AO parties, Salma de Nora

A

Anonymous

Guest
Iemand enig idee wat AO parties zijn? zijn dat dergelijke bare gangbangs? Ik zie veel AO parties staan in Duitsland van Salma de Nora. ben benieuwd of iemand hier iets meer over kan vertellen.

A

Anonymous

Guest
bapao zei:
Iemand enig idee wat AO parties zijn? zijn dat dergelijke bare gangbangs? Ik zie veel AO parties staan in Duitsland van Salma de Nora. ben benieuwd of iemand hier iets meer over kan vertellen.

AO parties zijn alles ohne dus vrij vertaald alles zonder dus ja dat zijn bare gangbangs !

hoe of wat het in duitseland werkt weet ik niet ! voor mij is het te lang reizen !!

A

Anonymous

Guest
Ik overweeg om binnenkort naar een van de gangbangs te gaan AO of niet AO. vind de vliegtickets alleen zo belachelijk duur.

parci

Toogplakker
9 jul 2015
63
20
Ik ben zinnes om volgende zaterdag te gaan naar een AO Gangbangparty van miss De Nora samen met nog een paar andere meiden
die ik wel ok vindt : Ashley dark, Carolina Sweet en Amanda X.
In Wulfrath, niet al te ver dus....

2333-sexparty.jpg

A

Anonymous

Guest
ik had graag mee gegaan, heb alleen al iets staan voor a.s. zaterdag! wellicht een volgende AO party?

A

Anonymous

Guest
ik had graag mee gegaan, heb alleen al iets staan voor a.s. zaterdag! wellicht een volgende AO party?

Overigens wel heel veel plezier toegewenst, ik lees graag je recensie zodra je geweest bent.

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Lijkt me super om te gaan! Ben de site ook in de gaten aan het houden voor een geschikte datum. As zaterdag gaat me niet lukken. Ik hoopte op een leuk feestje komende vrijdag maar dan ontvangen ze 1op1 en dan ga ik liever naar een saunaclub.

Ik wil eens hier naartoe of naar de Gb01 in Duren, is ook niet te ver.....

Als je gaat hoor ik graag hoe het was!!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Salma de Nora treedt regelmatig op en is een aantrekkelijke vrouw. Wel jammer dat haar feestjes zo ver weg zijn. Wulfrath bij Dusseldorf is nog het dichtst bij maar 150€ vind ik net wat teveel. Ik zag ook goedkoper maar das weer zo'n eind reizen.

parci

Toogplakker
9 jul 2015
63
20
Helaas zal ik deze party vandaag toch moeten overslagen.
Maar ze staan op de bucketlist, de spaanse dames. :)

A

Anonymous

Guest
Laat maar weten als je de komende tijd nog eens overweegt om te gaan, ik ben er wel voor in! Uiteraard kunnen we dan in de Vervoerskosten delen.

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Hier ook op de bucketlist..... ik hou de agenda van de dames al enige tijd goed in de gaten voor wat betreft NRW (de rest vind ik te ver rijden).... helaas houden ze geen rekening met mijn eigen agenda en komt het dus niet uit.

Afgelopen vrijdag had zeer mooi gepast voor een GB echter ontvingen de dames privé... maar daarvoor ga ik liever naar een FKK, meer actie, ook mooie dames voor minder geld ;) ....

A

Anonymous

Guest
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid a.s. zaterdag naar Wallenhorst voor de BARE gangbang van Salma de Nora met o.a. Julia de Lucia en Carolina Sweet. Weet iemand of er voor de AO party begint er tests worden gedaan? op sommige websites lees ik dat dit het geval is. Iemand daarmee ervaring in Duitsland?

Terug
Naar boven