Arabella - (FKK) Bochum

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
@ Robbie
Het lijkt erop dat Larissa - na de ongemakkelijke kamergang - wellicht de andere dames heeft ingeseind. Je wil niet weten hoe snel die vrouwen met een paar oogblikken dat kunnen doorgeven. Heb ook weleens meegemaakt een keurig ogende gast door alle dames werd genegeerd uit solidariteit met een andere dame.

Wat betreft het vragen van hogere vergoedingen, het moge duidelijk zijn dat de Theke dame dit weet en meedeelt hierin. Telefonisch zal ze iets anders zegen ongetwijfeld. Julia en de Theke dame spelen onder een hoedje.

Ik mijd deze club

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Wat die verhalen over Julia betreft zou ik zeggen: niet alles geloven wat je online leest. Al ben ik natuurlijk niet bij elke kamer van de dames aanwezig. Ik zou het nu in ieder geval even niet ter sprake brengen, want men is not pleased (en leest dezelfde forums).

De dames communiceren inderdaad veel onderling. Over te veel wensen, stinken, etc ... hoor het vaak genoeg (zelfs met basis Roemeens wel te volgen). Zelf trouwens in arabella ook een keer gehad dat 3 dames nee op het request gaven. Bij vertrek gemeld aan de theke, die dat vreemd vond omdat ik volgens haar niet negatief bekend stond (die krijgen ook alles mee). Bij latere bezoeken geen last meer van gehad... die dames zitten er overigens niet meer.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
@Price

Wat je zegt dat Larissa de overige dames heeft ingelicht kan heel goed kloppen bedenk ik nu. Toen ik binnenkwam was Angie nog vriendelijk. Raar is wel dat ik kortgeleden met alledrie de dames dus Cindy, Denisa en Angie heb gekamerd en naar alle tevredenheid. Ze moeten toch weten dat ik geen bruut ben of zo of ze hebben maar een kort geheugen.

Denk dat Larissa flink heeft zitten overdrijven en de dames onterecht rare dingen heeft zitten vertellen over mij met haar op de kamer.

A

Anonymous

Guest
Vandaag in Arabella geweest na mijn zeer goede en eerste ervaring enige tijd terug.

WAT EEN SLECHTE SERVICE VANDAAG!!! :twisted: :twisted:

Het begon al toen ik niets vermoedend binnenkwam zonder mondkapje (vorige keer hoefde dat niet). De Theke schreeuwde MUNDMASK! tegen mij. Ik zei haar normaal tegen mij te praten, ik ben geen hond! wat een chagrijnig oud wijf zeg!

Betalen, douchen etc en op zoek naar de eerste dame.....Ik had mijn zinnen gezet op Alexi maar die kreeg ik niet te pakken. Die werd steeds direct na de kamergang bij het betalen al weggekaapt. Goed....next.....Patricia....erg mooie meid, donker haar, prachtige stevige borsten en een fantastisch kontje, Roemeens, 21 en spreekt een beetje Engels. Naast haar gaan zitten en ik voelde direct afstandelijkheid, arrogantie etc. Totaal geen beleving, geen moeite.....slechte service, al op de bank! En ik ben overigens een heel normaal, verzorgd en fatsoenlijk persoon dus daar kon het niet aan liggen. Goed dacht ik...ik neem de gok, ze is erg mooi en misschien ontdooit ze wat op de kamer. Het tegendeel bleek waar......op de kamer aangekomen mocht ik niet intern klaarkomen zei ze (had dat op de bank gezegd!!) En ze moest nog even weer de kamer uit om "iets" te doen....paar minuten gewacht..(liep de tijd al?) en toen kwam ze terug. Nog steeds onvriendelijk en bij het brutale en onbeschofte af! Ik vroeg of ze het woord please ook kent? Ze keek me dom aan en het norse gedrag ging gewoon door. Inmiddels had ik er al geen zin meer in en heb haar gezegd dat ik niet meer hoefde. De kamer uitgegaan en beklag gedaan bij de theke die er weinig boodschap aan had leek het wel.

Goed.....poosje op de bank om tot rust te komen ......toen op de bank bij Cindy gaan zitten. Die had ik vorige keer bare geneukt incl interne donatie. Die vertelde me nu doodleuk dat ze het alleen met cd deed! Ok, laat maar..... Heel vreemd.....en ik kreeg al een vermoeden dat de dames onderling hadden gesproken en mij wel even terug wilden pakken wegens de slechte kamergang met Patricia. Ik besloot de proef op de som te nemen en een tijdje later naast een andere dame te gaan zitten die ook erg druk bezet was steeds. Ook zei vertelde me dat ze het uitsluitend met cd doet. Tuuuuuurlijk...... Toen was mijn vermoeden bevestigd. De dames spanden samen tegen mij.

WAT EEN ARROGANTE KUTWIJVEN! :twisted: :twisted:

Van ellende maar een keer geneukt op de eierberg, ook 30 euro (met cd) maar wel met een hartstikke spontane meid en prima service, daar kunnen ze in Arabella nog wat van leren!!!!

Op de terugweg ook nog een uur in de file in NL door een geschaarde caravan. Deze zeer slechte dag en mijn slechte ervaring met Florina gisteren ( https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=177&t=10560 ) is dit echt een waardeloos weekend geworden.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
@carrera996

Trek het je niet aan want het ligt zeker niet aan jou. Ik heb iets dergelijks vorig weekend meegemaakt in Arabella. Ik had een wat moeizame kamergang met Larissa. Ik deed haar "Musschi" pijn want ik stootte te diep en ik had een grote lul. Voor haar kamergang was Angie nog vriendelijk tegen mij maar na mijn kamergang met Larissa opeens niet meer. Ze rende hard weg toen ik naast haar wilde zitten en Cindy en Denisa kwamen met de smoes dat ze bezet waren toen ik naast ze wilde gaan zitten. 4 weken terug had ik met genoemde dames nog naar alle tevredenheid gekamerd en geen enkel probleem ondervonden.

Larissa heeft zeer waarschijnlijk de 3 dames die ik bedoel ingelicht dat ik haar zogenaamd grof heb behandeld waardoor ze me hebben geweigerd. Ik kom daar niet meer met meiden die samenspannen en hun negatieve oordeel over je vellen n.a.v. eenzijdige kritiek van een medecollega.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Voor wat het waard is: Patricia heeft altijd al ao zonder interne donatie aangeboden en dat is altijd en bij iedereen het uitgangspunt (al is het niet onmogelijk om toch toestemming te krijgen).

Julia (waarschijnlijk die andere druk bezette dame) neukt altijd alleen met rubber en geeft dit ook altijd van te voren aan.

Van Cindy is inderdaad onzin, die laat zich al jaren zonder neuken. De anderen boden echter dezelfde service die iedereen krijgt. Ik weet niet of je dan kunt stellen dat ze allemaal tegen je samenspannen.

Arabella is de laatste weken dagelijks stampens vol...en zeker Alexia, Patricia en Julia (in die volgorde) worden zonder vriendelijk te hoeven doen makkelijk 20 keer per dag geboekt. De helft van de telefoontjes die ze daar krijgen gaan over de aanwezigheid van die Alexia en Patricia. Dan gaat zo een theke niet veel doen met de klacht van een niet stamklant (zeg niet dat het correct is, maar wel de realiteit).

Grimberg is de laatste weken altijd veel gezelliger geweest, maar daar zitten ook minder van dat soort meiden (en daar doet de mooiste het ook alleen met rubber).

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
@carrera996, het ligt zeker niet aan jou. ik had ook het vermoeden dat Arabella druk zou zijn. Daarom die ook ontweken. De drukte gaat altijd evenredig met de service. hoe drukker des te slechter. Zo had ik ook geen hoge verwachtingen bij de club van mijn vorige post, qua optik-fick. Voor optik-fick doe ik het wel mc.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Luderland GESLOTEN

Lees het zojuist op de website en met rood aangegeven m.i.v. zondag dus. Ben benieuwd hoelang dit gaat duren.

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
Yesterday, Saturday, I have been to Arabella. About 10 girls present but many men too so you had to wait to get the girl you wanted. Two good full service sessions with Angie and Dennissa.
Arabella will be closed from this Sunday and we don't know yet the date of reopening. Some of the girls will be working in other clubs in another region or at home.

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
De dames van Arabella zijn vandaag in Verena (Dortmund).
Weet niet hoe lang Verena open blijft

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
Ik was er woensdag. Veel mannen en weinig meiden 4 stuks: Alexandra, Maria en Michaela uit de villa club en nog een goede blonde jonge meid, maar ben haar naam even vergeten. Omdat er nu weinig meiden werken (vakantie, niet gevaccineerd) is de man / vrouw verhouding wel erg slecht geworden....

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Flipper zei:
Ik was er woensdag. Veel mannen en weinig meiden 4 stuks: Alexandra, Maria en Michaela uit de villa club en nog een goede blonde jonge meid, maar ben haar naam even vergeten. Omdat er nu weinig meiden werken (vakantie, niet gevaccineerd) is de man / vrouw verhouding wel erg slecht geworden....

Enkele clubs gesloten en enkele clubs geopend. De vaste bezoekers van deze saunaclubs die zich dan concentreren op de paar clubs die open zijn. Dat ziet er niet zo goed uit voor de komende weken. Hopelijk geraken vele DVP'S aan een J & J vaccin. Anders zullen sommige nog een heel tijdje weg blijven. Om maar de zwijgen over de dames die zich niet laten vaccineren en zich niet willen laten testen, deze komen wellicht pas terug wanneer ze zonder coronapas kunnen werken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Dus wat Flipper schrijft dat er 3 dames van de villa club aanwezig waren en 1 van arabella zelf. Dat betekent dat de rest van Arabella dames niet gevaccineerd is of wil worden want het gaat er bij mij niet in dat de rest op vakantie is want dat zal de club zelf niet toestaan neem ik aan. Slechte zaak want ze hadden de laatste tijd best een goed aanbod van dames want er waren vaak zo'n 10 dames aanwezig. Met 4 dames haken veel mannen uiteraard af.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Flipper zei:
Ik was er woensdag. Veel mannen en weinig meiden 4 stuks: Alexandra, Maria en Michaela uit de villa club en nog een goede blonde jonge meid
Volgens freiercafe waren er donderdag toch meer :
Maria
Michaela
Alexandra
Sabrina
Carmen
Micky
Patrizia
Cindy

Was de "goede blonde jonge meid" niet Cindy ?

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
Ja dat was Cindy! Wat een inzet voor een jonge knappe meid. Fijn ook dat het donderdag al beter ging. Ze mogen ook de club in met een test bewijs. Maar die kost wel elke dag 80 euro.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Ondanks het slechte bezoek van de laatste keer wil ik dit weekend toch weer naar Arabella maar hoop wel dat Patricia er is want dat schijnt een mooie meid te zien heb ik gelezen. Micky hoop ik ook aan te treffen en misschien dat wat venusdames zoals Michaela ook aanwezig zijn.

Terug
Naar boven