ik weer even proberen. Dus onderweg zo'n Drive In teststraat opgezocht. Ik had wat sjans met de tester, dus de nood werd alleen maar hoger. Onderweg even gebeld met Villa Arabella om te bevestigen dat Patricia aanwezig was en dat was ze. Dus hup daarheen.

Daar aangekomen, mn papieren laten zien, 30EUR betaald. Toen zag ik haar daar zitten. Ze had er helemaal geen zin in, beetje aan het staren. Snel omgekleed en toen haar toch maar gestoord. Even mijn koffie opgedronken en toen naar de kamer gewandeld. Daar kreeg ik weer een lange pijpbeurt en na een klodder olie kon ik penetreren. Wat een strakte om mijn lul heen. Na wat te neuken moest ik op haar buik klaarkomen. Was ze ook niet helemaal blij mee :p Ik spoot vanaf haar kut zo in haar gezicht en op haar tieten.
Ik zei, laten we de tijd nemen en nog een sequence volgen. In tussentijd had ik haar gemasseerd en daarna gebeft. Nou nu snap ik wel waarom ze zo bot is. Ze heeft gewoon opwarmtijd nodig. Daarna was ze poeslief, haar kut was minder strak en goed nat. Dus de tempo mocht iets hoger. Niet te hoog, maar gewoon te doen. Al met al een lekkere meid vind ik maar.

Daarna binnen even rondgekeken. Er waren vijf dames aanwezig. een of twee mannen meer. Het was niet druk, genoeg kansen om te jagen. Micky, Cindy, Andrea, Patricia en Carmen waren er.
Ik was eigenlijk voldaan, maar was toch even benieuwd naar Carmen. Een leuke meid, spreekt geen Engels. Ik kwam er met Duits ook niet uit. Ze begreep mij in ieder geval wel. Ze zoende, ging mij gehurkt pijpen, nam de ballen ook mee. Ze was petite met een lekker zacht poesje. Als ik diep ging voelde ik de baarmoeder en dat was heerlijk! Voor mij was het een top sessie.

Nog even in de sauna geweest, daarna richting huis vertrokken.

Tot de volgende keer!

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Real Person uw ervaring met Patricia is herkenbaar. Mijn eerste kamergang met haar was goed maar mocht niet in haar klaar komen. De keer daar op volgend en erna was het nooit nog een probleem. Mijn tweede kamer gang met haar was wat langer, wat meer tijd voor haar genomen en heel goed. Ze was toen ook vrij knuffelig en we hebben ook heerlijk lang gezoend.

Maar mijn derde en vierde kamer (laatste begin dit jaar) gang was ze wat koeltjes zoals ik schreef, dat was enkele weken na de eerste 2. Een beetje zoals Real Person aangeeft wat ongeinterseerd. Zoenen kon niet meer uitgebreid ze wou vlug aan de actie beginnen. Pijpen en neuken is dan wel weer fijn, al moet je u soms wat inhouden bij het neuken. Maar aangezien ze de laatste 2 keer wat koeltjes was het telkens op een korte sessie gehouden, terwijl ik anders wel wat langer op de kamer gebleven zou zijn.

Het blijft wel een hele mooie dame met super borsten.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Het is gelukkig niet uw vrouw. Ze is niet echt stabiel. Hoewel ze wel echt een lekkerding is.
Maar goed dit is wel zo ver ik de RTC's clubs waardeer. Soms heb je echte pareltjes die service++ bieden, maar dat zijn uitzonderingen.
Patricia heeft niet alleen lekkere tieten, maar ook een lekkere kont :)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
In Duisburg aangekomen eerst gebeld met vv in Duisburg en gevraagd naar de aanwezigheid van Bahar maar die was er helaas niet. Wel 10 dames maar ik dacht als ik morgen naar vv ga is ze er misschien wel. Daarna gebeld met Arabella en gevraagd naar de aanwezigheid van Micky en die was er dus vandaag naar Arabella gegaan.

Ik telde 9 dames: Patrizia, Carmen, Alina, Micky, Larissa, Sabrina, Andrea, Alexia en Julia. Angie en Cindy niet gezien en daar treurde ik niet om. Jammer dat Simona er niet was want daar had ik de vorige keer een goede kamer mee.
Ik schrok een beetje dat ik Larissa naast Micky zag want door haar werd ik zeer waarschijnlijk door Angie, Cindy en Denisa geweigerd en ik was bang dat ze tegen Micky ook over mij zou beklagen. Voor mij was Alina een nieuw gezicht maar totaal mijn type niet. Andrea (met bril) zag ik wel zitten met haar vrij forse voorkomen en goede kont en tieten.

In deze club is het dragen van een mondkapje bij het lopen nog steeds verplicht of het moet van Katharina de theke want ze is nogal streng. In vv is Barbara daar veel makkelijker in en is een mondkapje niet nodig. Eigenlijk ook geen gezicht die mondkapjes die de dames dragen als ze naakt met een klant naar hun kamer lopen.

Ik ging gelijk naast Micky zitten en ze zei dat Larissa mij al kende en ik dacht als dat maar goed gaat want met Larissa had ik destijds geen klik. Op de bank wat gepraat en vervolgens met haar gekamerd. Ik schrok toen ze bij het pijpen zei dat ze dat met condoom wilde doen want ze had last van een tand oid. Ik dacht het zit me niet mee en straks wil ze het neuken ook met condoom doen. Na het pijpen trok ik het condoom van mijn lul en kon ik haar gelukkig zonder neuken. Ze was wel behoorlijk strak en dat had ik niet verwacht. Vervelend was wel dat ze haar benen niet ver genoeg spreidde waardoor ik haar niet lekker kon doorneuken. Ik wil altijd zo diep mogelijk in een kut maar dat ging dus niet. Wellicht vond ze mijn lul te groot en mocht ik haar niet volledig penetreren. Ik dacht dat het maar voor even was maar haar benen wilden maar niet ver genoeg uit elkaar waardoor ik niet kon klaarkomen. Baalde daar wel van want ik was makkelijk klaargekomen als ze me maar meer ruimte had gegeven.

De tweede kamergang was met Sabrina. Ze ziet er ondanks haar 40+ nog steeds prima uit. Op de kamer mocht ik haar niet van achteren nemen. Een klant had haar zo hard van achter geneukt dat ze wat pijn had gekregen. Na een lekkere pijpbeurt ging ze me reverse berijden. Ik keek omhoog in de spiegel en kon dit geile gebeuren op die manier ook aanschouwen. In de missio haar langdurig geneukt, strak is ze niet meer, en uiteindelijk haar volgespoten.

Ik wilde nog dolgraag met Andrea een kamer maken maar ze was regelmatig en soms lang bezet. Op een gegeven moment zat ik op haar bank en toen ik haar zag kreeg ik hoop maar ik denk dat ze al een afspraak had want bij de balie zat een man en die liep vervolgens met haar naar een bank waar ze een tijd bleven zitten en vervolgens een kamer namen. Ik meende te horen van Katharina dat Andrea zo'n 90 minuten met hem zoet zou zijn. Zo lang wilde ik niet wachten dus besloot nog met Carmen een kamer te maken. Eigenlijk niet echt mijn type waardoor ik ook niet klaarkwam ondanks het feit dat ik lekker met haar kon neuken want ze was redelijk strak maar niet te.

Patrizia had nu geen bloem in haar haar en volgens mij was ze wat afgevallen want haar kont was volgens mij minder als voorheen. Ik koos niet voor haar aangezien ik had gelezen dat ze niet altijd echt intiem is en klaarkomen in haar en zeker de eerste keer is niet gegarandeerd. Julia en Alexia vond ik eigenlijk aantrekkelijker maar mij was bekend dat voor onze service extra dient te worden afgerekend en daar had ik geen zin in.

Het was best wel druk met mannen en ik lees ook vaak dat rijstkokers dus chinezen zich vaak in deze club ophouden en de prijzen daardoor opdrijven maar ik heb ze weinig gezien vandaag.

Die theke is ook streng met het gebruik van smartphones.
Ik was even bezig daar op een van de twee banken bij de in-/uitgang en opeens zei ze dat het verboden was. Ik begrijp in het zitgedeelte waar de dames zich bevinden dat een smartphone daar niet gewenst is maar om nou mij uit het zicht van de rest mij te attenderen op het verbod van het gebruik van een smartphone vond ik te ver gaan. Toen ik de club vervolgens verliet deed ze overdreven aardig en zei ze of alles goed was gegaan en wenste me een goed weekend.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ik ben gisteren avond ook nog Arabella gegaan. S avonds viel het mee kwa drukte. Na wat afwachten op de bank toch maar weer voor Patricia gegaan. Ze was iets meegaander dan de vorige keer, deze keer weer wat langer tongzoenen. De pijpbeurt was wat korter dan gewoonlijk, vorige keer pijpte Patricia me telkens lang en dat was steeds lekker. Bij het neuken gaf ze opeens aan dat ik vandaag niet in haar mocht komen, iets ivm de pil. Dat was een domper

@ Robbie doet Julia het zonder tegen een extraatje? Heb 1 keer met haar gekamerd en ik vond het toch wel de moeite. Het was wel met cd wat ze overigens ook aangeeft. Heb toen niet gevraagd of ze het wel zonder doet tegen een kleine meerprijs, moest ze dat doen dan ga ik haar zeker nog eens boeken. Gisteren avond was zo goed als de hele tijd dat ik er was vrij. En dat is opvallend voor een jonge mooie dame, het is duidelijk dat in deze club iedereen zonder wil.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
@Wellens

Ik lees op ao-bordell.com het volgende over Julia:
zoals altijd zonder, maar meerprijs 40€.

Terug
Naar boven