Antwerpen

Larsdegroot

Snuffelaar
5 aug 2019
6
0
Ik wil iets vertellen uit mijn eigen ervaring dat mij is overkomen door niet bij stil te staan en beetje domheid en afgeleid

Ik wil ook iets kwijt. Een aantal jaren geleden denk 10 jaar terug ben ik beroofd door een hele lekkere sexy meisje van Antwerpen in de bekende straat. Ze was een Bulgaars een vlug sprekende vlotte dame en maar 21. We deden het vaak zonder condoom haar lichaam was echt strak grote borsten en strake vagina en was heerlijk. Ze bood mij op een gegeven moment aan dat ze beide in Nederland wilde komen samen wonen ze vind mij altijd heel lief en de voorbeeldige jongeman. Erg dom van mij om daar met open ogen in te trappen! Dus ze pakte haar spullen en ze zei dat ik haar enkel €400,- moest geven na veel twijfels heb ik het gedaan. Ik weet niet wat er met mij aan de hand was op dat moment! Op het station zou ze een vriend ontmoeten die zogenaamd daar zou werken.. ik wachten, wachten en nooit meer een spoor van haar gezien.. ik spreek dit over een aantal jaren geleden maar nog steeds denk ik hoe het kon dat dit mijn is overkomen. Ik ben naar de Politie geweest maar ik had nog geen bewijs en ben wel terug geweest in de straat raamprostitutie Antwerpen maar haar kamer was leeg dezelfde dag dat het was gebeurd en haar collega zeiden dat is een bedreiger en heb het verhaal verteld. Ik heb hier uit opgemaakt dat ik te snel was in het vertrouwen en ik te maken had met een sluwe dief die misbruik heeft gemaakt van mij. Ik ben daarna erg op mijn hoeden geweest. Het doet nog steeds pijn na al die jaren en hoop dat ze bestraft gaat worden. Inmiddel ben ik al 7 jaar gelukkig getrouwd. Maar als ik daar ging of ga let ik extra goed op!

Ik wil hiermee mijn verhaal kwijt dat iedereen moet opletten. Het was erg DOM van mij om erin te trappen en ook al verdiend ik redelijk goed €400 blijft een zeer hoge bedrag het was niet makkelijk de eerste paar maanden. Ik werk hard. Vreemd daarna en hiervoor nooit zo iets mee gemaakt.

diewanderer

Toogplakker
7 nov 2016
46
0
Vierhonderd euro valt nog goed mee. Sommige dames troggelen hun hopeloos verliefde klanten duizenden euro's af ;)

Terug
Naar boven