Apenpokkenvirus - Monkepox

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Goedemiddag leden,

Ik wil een topic openen over deze virus die pas in Europa opduikt. In tegenstelling tot covid is er al een vaccin, echter het RIVM doet eerst onderzoek omdat deze ziekte nieuw is. De eerste besmetting in Nederland is gisteren vastgesteld. Als eerste plaats ik de informatieve website van het RIVM in dit onderwerp. Daarin wordt besmetting door seksueel contact besproken met name tussen mannen. Ik sta zelf niet achter een wappie gedachte daarom plaats ik een onderwerp van metronieuws bij.

Aan de beheerders of Thirza vraag om feiten over deze virus toe te voegen. Het is niet mijn bedoeling om hier paniek te zaaien. Dit is in het nieuws en ik kan me voorstellen dat er vragen zijn zoals hoe dodelijk is zo'n besmetting, komen hierdoor weer lockdowns en waar kunnen we rekening houden voor het bezoeken van sekswerkers, gangbang, sexclubs en sexfeesten.

https://www.rivm.nl/monkeypox-apenpokken
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/2022/05/antwerps-fetisjfestival-apenpokken-belgie/

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
hahaha, jaaaaa hooooor, daar gaan we weer!
Wel heel toevallig dat vriend Gates het hier vorig jaar al over had! Maar laat je maar temmen hoor :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
In een bananenmonarchie klinkt apenpokken wel realistisch 🤡

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik maak me geen zorgen want ik ben destijds nog gevaccineerd tegen de pokken, ja, ik ben ondertussen al een oude zak :) en het pokkenvaccin zou ook hiertegen een levenslange bescherming geven. De jongeren onder ons lopen wel risico, maar de kans dat een dvp de ziekte opdoet en doorgeeft vooraleeer ze merkt dat er iets aan de hand is, is wel klein, daar de symptomen al snel verschijnen en je pas erg besmettelijk wordt als de symptomen er al zijn. Maar misschien kan Thirza ons meer uitleg geven.

A

Anonymous

Guest
Hagelslag en Analover,

Exact! Straks gaan we ons laten inspuiten voor tenenschimmel... :lol:

Wtf.

Verdienmodel!!

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Uhm even wordt het weer serieus. Het RIVM heeft al een campagne gepland voor sekswerkers en bezoekers . Staarten pakken is niet meer toegestaan 😅😅😅

Bijlagen

• IMG-20220521-WA0010.jpg
    IMG-20220521-WA0010.jpg
    110,7 KB · Weergaven: 1.080

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
Buiten apenpokken heb je ook de bavianengriep.. wisten de meeste niet hier.. maar die is al decennia onder ons en treft meestal vrouwen.

A

Anonymous

Guest
Alle virussen doven natuurlijk uit. Het is altijd zo dat een vaccin later komt in het verhaal, en dan heel slim tot de redder wordt verklaard, terwijl meer mensen sterven dan de ifr. Volg de pijlen! ->->->

Tkeemstar

Toogplakker
27 nov 2021
29
3
Waarschuwing als je jezelf snel gekrenkt voelt, de volgende boodschap niet lezen:

Snap de kinderachtige reacties niet. Kijk naar de bijbelbelt en kindersterfte en wees dan even blij dat je als kind al die vaccins hebt gekregen.

In het algemeen gesproken:
Hoe langer wij mensen de natuur verkrachten en steeds dichter bevolkt in onze eigen troep(micro plastics?) leven, hoe beter het milieu voor virussen en bacterien. Daarbij komt ook nog eens dat ons voedsel stijf staat van de antibiotica waardoor in veel landen multi resistentie het grootste probleem van de eeuw gaat worden. (bijv. MRSA in Portugal)

Deze jaren:
Covid of monkeypokke of wat dan ook zal alleen maar vaker voor komen en het is noodzakelijk dat men hier leefbare oplossingen voor vindt. Luisteren naar experts (en dus niet zo'n sukkel zoals Rutte die alleen veel praat maar niks zegt) lijkt me een verstandige keuze. Ik zeg niet dat het huidige beleid goed is, maar kop in 't zand steken lost ook geen moer op.

Het alternatief is iedereen lekker zn ding laten doen en grote bevolkingssterfte accepteren. Zal vooral de oude generaties en zwakken treffen. Dan is het circeltje weer rond en heeft natuurlijke selectie zijn werk weer gedaan.

Zo, nu jullie weer 😂

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Tkeemstar zei:
Het alternatief is iedereen lekker zn ding laten doen en grote bevolkingssterfte accepteren. Zal vooral de oude generaties en zwakken treffen. Dan is het circeltje weer rond en heeft natuurlijke selectie zijn werk weer gedaan.

Zo, nu jullie weer 😂

Dit dus idd! Behalve als je straks met 10 miljard op de planeet wilt zitten, dan worden de problemen alleen maar nog groter.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Beste Tkeemstar,

Ik vind je uiteenzetting op zich prima om te lezen en te begrijpen. En je mag andere opmerkingen kinderachtig vinden.

maar had het nou niet afgesloten met 😂.
dat vind ik dan wat denigrerend overkomen.

Gemiste kans.

Fijne dag
LD ;)

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
hagelslag zei:
Dit dus idd! Behalve als je straks met 10 miljard op de planeet wilt zitten, dan worden de problemen alleen maar nog groter.

Zoveel mensen bereiken we nooit omdat er te weinig kinderen worden geboren. Over ca. 20 jaar is ouderenpiek op z'n hoogst en daarna zal de bevolking snel dalen. Groot probleem is dat er dan niet genoeg werkenden zullen zijn om de pensioenen en AOW van al die ouderen te betalen. Dat lukt nooit. Zelfs niet als zij alles zouden afdragen. We zullen daarom waarschijnlijk allemaal veel langer moeten doorwerken. Tenminste als er verder niks anders gebeurt en dat valt te bezien imo.

Tkeemstar

Toogplakker
27 nov 2021
29
3
lekker ding zei:
maar had het nou niet afgesloten met 😂.
dat vind ik dan wat denigrerend overkomen.

Ahja sorry macht der gewoonte. Ik zet dat werkelijk overal achter, maar was niet denigrerend bedoeld. Bedoeld dat ik klaar was met de giga lap text 🤣

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Lees eens een goed boek over zoonose en dan weet je vlug waarom het meer en meer voorkomt.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Wat ik nog het meest opvallende vind is dat dit niet veel voorkomende virus ineens over heel de wereld verspreid tegelijk opduikt, terwijl in de bijwerkingen van het covid vaccin precies dezelfde symptomen als het apenvirus worden vermeld. Maar ik zal wel een wappie zijn.

31 aug 2016
1.194
112
Er klopt geen kut van .
Ze zijn puur de angst aan het voeren .

Om gelijk de A status in te voeren .
Terwijl er voor dit virus een oud en betrouwbaar vaccin er is .

Dat er verschillende besmetting zijn .
Omdat de mensen na 2 jaar vrijheidsberoving proberen hun leven weer terug te krijgen .
En dus zodra het kon weer feesten en reizen naar harten lust .
Want deze herfst gaan ze weer over op vrijheidsberoving .

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Ach ja, zo was AIDS ook de enige ziekte die zich pas manifesteerde nadat er met medicatie werd begonnen en waarvan de symptomen in de bijsluiter opgesomd werden.

Terug
Naar boven