Arabella - (FKK) Bochum

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Rond 14.15 uur stond ik bij de toegangsdeur van Arabella. Ik belde aan maar niet direct reactie. Een meid stond bij de deur en riep of ik een negatieve test had. Ik zei ja en de deur ging open. Ik gaf mijn negatieve test op papier aan de theke en ze nam wat gegevens over. Ze wilde ook mijn paspoort zien. Na het afrekenen snel naar beneden om me uit te kleden en te douchen. Viel me op dat het aantal mannen behoorlijk veel was en zeker meer dan waar ik vandaan kwam dus ik vreesde voor lange wachttijden voor de populaire dames. Er waren 8 dames. Angie ken ik van de Grim en zag er opvallend goed uit. Ze is er zeker op vooruitgegaan en bezit meer vlees. Haar borsten zijn een stukje groter als cup a en ze heeft ook meer kont gekregen. Ze was vaak bezet merkte ik op. Ik kwam eigenlijk voor Denisa maar die was lang en ook vaak bezet. Ik gebaarde haar toen ik haar zag lopen wel met haar te willen kameren. Moest nog wel een klant voor laten gaan. Ze had trouwens sexy zwarte kousen aan waar ik altijd op geil. Helaas geen Sabrina maar die komt morgen toen ik Arabella vooraf belde naar de aanwezigheid van haar.

Toen Denisa vrij kwam na een half uur liepen we naar een bank en haalde ze wat drinken. Daarna gingen we kameren. Het werd een wat vreemde sessie want toen ik zei dat het een rotjaar was voor mij persoonlijk had zij ook één en ander te melden waar corona voor ten grondslag lag en dat deed ze zeer uitgebreid en het was een gevoelig onderwerp en ze wilde het gewoon kwijt dus liet ik haar het verhaal doen maar voor de geiligheid kwam het natuurlijk niet ten goede. De sex kwam dus laat op gang. In verband met corona is Denisa wel voorzichtig want met de mond doet ze niks zei ze. Dus geen pijpen maar alleen trekken en zoenen deed ze ook niet. Een stijve krijgen kostte daardoor wat tijd en moeite. Wel weer lekker geneukt en uiteindelijk met de nodige moeite klaargekomen want de temperatuur werkte ook niet echt mee. Was erg moe na afloop en ik wist dat nog een kamer teveel van het goede zou zijn. Wel jammer want ik had eigenlijk best trek in die Angie. Ze is ook best speels en wat flirterig wat mij ook aantrekt

De theke vind ik maar niks. Onvriendelijk en erg bijdehand. Regelmatig roept ze "Maske" als je hem even niet op hebt zonder geldige reden en de voordeur staat gewoon open en een ieder die aanbeld wordt eerst aangesproken met de vraag of je een test bij je hebt. Beetje overdreven en klantonvriendelijk om zo verwelkomt te worden maar dat is mijn mening.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
robbie je je kunt het wel zo vinden , maar er bestaan nu eenmaal regels en daar heeft men en jij zich aan te houden , dat dames voorzichtiger zijn geworden is ook logisch , en ja denk er eens over na als er controle komt wat dit kan betekenen qua boetes voor de club eventueel voor de dames en voor jezelf . Uiteindelijk zijn de dames degene die aan het kortste eindje trekken aangezien hun inkomsten verdampen als de tent weer dicht zou moeten

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Er zijn regels ja teveel m.i. maar die moeten wel logisch zijn. Een negatieve test overleggen of dubbel gevaccineerd en nog een mondkapje op. Het nut daarvan ontgaat mij. Op de kamer sowieso geen mondkapje; dan vind ik het dragen ervan in het zitgedeelte weinig nut hebben. Ik had hem even op en Michaela trok het gelijk van mijn gezicht en zo denken vele dames erover. Bij villa venus is er een theke die dan niet volgens de regels handelt maar dit waardeer ik zeer en maakt het wel zo plezierig om zonder gezichtsbeperkende en knellende attributen je dag door te komen. Vergelijk het maar met scheidsrechters bij het betaald voetbal die puur volgens de regels fluiten. Daar zijn er helaas teveel van. Beslissingen moet je zelf een draai aan geven en niet puur volgens het boekje.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
je kunt nog steeds drager zijn van het virus zonder dat je er last van hebt en toch andere personen ermee besmetten , dat is ook de gedachten gang achter het vele testen , tevens is het testen een moment opname . Je kunt dan wel alles onzinnig vinden maar ja als je naar de fkk studio's in duitsland wil dan heb je je te houden aan de geldende regels . wil je dit niet dan blijf je lekker thuis . en als je verder kijkt dan je ... dan weet je ook dat er meer mogelijkheden zijn om naar duitsland te reizen muv een trein .

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Maar iemand die 2 keer geprikt is, en er 2 weken zijn na de 2de prik, heeft nergens nog een test nodig binnen de EU.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
klopt maar dan nog heb je je aan de gestelde regels te houden . en daarbuiten kan en mag elk land/organisatie toch nog extra eisen hebben waardoor het dus mogelijk is dat je ondanks dat je volledig gevaccineerd bent toch nog getest moet worden . Het is wel een europa maar elk land mag toch zijn eigen regels hanteren .

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Hoe kom je daar nu in hemelsnaam bij. Als je volledig gevaccineerd bent plus 14 dagen wachttijd is een test voor saunaclubbezoek echt niet meer nodig. En maar goed ook want het is erg omslachtig en tijdrovend en kan je geld kosten als niet Duits ingezetene waar ik in Duisburg mee te maken heb gehad.

ik heb het zelfs nog gevraagd aan diverse thekes en die weten wel beter. Een mondkapje is vaak nog verplicht maar zal net als in NL hopelijk snel niet meer nodig zijn wat ik in villa venus reeds heb ondervonden.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Elk land mag dan misschien wel zijn eigen regels hebben, maar een organisatie of club kan en mag geen extra regels opleggen.

pietverniet

Snuffelaar
6 apr 2018
23
3
In de club hangt een tekst met de vermelding dat de sexwerksters het niet op prijs stellen dat over hun geschreven wordt.
Gelukkig voor de grootclubs met hun verzuurde geldwolven die reeds na 20 seconden naar een kamertje polsen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Vanmorgen iets voor 11.00 uur ging ik binnen bij Arabella.
8 dames aanwezig. Denisa en Carmen niet aanwezig. Van de 8 dames ken ik alleen Sabrina, Angie, Simona, Nicole en Jc. Een andere dame/jongemeid, Alexia genaamd, werd zeer vaak geboekt. Ik weet haar naam, ze is hier nieuw hier, want ik vroeg hoe ze heette toen ze langs me heen liep.
Op een Duitse forum las ik dat deze Roemeense ongeveer 20 jaar moet zijn met een slank postuur. Engels beheerst ze redelijk en geen Duits. Las dat ze zoveel kamers maakt dat ze een vermoeide indruk maakte. Duitse mannen vallen op jong en slank en daar voldoet ze ruimschoots aan. Of ze ook zonder neukt en volgespoten kan worden weet ik niet maar ik ging voor zekerheid en met zoveel aandacht van mannen komt dat de service vaak niet ten goede.
Er waren nog 2 dames en qua postuur vrij stevig tot stevig en die hebben hier al eens hebben gewerkt. Dit werd mij verteld door een dame. Ze hadden weinig te doen net als Jc. Sabrina, Angie en vooral die Alexia waren ggevraagd.

Ben tot ongeveer 15.30 uur gebleven en heb 3 kamers gemaakt, te weten Sabrina, Angie en Jc. Sabrina is altijd oke. Ze ziet er prima uit met goede kont en tieten. Moest in doggy wel even rustig aandoen want ik was haar 1e klant zei ze. Dat gegeven neem ik met een druppeltje water want ruim 45 minuten geen klant en na mij werd ze regelmatig geboekt is dan vreemd.

Angie ken ik van een andere saunaclub en ziet er ook goed uit qua lichaam. Voorheen was ze dunner en voor mij niet echt aantrekkelijk. Nu heeft ze kont en meer buik. Alleen aan haar gezicht is nog wel te zien dat ze dun was. Op de kamer vroeg ze gelijk hoelang ik wilde blijven. Pijoen deed ze erg lekker en ik kon hem bij het neuken er zo insteken en ze wilde dat ik haar volspoot wat ze een paar keer zei. Dat wond ik wel geil maar toch lukte het me niet om aan haar verzoek te voldoen. Denk dat de 2e kamer net iets te anel was. Met mannen is ze niet kieskeurig. Dikke mannen neemt ze ook rustig want ze zei dat ze geld wil verdienen.

De laatste kamer was met Jc. Mooie meid maar werd nauwelijks gevraagd. Ik heb al eens met haar gekamerd en wist dat er iets was waarom een vervolg uitbleef. Op de kamer zei ze dat ik zonder condoom mocht neuken maar helaas mocht ik niet in haar klaarkomen. Dat was het dus. Ze zei dat ze geen kinderen wilde en geen anticonceptie slikte. Als dat zo is neemt ze een groot risico want er zullen best wel mannen zijn die toch iets in haar willen achterlaten of niet op tijd zijn met terugtrekken. Ik zal haar dus ook niet meer nemen want als ik zonder condoom neuk wil ik ook het kutje volspuiten. Misschien is het ook omdat ze sperma wegwassen teveel werk vindt in plaats van de anticonceptiesmoes. Ik kwam overigens wel klaar bij haar en spoot mijn kwakkie op haar rug. Ze zei nog dat ik een grote lul had en dat hoor ik natuurlijk graag.

Als ik vantevoren had geweten dat ik Jc niet mocht volspuiten had ik beter toch die Alexia moeten nemen denk ik dan maar dan wel zo vroeg mogelijk omdat Alexia dan nog genoeg energie en zin heeft. Zo'n meid is laat op de dag helemaal bekaf na zoveel kamers.

tracer76

Toogplakker
4 jan 2019
117
37
Vandaag bij Arabella geweest voor een middagje "sjansen met Janssen". Met mijn QR code kon de theke niets (ze had geen idee wat het was) dus het was maar goed dat ik mijn gele boekje meegenomen had. Ik was er rond 13:00 en vond het vrij druk qua mannen. Eerst een heerlijk half uurtje met Angie die echt perfect zuigt. Omdat ik een half uur nam heeft ze zeker een kwartier mij gepijpt wat ik qua tempo en afwisseling zeer goed vond. Daarna haar in missionaris gevuld met wat ik in 5 dagen opgespaard had en het liep er goed uit.
Daarna gedoucht en wat op krachten gekomen voor de volgende ronde. Ik had die jonge Alexi al zien rondlopen en die had mijn aandacht al getrokken. Toen ik terug liep van mijn koffiemok terugzetten liep ze toevallig naar een bankje en ben ik er maar gelijk naast gaan zitten. Jemig wat een prachtig lichaam heeft die meid. Ze had een mondkapje op en daardoor let je meer op haar ogen en dat zag er goed uit. Op de kamer ging het mondkapje af en toen zag ik dat ze een gewoon gezicht heeft maar wel aantrekkelijk is. De handdoek ging weg en toen zag ik pas hoe mooi haar lichaam is. Ze is slank maar ze is niet zo'n uitgemergelde oostblok dame en heeft een paar natuurlijke stevige borsten die haast niet aan zwaartekracht onderhevig lijken te zijn. Op de vraag hoe lang ik wilde antwoordde ik een uur zodat ik 2 rondes achterelkaar kon doen. Pijpen deed ze goed en tijdens het neuken zei ze dat ik niet in haar kon klaarkomen maar gelukkig kon ik haar van gedachten veranderen want om zo'n jonge strakke meid 2 maal vol te spuiten heeft wel wat. Tussen de 2 keer in hebben we het gehad over het feit dat ze s'avonds moe is omdat ze zo populair is en veel kamers doet per dag. Het even bijkomen tussendoor kon ze waarderen. Na deze kamergang ben ik weer huiswaarts gegaan. Ik zag ook dat Micky uit Freude 39 nu hier werkt ( die met het hazenlipje).

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
@tracer76

Kun je iets zeggen over die Micky van Freude39?
Ik was er afgelopen zondag en zag haar zitten naast een vrij stevige blonde dame. Allebei waren ze weinig gevraagd. Micky was stevig van postuur met flinke kont en wat buikvet en zwart haar meen ik. Kun je iets over haar dienstverlening zeggen.m.a.w. is neuken zonder en volspuiten mogelijk bij haar? Alvast bedankt.

tracer76

Toogplakker
4 jan 2019
117
37
Ik heb Mickey denk ik meer als 3 jaar geleden voor het laatst gezien bij Freud39 en toen was het nzc en volspuiten maar hoe nu is weet ik niet. Misschien dat er wat op Duitse fora staat over haar huidige dienstverlening maar nzc en donatie wordt daar over het algemeen niet besproken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Vandaag Arabella weer aangedaan. Was er iets voor 12 uur. Theke was ditmaal de Russische Katharina. Die heb ik liever als de Poolse want die vind ik soms behoorlijk irritant.

Er waren 10 dames in de "speelweide"
Sabrina, Denisa, Alexia, Carmen, Flori, Cindy, Micky, Nicole, Angie en Melissa (Jessy). Dit keer geen Simona en Larissa aanwezig

Fijn was dat je geen mondkapje meer op hoeft te doen en je kunt gewoon plaats nemen op de bank naast een dame om daar even alvast voorpret te hebben. Zolang de "Inzidenzwaarde" onder de 10 blijft blijft alles bij het oude.

Ik zag Flori en ze herkende mij want ik heb haar het laatst in Freude39 bezocht. Wat is ze klein want nauwelijks 1.5 m maar haar borsten zijn lekker groot. Ik heb het idee dat ze wel wat is aangekomen. Ze is klein en daardoor oogt ze al snel steviger. Het is een leuke meid en samen met Denisa en Sabrina waren ze leuk met elkaar aan het kletsen. Helaas kon ik er niets van verstaan. Flori noemde voor de grap nog een woord wat betrekking had op haar sexkunsten en ik begreep het niet maar de meiden om me heen lagen in een deuk. Flori is sinds gisteren begonnen en na wat voorpret oo de bank namen we een kamer

Flori deed het pijpen maar kort en niet bijzonder. Dat deed Angie vorig weekend beslist langer en beter. Heb nog lekker mogen tongzoenen met haar en een likbeurt gegeven. Het neuken was geil. Ze had wat leuke standjes in petto als "de schaar". Zij lag op haar rug met de benen wijd en ik lag opzij en met 1 been tussen haar benen zocht ik haar natte kut. Heb haar flink liggen stoten en ze deed en kreunde lekker mee. Daarna nog de standjes doggy en missio, waarbij ze lekker aan mijn tepels zoog, en daarna moest ik gaan zitten. Ze kwam op me zitten en liet zich langzaam zakken en in de spiegel kijkend zag ik hoe mijn pik in haar verdween. Erg geil om te aanschouwen en daarna kwam ik meer liggend en bereed ze me heerlijk. In de spiegel zag ik hoe ze me begon uit te melken en op een gegeven moment spoot ik haar helemaal vol. Het keukenpapier kwam tevoorschijn en na deze daad kreeg ze haar verdiende loon.

Ik vroeg 1 dame naar haar naam en dat bleek om Cindy te gaan. Ze heeft kleine tietjes maar goede kont. Op een Duits forum las ik dat ze AO light doet m a.w. bare neuken maar zonder interne donatie. Ze is niet erg zoenerig en gaf aan niet aan haar tepels te zitten want die zijn gevoelig bij haar wat ze niet als prettig ervaart. Het pijpen was ook bij Cindy niet bijzonder maar toch was mijn vriend behoorlijk stijf geworden. Heb ook haar even gelikt en voor aanvang van het neuken gaf ze aan om op haar buik klaar te komen waar ik natuurlijk gehoor aan gaf. Ze had een erg strakke doos dus in het begin wat voorzichtig. Toen ze op haar buik ging liggen was het lekker neuken over haar zachte billen. Op een gegeven moment kwam ik lekker klaar en trok me tijdig terug om mijn zaad op haar rug te deponeren. Wel jammer eigenlijk want had haar graag volgespoten. Misschien doet ze het wel maar niet met iedereen of had ze vandaag geen zin om volgekwakt te worden.

Nog een opmerkelijk feit. Toen ik naast haar ging zitten begon ze gelijk over een trio. Ik vond dat raar want op de kamerdeuren staat nog steeds "max. 2 personen" vermeld dus dat mag ook weer volgens Cindy. Na de daad met Cindy had ik geen zin en puf meer en verliet daarna snel Arabella.

Ik had eigenlijk 3 kamergangen willen maken maar dat komt de volgende keer wel. Dan denk ik toch om Alexia, die wederom veel geboekt werd, vroeg te nemen zodat ze nog niet vermoeid is. Ook Larissa, Micky en Angie hebben mijn aandacht.

Terug
Naar boven