Antwerpen pakt massage salons aan

Verloren

Toogplakker
13 sep 2016
32
0
Dit is afgelopen weekend nog op het nieuws geweest: De Wever voert strijd op tegen wat hij "prostitutielokalen" noemt

Ik zelf ben een groot liefhebber van massagesalons en dit niet alleen vanwege de "happy endings", maar stel me gewoon de vraag wat ze zoal willen doen.

Ik stel me al halvelings invallen voor in diverse salons, waarbij de klanten zonder broek met een papieren zak over het hoofd gehandboeit naar buiten worden geleidt. :lol:

Alle gekheid op een stokje... Wat vinden jullie hiervan?

Verloren

Toogplakker
13 sep 2016
32
0
Zijn eerste bezorgheid gaat echter uit naar de dames die er werken, benadrukt De Wever. "Die moeten vaak in precaire omstandigheden leven, echt in een soort slavernij. Ook wat hun gezondheidstoestand betreft, blijken ze bij controles vaak dragers te zijn van allerlei aandoeningen. Dat zijn middeleeuwse toestanden die we moeten stoppen."
Ik heb eigenlijk nog nooit bij een dergelijk salon moeten onderhandelen op straat. Aan de raammeisjes wel, maar das blijkbaar iets wat hem niet stoort.

Verloren

Toogplakker
13 sep 2016
32
0
Her en der vind je wel masseuses die het aanbieden, zij het altijd onder de tafel. Seks is in de meeste massagesalons officieel verboden. Ik heb ooit, zij het dan per ongeluk, een meisje problemen bezorgd door vrij lyrisch haar pijp & neukkunsten op een forum aan te prijzen. De bazin hield diverse fora in de gaten en is op die manier op mijn post uitgekomen.

Gevolg: het verwijderen van de post, een vrij kwade mail van de eigenaar van het salon en het onmiddellijk ontslag van de dame in kwestie.

Hij (de eigenaar) heeft gelukkig nooit geweten wie het was... Een groot geluk daar ik iets er na ben beginnen uit te gaan met een van zijn andere meiden.

Terug
Naar boven